Minä en tilaa Kärkkäiseltä enää koskaan mitään.
Tilasin sieltä 3 tuotetta. 2 tuotetta tuli perille ja joka paikassa luki että "tilaus toimitettu". No ei tosiaan ole kun siitä puuttuu yksi tuote jonka olen jo maksanut etukäteen! Otin yhteyttä asiakaspalveluun maanantaina ja kerroin tästä asiasta niin asiakaspalvelija pahoitteli viivettä ja sanoi että puuttuva tuote lähtee "tänään" (siis silloin maanantaina tulemaan). Matkahuolto eikä posti ollut tietoinen mistään saapuvasta paketista. Tiistaina otin yhteyttä taas kerran asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin että tuote lähtee "tänään" (eli tiistaina). Ei vielä perjantainakaan ollut mitään tietoja matkahuollossa eikä postissa mistään saapuvasta paketista. Ja jälleen kerran otin yhteyttä asiakaspalveluun ja kysyin että missähän se minun paketti mahtaa olla? Asiakaspalvelija sanoi että se on loppu heidän varastostaan ollut jo hyvän aikaa, ovat tilanneet lisää ko. tuotteita varastoon. Sanoin että miksi ihmeessä te veloitatte minua tuotteesta jota teillä ei edes ole?? Asiakaspalvelija sanoi että 2 edellistä (maanantai ja tiistai as.palvelijat) eivät tienneet että tuotetta ei enää ole. Tiesivät Kärkkäisellä kuitenkin laskuttaa. No sitten tuo eilinen asiakaspalvelija kertoi eilen aamulla että ottaa yhteyttä sähköpostilla. No eipä ole kuulunut yhtään mitään. Kyllä raha näyttää kelpaavan. Tilaan tästälähtien Kiinasta.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tilaa Kärkkäiseltä koskaan mitään, koska en halua tukea mitään natsia.
Aivopesty idiootti.
Oletko koskaan lukenut Kärkkäisen perustamaa ja tukemaa Magneettimediaa? Siellä sitä harhaista aivopesua vasta riittääkin. Ihan samaa kamaa kuin Maria Nordinilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkkokaupassa on joskus hankala tilanne, jos myyvät eioota. Tilasin keväällä yhdestä puljusta moottoripyörän renkaan, rengasta ei alkanut kuulua...
No, kävi ilmi, että verkkokaupan varastosaldo on tavarantoimittajan varastosaldo, hyvinkin voi useampi asiakas tilata yhtäaikaa, jolloin joku ostaa ja maksaa eioon.
No, rengas tuli parin viikon odottelun jälkeen.
Näinä tiukkoina aikoina jokainen kauppias pyrkii minimoimaan varastonsa arvon, ts. varastoonsa sitoutuneen pääoman. Tämä johtaa joskus viiveisiin toimituksissa.
Ne joilla on se varasto ja hyvässä kunnossa niin on niitä jotka menestyy. Esimerkkinä Ikea. Tilaan vaan varastotuotteita esim. Ikea ja Finnish design shop. Varma takuu että tuote tulee. Käytännön kautta oppinut ja sohva ainoa jossa teen poikkeuksen.
Et liene kaupan alan ammattilainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivopesty idiootti.
Oletko koskaan lukenut Kärkkäisen perustamaa ja tukemaa Magneettimediaa? Siellä sitä harhaista aivopesua vasta riittääkin. Ihan samaa kamaa kuin Maria Nordinilla.
Oletko lukenut Pääoman? Entä luetko Hesaria tai seuraatko YLEnannon 'uutisia'?
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kärkkäinen ole Suomen temu, kaikkea romua ja krääsää tarjolla.
Kyllä siellä on paljon ihan kunnon tavaraa. On myös romua ja krääsää aivan kuten Prismassa, Tokmannilla, Cittarissa, Rustassa, Pentikillä, Stockmannilla ja kaikissa muissakin liikkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kärkkäinen ole Suomen temu, kaikkea romua ja krääsää tarjolla.
Jos romulle ja krääsälle ei olisi ostajia, ei sitä olisi myynnissä. Eli katsetta peiliin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivopesty idiootti.
Oletko itse lukenut hs, iltalehtien harhaisia aivopesu propakandaa, ihan samaa paskaa kuin kaikki vassarilehdet.
Miksi vihervassari tätä samaa viestiä lähettelet typeryyttäsi, oletko avo-vai pakkohoidossa.