Mikä tekee kuntosalistasi vähän paremman?
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Oman firman sali. Täydellisesti varusteltu, ilmainen ja hädin tuskin kukaan muu sitä käyttää. Valtaosan aikaa saa olla yksin. Ei teinejä, ei ketään ottamassa insta-selfieitä, siisti pukuhuone ja ei tartte kuunnella pskaa musaa. Luksusta.
Tuo on upeaa - etenkin se, että saa olla yksin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehille silmänruoka on parasta. Nuoria naisia tiukoissa trikoissa, joita voi salaa vilkuilla. Muka suuttuvat, jos jää tuijottamaan.
Yksinkerstavaa ja miesvihamielistä.
Pelkästään naisille.
On myös vapaasti otettavaa kahvia ja välipalaa (jogurttia ja mysliä tms.), hierontatuolit ja tuoreita naistenlehtiä, sauna ja tarvittava kosmetiikka (edullisia tuotteita). Itse en näihin käytä aikaani, mutta tuntuvat olevan osalle tärkeitä. Olen nähnyt kävijöitä, jotka tulevat vain saunomaan ja syömään.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään naisille.
On myös vapaasti otettavaa kahvia ja välipalaa (jogurttia ja mysliä tms.), hierontatuolit ja tuoreita naistenlehtiä, sauna ja tarvittava kosmetiikka (edullisia tuotteita). Itse en näihin käytä aikaani, mutta tuntuvat olevan osalle tärkeitä. Olen nähnyt kävijöitä, jotka tulevat vain saunomaan ja syömään.
Hyi, en kävisi tuolla.
Kylmävesiallas. Vaihdoin just salia ja uudessa on tuollainen, voi miten ihana. En edes tiennyt haluavani tuommoista.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään naisille.
Varmaan upea paikka näille karvasille munakkaille, jotka kokevat olevansa naisia, ei kai voida kieltää tulemasta, tulee ihmisoikusjärjestöt niskaan!
Vierailija kirjoitti:
On kotona, ei tarvitse lähteä minnekään.
Mulla melkein sama, paitsi autotallin yläkerrassa. Saa kuunnella lempimusiikkia kunnolla, tai katsoa leffaa isolta ruudulta kun juoksee. Vaikka tietty näin kesällä juoksen ulkona.
Isona bonuksena itselleni on myös se, että kuntosalillani saan olla aina ihan yksin, aah! Mitä nyt koira on välillä mukana ja lepäilee viereisessä huoneessa katselemassa, mitä ihmettä oikein touhuan.
Rikkinäiset laitteet korjataan heti eikä joskus viikon kuluttua.
Mummovainaan aikuinen Nautilus pull over -masiina. Todella hyvä.
Pitää olla kalliimpi ja parempi kuin naapurin niin on tosi hyvä !
Kaikki kävijät ovat salilla treenaamassa. Ei näy somettajia tai naisia kuolaavia häirikköjä.
Sauna, siistit tilat, paljon laitteita, Prisman vieressä työmatkan varrella kilsan päästä kotoa ja 24/7 auki.
Vain naisille, tarpeeksi laitteita minulle, ilmainen kahvikin on hyvä lisä. Kuntosalin lisäksi esim barre ja jooga tunneilla olen käynyt.
Ihmiset keskittyvät omaan treeniin.
Se on ilmainen ja minua lähimpänä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen? Hur så?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen? Hur så?
Ei tarvitse maksaa. Ei ole kaikkein kaunein sali eikä saa ilmaista kahvia, mutta melkeinpä kaikenlaiset tavoitteet siellä saavuttaa vallan mainiosti.
Korkea kuukausihinta karsiins. huonomman aineksen. Ihmiset tervehtivät käytävällä toisiaan. Hyvät oikean ohjaajan pitämät ryhmäliikuntatunnit. Salilla aspa paikalla ja käyn enimmäkseen näiden tuntien aikana. Hyvä valikoima ehjiä laitteita kuntosalilla.
Eli maksan mielelläni siitä, että ne halvinta salia etsivät sometähdet ja raudan kolistelijat on jossain muualla.