Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli sitten ensimmäinen ja VIIMEINEN kerta kun menen Jumboon lauantai-iltapäivänä!

Vierailija
20.09.2008 |

Parkkihallissa jouduin kamalaan sumppuun kun joku valopää oli parkkeerannut kotteronsa ulosmenotien kohdalle. Hyvä kun pois pääsin sieltä! Ulkona ei ollut myöskään yhtään tilaa. Puolen tunnin etsinnän jälkeen sain paikan vasta! Onko siellä aina tuollaista? Eikä ollut koko Jumbo muutenkaan sen arvoinen, että toiste haluaisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja oli tasan ensimmäinen ja viimeinen kerta!

Olin aivan ymmälläni siitä ihmispaljoudesta, enkä osannut kuin ihmetellä miten joku voi viihtyä sellaisessa tungoksessa, tunnelmassa ja ihmismassassa?!

Vierailija
2/7 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ruokaostokset ja hankinnat hoidetaan viikolla, arkipäivinä. Ja silloinkin niin, että päästään aamupäivästä.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko katsoa niitä kun hait paikkaa? Itse olen aina löytänyt Jumbosta parkin mutta pysäköin kyllä ihan suosiolla vähän kauemmas. Ei mun tarvii oven viereen päästä.

Vierailija
4/7 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain sukulaisen takia mentiin lauantaipäivällä Itäkeskukseen vaan toteamaan, että väkeä oli ihan liikaa!

Vierailija
5/7 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko katsoa niitä kun hait paikkaa? Itse olen aina löytänyt Jumbosta parkin mutta pysäköin kyllä ihan suosiolla vähän kauemmas. Ei mun tarvii oven viereen päästä.

Vierailija
6/7 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipaikkoja löytyi silti ylätasanteilta ihan vaikka kuinka, ylimmällä tasolla suurin osa paikoista oli tyhjiä iltapäivällä.

En ole koskaan ollut todistamassa tilannetta, että Jumbon parkkihallit olisivat täynnä ja käyn siellä sentään viikottain.

Vierailija
7/7 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sieltä jostain aina tilaa löytyy. Ja sitäpaitsi, rakkaat ihmiset, jumbo on auki arkisin 9-21.00, joten onko sinne pakko ängetä just sinä vknpäivänä jolloin on lyhyimmät aukioloajat??? Järjestelykysymys, hyvät ihmiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi