Mikä tekee kuntosalistasi vähän paremman?
Kommentit (308)
Enkä ymmärrä kehen viittaat palstatrollilla?
Siinäpäs syytät, mitä se muita hiertää?
Tämä asia tuntuu herättävän suorastaan pelottavia tunteita
Minä käyn siellä. Olen kohtelias, siisti ja ystävällinen asiakas, joka noudattaa ohjeita ja huomio muita. Minun kaltaiseni ihmiset nostavat minkä tahansa kuntosalin ilmapiiriä paremmaksi.
Siellä laajasti vapaita painoja, mutta myös laitteita. Siellä on oma jumppasali, jossa pehmeä lattia.
Parasta on se, että arkisin klo 8-20 on paikalla ainakim yksi henkilökuntaan kuuluva henkilö, joka on myös PT.
Sali on auki 24/7 ja vakkarikävijät ovat tulleet tutuiksi.
Saa pudotella painoja ja ainoa peili on pesuhuoneessa oleva 10cm taskupeili
Tuo kertoo jo kaiken oleellisen
Nostetaan että saataisiin lisää näitä teidän mahtavia ideoita
Mieluummin ne kuin kaljasieppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24/7 pääsy ja se on kaupungin kallein.
Kallis ei ole välttämättä lainkaan hyvä. Millä tavalla on hyvä? Entä aines? Onko peilaajia ja rintsikkapellejä?
"Aines"? Miksi sua kiinnostaa muiden ulkonäkö? Käytkö salilla vai tuijottamassa muita?
Takaisin aiheeseen. Kalleus tarkoittaa työssäkäyviä ihmisiä, eli järkeviä ja kohteliaita.
Sanon vielä että ryhmäliikuntatunnit oikean ihmisen vetämänä. Saa sillä kalliilla hinnalla.
suihkut ja ilmainen kahvi, myös ilmaisjakelulehti luettavissa.
Lapsetkin saa tulla mukaan treenaamaan. 11-vuotias poikani tekee aika lailla samaa ohjelmaa kuin minä, toki pienemmillä painoilla, eikä siitä ole valittanut kuin muutama tietämätön, jotka on väittänyt, että poika jää pätkäksi. Sitten siellä on mukava istua hetki saunassa ja jutella junnun kanssa kaikenmaailman asioita.
Salilla on 6 tai 7 räkkiä jossa voi tehdä mavea, kyykkyä tai penkkiä. Luksusta, kun ei tarvi jonottaa!
mene takas ulilaudalle postailemaan niitä sammakoita jonne