Melkoinen piikki pörssisähkön hinnassa Katso tästä jutusta, milloin turhat valot kannattaa sammuttaa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/430a56af-648b-430b-a286-c04be41d5ad3
IL:llä mennyt suhteellisuudentaju? Pari vähän kalliimpaa tuntia. Piikki?
No onhan se, kun on lähes ilmaista muuten.
Mutta nyt kannattaa siis sammutella jo valoja? Voi voi.
Ja tätä juttua teki ihan TYÖRYHMÄ???? Tenavakerho?
Kommentit (14)
Juu ei. Valaistushan se on suuri virtasyöppö Suomen suvessa klo 19 -21 välillä.
Kaikillahan on kaikki valot päällä. Paitsi IL:n toimituksessa.
Pelitietokone kiinni kasilta ja sauna lämpöseksi vasta ysin jälkeen.
Jos 10W lamppu palaa tunnin, se kuluttaa kalleimman tunnin aikana 0,01 kWh sähköä. N. 13 snt per kWh on silloin hinta, eli lampun sammuttamalla säästää jopa 0,0013 euroa. Ehdottomasti kannattaa sammuttaa.
Mun kulutussähkölasku on 7-10 euroa kuukaudessa, ei ihan talouden kovimpia menoeriä.
Vierailija kirjoitti:
Jos 10W lamppu palaa tunnin, se kuluttaa kalleimman tunnin aikana 0,01 kWh sähköä. N. 13 snt per kWh on silloin hinta, eli lampun sammuttamalla säästää jopa 0,0013 euroa. Ehdottomasti kannattaa sammuttaa.
Aika köyhiä taitaa lehden toimittajat olla kun pitää noin epätoivoisesti penniä venyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mun kulutussähkölasku on 7-10 euroa kuukaudessa, ei ihan talouden kovimpia menoeriä.
Betonikoppi🤣
9 snt/h ihan karmee piikki 😅 Eikö jotkut määräaikaiset maksa KOKO ajan tuota hintaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Betonikoppi🤣
Rivarikolmio. Ei sähkösaunaa. Taloyhtiöllä on puusauna.
Turhat valot kannattaa aina sammuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika köyhiä taitaa lehden toimittajat olla kun pitää noin epätoivoisesti penniä venyttää.
Tai sitten niillä on pörssisähkö, silloinhan joutuu koko ajan laskemaan senttejä
Oliko tämä se kuuluisa PIIKKI peffassa?
Siis en väitä, että kiinteä sopimukseni olisi halvempi, mutta olen valmis maksamaan siitä, että elämässä on jotain muutakin, kuin sähkö hinnan seuraaminen ja varsinkin vielä sen mukaan eläminen.
T Liian vaikeeta ja raskasta elämää minulle (kun muitakin asioita ja huolia riittää)
Eihän kesällä edes tarvitse laittaa valoja päälle. Yöllä pitää olla pimennysverhot että pystyy nukkumaan kun aurinko paistaa yötä päivää.