Mikä tekee kuntosalistasi vähän paremman?
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Naistensali. Inhoan käydä saleilla joissa miehet tuijottelee. Tuolla saa olla ihan rauhassa ja keskittyä treenaamiseen.
Eli tuijottelet miehiä sekasalilla, jos huomaat heidän tuijottavan? Aika ristiriitainen kommentti.
Pieni ja yhteisöllinen kunnan sali, kävijät noudattavat etikettiä (kukaan ei treenaa pelkissä rintaliiveissä, kuvaa itseään someen, varaa laitteita tai paisko painoja, vaikka meillä on monta SM-tason nostajaa). Kävijät itse päättävät laittavatko radion ja mille kanavalle. No eipä täällä kuulu kuin kaksi kanavaa, ja sitten on pino CD-levyjä, mutta kumminkin. Isoin plussa on kuitenkin edullinen hinta, monella salilla ei saa edes kokeilukäyntiä oman kuukausilippuni hinnalla, vaikka täältä löytyy ihan hyvin laitteita. Käyttäjiä kuunnellaan siinä, mitä uutta hankitaan. Ja toki se yhteisöllisyys, kaikki moikkaavat toisiaan ja kysyvät kuulumisia. Jos muuttaisin kaupunkiin ja joutuisin jonnekin ison ketjun jättisalille, luulen, että saliharrastus loppuisi.
Sinne on helppo ja nopea mennä eikä siellä ole muita ihmisiä haisemassa tai varaamassa painoja ja laitteita. Musiikin ja äänenvoimakkuuden saa valita itse. Salini on kotonani.
Aamulla oli ainakin väljää. Ja siellä ei ole instabimboja.
En kestä näitä uusavuttomia ihmisiä voi luoja taas.
The MEANING of life is to give LIFE a meaning
Ok. Teeskentele vaan että et ymmärrä kysymystä.
Kiellät kaiken mitä juuri teit, ei kannata.
Kaikilla hissi ei nouse vintille asti.
Rikas kulttuuri etenkin mieskävijöitä lähes kaikista maailman kolkista
Tuo Veera käkättää tosi paljon!
No byyhyy. Mikä tässä nyt sulle on ongelma?
Yhellä salilla oli sekasauna mis saunas oli iso teevee
Naistensali. Inhoan käydä saleilla joissa miehet tuijottelee. Tuolla saa olla ihan rauhassa ja keskittyä treenaamiseen.