Mikä tekee kuntosalistasi vähän paremman?
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kotona, ei tarvitse lähteä minnekään.
Mitä kaikkia laitteita? Ap
Sänky ja sen vieressä jääkaappi.
Ap
Se ettei tarvi myydä sieluaan ja sitoutua seuraavaksi 10 vuodeksi nyhdettäväksi jos haluaa joskus käydä salilla.
Jos olisi kunnolliset kuntopyörät. Esim vaikka: https://vitamiini.org/paras-kuntopyora/ Nyt kaupungin salilla on hutisevat jotkut 200 euron kuntopyörät jotka urakoitsija myi 2000e kappale....
Voisitko olla vähän ystävällisempi?
Elämä on täynnä yllätyksiä, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kotona, ei tarvitse lähteä minnekään.
Mitä kaikkia laitteita? Ap
Monitoimilaite/kuntokeskus, jossa erilaisia taljoja ja vastuksia käsille, selälle ja jaloille, kuntopyörä, painoja, pari kahvakuulaa, penkki, tanko, iso jumppapallo, chi ball, vastuskuminauhaa, alustamatto. Itselläni ei tulisi käytettyä esim. juoksumattoa tai stepperiä, niin en ole hommannut.
Eikö ole hemmetin tylsää treenata jossain kotona?
No ei minusta. Minulla ei vaan tule lähdettyä kotoa salille, ei vaikka olin ostanut kalliin jäsenyyden. Kotona on helppo kun voi milloin vain tehdä pieniä treenejä. Ja minulla nyt sattuu olemaan tilaa. Jos en olisi sisustanut tuota peilihuonetta kuntoiluun, niin pitäisin sitä varmaan vain jonain pukeutumishuoneena.
Työnhakua kannattaa suosiolla harkita
Edullinen, hyviä laitteita, ei musiikkia, tuttuja löytyy.
Monipuolisesti laitteita vapaapainojen lisäksi, huomasin näiden hyödyn vasta vaivan myötä jota joutui vähän kuntouttamaan. Ei tarvinnut lopettaa treenaamista kokonaan.
Muut onkin jo sanottu. Puhtaus, lähellä kotia, kauppa vieressä. Vaihtaisin salia jos toisaalla olisi mahdollisuus jättää treenikamppeet työpäivän ajaksi salille. Eli voisi käydä aamulla salilla, mennä töihin, ja hakea kamppeet salilta vasta kotimatkalla. Tällaista palvelua ei kuitenkaan ole missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään naisille.
On myös vapaasti otettavaa kahvia ja välipalaa (jogurttia ja mysliä tms.), hierontatuolit ja tuoreita naistenlehtiä, sauna ja tarvittava kosmetiikka (edullisia tuotteita). Itse en näihin käytä aikaani, mutta tuntuvat olevan osalle tärkeitä. Olen nähnyt kävijöitä, jotka tulevat vain saunomaan ja syömään.
Hyi, en kävisi tuolla.
Sama. Johan tuossa treenifiilis kärsii kun jotain oraalifiksoituneita välipalanmussuttajia pyörii nurkissa.
Ettekö tosiaankaan pärjää hetkeäkään ilman että suu käy?
Hei, mun salil on ihania miehiä, jotka huomioi sillai sopivasti. Ihania vartaloita niil on ja katsoo silmiin ja mun vartaloa. Auttaa ja neuvoo kysyessä ja tulee välil kertoon juttui. Motivoi ihan kympillä kun tietää et saa kontaktia kun menee treeniin. Mä saan palautetta ja mun toppia ja lemoneita kehutaan. Tulee panostettua treeniin ja outlookkiin ihan eri tavalla kun seura on uplifting
Treenikaverit ryhmäpaine ei tule jäätyä pois
Mitäköhän minä täällä vaahtoan ;)
Allasosasto höyrysaunoineen.