11-vuotiaani seurustelee- ja kyseli eilen ehkäisystä!
Kommentit (33)
Alkaneet tai ei, niin liian nuori tietysti harrastamaan seksiä. Mutta oletko varma, että lapsesi edes tietää mitä se käytännössä tarkoittaa. Voi aivan hyvin ajatella esim pussailua/kielareita "seksihommiksi". Jos ymmärrät. Joka tapauksessa valista lapsesi NYT jos on kerran oikeasti tullut tuollaisia kyselemään. Otollinen hetki.
sanoin vaan et olis jo hyväksyttävä ikä. Ihan eri asia kuin joku 13 v niinku monet alottaa.. Ja ei juo 16v siideriä, polta tupakkaa jne.
Vai ylikannustan minä, heh heh
16v likka vielä neitsyt eikä kiinnostunut pojista...
HUH
16-vuotiaana, niin äitinsä kai sitten oli, kahta kauheammin. Tyttärien ei ole pakko kulkea äitinsä tietä, saa kasvaa omaksi itsekseenkin, varsinkin jos annetaan.
Meidän 11-vuotias tyttö leikkii vielä täysin Barbeilla ja Little Petseillä. Ja hyvä niin! Seurustelun ja seksin ehtii kyllä aloittaa sitten paaaljon kypsempänä...
kaikille muille sattuu, meille ei?
vai uuslukutaidottomuus, 11-vuotiaan pippelin koko ei riitä selittämään seksuaalivalistuksen laiminlyöntiä (kun naapurin pojalla on vasta niin pieni, niin ehtiihän sitä sitten joskus, öh vaikka parin vuoden päästä selittää, no ehkä joku selittää sille pojalle, kun me ei nyt tällä tyttölapselle vielä voida)
netissä, täysin tietämättömänä ettei se tosi cool 14-vuotias ollutkaan samanikäinen, vaan kolme kertaa häntä vanhempi pedofiili.
Tätä on vanhempien sokeus.
Poika ei ainakaan ole vielä sukukypsä, jos vasta 11v.
Huono provo
..tyttäreni ei vielä olisi yhtään kiinnostunut pojista. Kyllä se ihan oikeasti on/olisi outoa. Kaikki meidän tytön kaverit seurustelivat enemmän tai vähemmän vakituisesti 15-vuotiaana, mutta tämä tyttö vain rakenteli yksin nettisivuja kotona kaiket illat. Olin oikeasti huolissani, varsinkin kun hän ei vaikuttanut olevan kiinnostunut tytöistäkään siinä mielessä. Itse olin kiinnostunut pojista 6-vuotiaasta alkaen.
Siitä, että kiinnostuu pojista, on (toivottavasti) vielä matkaa neitsyyden menetykseen. Ainakin minulla oli ;)
ettei tyttö ole kiinnostunut pojista? Se kiinnostus kun ei aina äidille saakka näy.
t. entinen 16-vuotias, joka ei ollut sen ikäisenä seurustellu vielä kertaakaan. Silti minussa ei mitään vikaa ollut, ja kiinnostunutkin kyllä olin mutta sitäpä ei kukaan olisi arvannut.
Jospa se vähän hillitsisi touhuja. Ja muutenkin yritän saada heille asenteen, että seksi kuuluu vasta avioliittoon.