Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en tilaa Kärkkäiseltä enää koskaan mitään.

Vierailija
05.07.2025 |

Tilasin sieltä 3 tuotetta. 2 tuotetta tuli perille ja joka paikassa luki että "tilaus toimitettu". No ei tosiaan ole kun siitä puuttuu yksi tuote jonka olen jo maksanut etukäteen! Otin yhteyttä asiakaspalveluun maanantaina ja kerroin tästä asiasta niin asiakaspalvelija pahoitteli viivettä ja sanoi että puuttuva tuote lähtee "tänään" (siis silloin maanantaina tulemaan). Matkahuolto eikä posti ollut tietoinen mistään saapuvasta paketista. Tiistaina otin yhteyttä taas kerran asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin että tuote lähtee "tänään" (eli tiistaina). Ei vielä perjantainakaan ollut mitään tietoja matkahuollossa eikä postissa mistään saapuvasta paketista. Ja jälleen kerran otin yhteyttä asiakaspalveluun ja kysyin että missähän se minun paketti mahtaa olla? Asiakaspalvelija sanoi että se on loppu heidän varastostaan ollut jo hyvän aikaa, ovat tilanneet lisää ko. tuotteita varastoon. Sanoin että miksi ihmeessä te veloitatte minua tuotteesta jota teillä ei edes ole?? Asiakaspalvelija sanoi että 2 edellistä (maanantai ja tiistai as.palvelijat) eivät tienneet että tuotetta ei enää ole. Tiesivät Kärkkäisellä kuitenkin laskuttaa. No sitten tuo eilinen asiakaspalvelija kertoi eilen aamulla että ottaa yhteyttä sähköpostilla. No eipä ole kuulunut yhtään mitään. Kyllä raha näyttää kelpaavan. Tilaan tästälähtien Kiinasta.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä en tilaa minäkään koskaan. Miehelle kävi samallainen juttu

Vierailija
2/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran tilannut Kärkkäiseltä, kaikki tilaamani tuotteet tuli aikataulussa. Muusta en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan säännöllisesti ja voittaa toimitusajoissa kaikki muut mennen tullen.

Vierailija
4/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan Kärkkäisen verkkokauppa toimii hyvin ja nopeasti. Asiakaspalveluunkin saa yhteyden helposti, tämä siis vaan oma kokemukseni.

Ainoa ongelma on omistajan mielipiteet

Vierailija
5/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran tilannut Kärkkäiseltä, kaikki tilaamani tuotteet tuli aikataulussa. Muusta en tiedä.

Sama täällä. Kaikki on toiminut loistavasti. Mutta nyt on tällaista ihme sekoilua. Onko siellä jotkut kesätyöntekijät sitten vai mitä ihmettä? :(  -ap

Vierailija
6/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias Kärkkäinen on Magneettimedian perustaja. Luottaisitko äijään, jonka älynlahjat on sitä luokkaa?

Vierailija
7/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Kärkkäinen ole Suomen temu, kaikkea romua ja krääsää tarjolla.

Vierailija
8/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eettisistä syistä en tilaa enkä osta kärkkäiseltä, niin ei tule myöskään tuommoisia ongelmia.

Vierailija
9/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan kaiken mahdollisen Kärkkäiseltä. M58

Vierailija
10/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan Kärkkäisen verkkokauppa toimii hyvin ja nopeasti. Asiakaspalveluunkin saa yhteyden helposti, tämä siis vaan oma kokemukseni.

Mielipide ei voi koskaan olla väärä, koska mielipiteellä ei sillä tapaa ole merkistystä. vain tosiasiat  ratkaisevat.

Vierailija
11/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut Kärkkäiseltä useamman kerran ja aina on kaikki sujunut erinomaisesti - myös yksi palautus ja sen hyvitys sopimattoman vaatekoon vuoksi.

Kärkkäinen on hyvä kauppa, tilaan tarvittaessa uudelleen ja suosittelen kaikille!

Vierailija
12/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useasti siksi, että valikoimat on niin kattavat ja toimitus nopeaa. Joskus tuotteet tulee parissa erässä, kun eri varastoista. En jaa Kärkläisen ex toimitusjohtajan ideologiaa (esim. antisemitismi, rokotevastaisuus), mutta tilaan silti. Yritys työllistää satoja tavallisia suomalaisia.

Vierailija
13/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi omistajan mielipiteet olisivat ongelma, jos sinun mielipiteesikään eivät ole?

"Mooses on Mooses ja bisnes on bisnes", sanoi kuulemma juutalainen kauppiaskin myytyään kuorman lannoitteita paleteroille!

Vierailija
14/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monilta toimijoilta verkosta ja täytyy sanoa, että Kärkkäinen on luotettava ja ehkä myös nopein kauppa.

Vierailija
15/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppias Kärkkäinen on Magneettimedian perustaja. Luottaisitko äijään, jonka älynlahjat on sitä luokkaa?

Luottaisin! Mutta Sodoma-konsernin Hamasin Sanomia en ole lukenut enää vuosikymmeniin sen jälkeen kun Kari Suomalainen sai potkut!

Vierailija
16/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska sinä et enää tilaa, niin Kärkkäinen viettää unettomia öitä ja toisinaan purskahtaa hallitsemattomaan itkuun.  Näinkö uskot tapahtuvan?

Vierailija
17/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tilaa Kärkkäiseltä koskaan mitään, koska en halua tukea mitään natsia.

Tiesitkö, että kansallissosialistien sisarpuolue SDP on yksi maamme suurimmista puolueista? 

Vierailija
18/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tilaa Kärkkäiseltä koskaan mitään, koska en halua tukea mitään natsia.

Aivopesty idiootti.

Vierailija
19/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin boikotoin noin kymmenen vuotta sitten. Sittemmin tullut siihen tulokseen, että mielipiteen vapauden tulee koskea kaikkia, aivan kaikkia. 

Siltikin tilannut kyseisestä firmasta vain kolme kertaa. Kaikilla kerroilla sellaista tuotetta, jota on ollut vaikea ostaa omalta paikkakunnalta tai huonosti saatavilla muista kaupoista.

Tähän mennessä tuotteet on toimitettu tilauksen mukaisina. Toistaiseksi tämä yritys ei siis ole pettänyt minua. Tokmanni on tällä hetkellä boikotissa minun puolestani, koska kohtelevat työntekijöitään asiattomasti. 

Vierailija
20/67 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut useasti siksi, että valikoimat on niin kattavat ja toimitus nopeaa. Joskus tuotteet tulee parissa erässä, kun eri varastoista. En jaa Kärkläisen ex toimitusjohtajan ideologiaa (esim. antisemitismi, rokotevastaisuus), mutta tilaan silti. Yritys työllistää satoja tavallisia suomalaisia.

Jokainen joskus koulussa istunut tietää, ettei influenssavirusta ja siis myöskään koronaa vastaan voi rokottaa!

Ja antisemitismiähän kannattaa koko suomalainen vihervasemmisto sun muut punikit kanniskellen palestiinan mielikuvitusvaltion lippuja pitkin maamme katuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän