Kuinka paljon makeaa olet syönyt tänään? Luettelen omani
Olen syönyt kaksi jälkiruokakupillista Pirkan suklaakimara-rasiajäätelöä, 12 turkinpippuria, 1 rivi maraboun maitosuklaalevystä. Vielä tekisi mieli lisää, mutta lopetin nyt tähän. Lauantai on mulla herkkupäivä.
t. normaalipainoinen makealla herkuttelija
Kommentit (56)
Kaksi teelusikallista Lidlin puolukkahilloa kaurapuuron silmänä.
5 palaa Marabou minttukrokantti suklaata ja 6 palaa Fazerin Dumle suklaata. Tiedän tarkasti,kun on jaettu tasan levyt viidelle. :)
Lisäksi 6 kirsikkaa ja 2/5 persikkaa, jos nämä lasketaan makeiksi.
Karkkia n. 100 g, sokerijogurtin, tikkarin ja taisin juoda mehuakin. Syön yleensä aika paljon rasvaa ja hiilareita, BMI alle 17.
Palan marjapiirakkaa, jäätelöä, kaksi siivua pullaa. Jäätelöä syön harvoin, muuten aika normaali määrä. N50+, BMI 19
5 pientä appelsiinileivoskeksiä jälkkärinä.
16 palaa maitosuklaata ja 3 palaa sokeria teessä.
litraa tummaa siirappia, njammi ! Herkullista riisipuurossa.
Jäätelötuutti ja suklaata.
Lisäksi mansikoita ja nektariini sekä puoli lasia mustikkamehua.
Kourallisen kirsikoita ja appelsiinituoremehua.
3 palaa suklaata, palan pullapitkoa ja rasian vadelmia. Tuoremehua 2 lasillista. Aika perus määrä mulle
Ben&Jerrys purkin ja irtokarkkeja melko ison pussin, nyt on tosi paha olo ja aion huomenna palata ketolle.
Aamupalalla yksi jogurtti. Illalla jälkiruuaksi maustettua rahkaa, mansikoita ja kirsikoita. Marjat nam!
Minä olen syönyt puolikkaan suklaalevyn, pussin Pollyja, 6 kpl Kinder-patukkaa, noin kolmasosan pussia Hearts salmiakkikarkkeja, Haribon sekalaispussista puolet....ihan kauhea :D! Normaalisti tuosta riittää kymmenesosa tai paljon vähempikin. Pari yötä on mennyt vain muutaman tunnin unilla ja se näkyy minulla hirveällä sokerin himolla. Nyt on onneksi myös viinirypäleitä ja niitäkin on mennyt jo puoli rasiaa.
Muistan kun lapsen ollessa pieni ja nukkuessa huonosti lähes kaksi vuotta, söin todella paljon makeaa. Muutaman viikon ajan joka yö söin puolikkaan suklaalevyn, jotta jaksoin kanniskella vauvaa yöllä. Se väsymys oli niin kauheaa, että hereillä ollessa sälekaihtimet "vilisivät" silmissä.
Nykyään makeanhimon kasvaessa tiedän kiinnittää todella paljon huomiota kunnon uniin.
Rasian mansikoita ja puoli litraa uusia herneitä.
Vierailija kirjoitti:
Aamuteessä lusikallinen hunajaa. Kuusi meloniviipaletta. Lusikallinen puolukkahilloa jukurttiin.
En laskisi hedelmiä makeaksi.
Pienen palan kuivakakkua, tuutin, teelusikallisen hunajaa teessä.
Vaihdevuosia pukkaa ja itselläni näyttäytyy makeanhimona varsinkin iltaisin, mutta tänään on ollut niin kiirettä, ettei ole ehtinyt edes kaivata hirveästi makeaa.
1 pala salted caramel-suklaakakkua, kuivaa omenasiideriä, kahvia kermalla
Jätin sokerin, kun sain syöpädiagnoosin. Hedelmiä syön kyllä.
Kolme lakritsituuttia ja pieni Geisha-levy.
T: ihrakasa
2 kk ilman sokeria. Ei ikinä enää mitään teollista sokeria, missään muodossa. Vain luontaisesti sokerisia marjoja syön joskus.