Kuinka paljon makeaa olet syönyt tänään? Luettelen omani
Olen syönyt kaksi jälkiruokakupillista Pirkan suklaakimara-rasiajäätelöä, 12 turkinpippuria, 1 rivi maraboun maitosuklaalevystä. Vielä tekisi mieli lisää, mutta lopetin nyt tähän. Lauantai on mulla herkkupäivä.
t. normaalipainoinen makealla herkuttelija
Kommentit (56)
3 banaania, kiivin ja puolukoita.
Vähän hienosokeria aamu- ja päiväkahvissa. Enpä juurikaan oikeastaan välitä mistään makeasta, karkeista tai leivonnaisista, otan kylässä/juhlissakin mieluummin jotain suolaista jos sitä on tarjolla, jos ei niin pelkkä kahvi riittää.
Yhden Lidlin mini-mix-jäätelön jälkiruuaksi.
Vuoden jokaisena päivänä kaksi riviä Fazerin sinistä sekä kaksi ja puolidesiä jotain pakettijäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Mahdat olla melkoinen läski.
Ei kaikista tule läskejä, vaikka söisi joka päivä karkkikaupan tyhjäksi!
Mansikkakääretorttua palasen, mansikoita ja keksin.
Hm... Pitää oikein muistella. Kahvilassa syötiin miehen kanssa puoliksi yksi pulla ja yksi kakkupala. Kotona söin muutaman lohkaisun valkosuklaata. Pari lakua. Vähän suklaajäätelöä. Minulla on aina jotain pahan päivän varalle, vaikken paljon makeaa kerralla syökään. En tykkää leipoa. Liikun paljon ja olen hoikka, en yleensä mieti syömistä sen kummemmin.
Sokeria kahviin muutama pala, suklaamuffini ja pari ruokalusikallista puolukkahilloa kaalilaatikon kanssa.
Miksi helvetissä pitäisi tietää jonkun muijan ahmiminen? Miten edes tulee mieleen tehdä tuommoinen aloitus?!
Kuningatar jäätelötuutin, eipä muuta.
Tanssin aamuviiteen ja ostin kotimatkalla palautukseksi ison mukin teetä ja hervottoman kokoisen korvapuustin. Elämä palasi ruumiiseeni.
Vierailija kirjoitti:
Sokeria kahviin muutama pala, suklaamuffini ja pari ruokalusikallista puolukkahilloa kaalilaatikon kanssa.
Onko sinulla litran kokoinen kahvikuppi, kun tuon määrän laitat sokeria? Minulle yksikin pala on ollut liikaa vuosikaudet.
6 palaa Marabou suklaalevystä
eskimo jäätelöpuikko
cocis tölkki
sipsiä pari kourallista