Minä en tilaa Kärkkäiseltä enää koskaan mitään.
Tilasin sieltä 3 tuotetta. 2 tuotetta tuli perille ja joka paikassa luki että "tilaus toimitettu". No ei tosiaan ole kun siitä puuttuu yksi tuote jonka olen jo maksanut etukäteen! Otin yhteyttä asiakaspalveluun maanantaina ja kerroin tästä asiasta niin asiakaspalvelija pahoitteli viivettä ja sanoi että puuttuva tuote lähtee "tänään" (siis silloin maanantaina tulemaan). Matkahuolto eikä posti ollut tietoinen mistään saapuvasta paketista. Tiistaina otin yhteyttä taas kerran asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin että tuote lähtee "tänään" (eli tiistaina). Ei vielä perjantainakaan ollut mitään tietoja matkahuollossa eikä postissa mistään saapuvasta paketista. Ja jälleen kerran otin yhteyttä asiakaspalveluun ja kysyin että missähän se minun paketti mahtaa olla? Asiakaspalvelija sanoi että se on loppu heidän varastostaan ollut jo hyvän aikaa, ovat tilanneet lisää ko. tuotteita varastoon. Sanoin että miksi ihmeessä te veloitatte minua tuotteesta jota teillä ei edes ole?? Asiakaspalvelija sanoi että 2 edellistä (maanantai ja tiistai as.palvelijat) eivät tienneet että tuotetta ei enää ole. Tiesivät Kärkkäisellä kuitenkin laskuttaa. No sitten tuo eilinen asiakaspalvelija kertoi eilen aamulla että ottaa yhteyttä sähköpostilla. No eipä ole kuulunut yhtään mitään. Kyllä raha näyttää kelpaavan. Tilaan tästälähtien Kiinasta.
Kommentit (67)
Hehe luuleks hän oikeasti että viis gee on vaarallista. Koronan asiassa samaa mieltä. Oli kyllä tauti, mutta sitä käytettiin hyväksi, että rokotebisnes saisi rahaa. Se noidanjahti mikä rokottamattomille oli - en unohda enkä anna anteeksi. Mediaan meni usko täysin. Jos media päättää jotakuta demonisoida, kuten nyt karffien perhettä, se tekee sen kyllä kunnolla.
En mäkään. Helvetin kallis kauppa.
Mulle kävi noin, paitsi Prisman kanssa. Tai vastaavanlainen.
Tilasin kaksi tuotetta, yhden isomman ja yhden pienemmän ja halvemman. Maksoin vähän ekstaa, että kuljettavat sen isomman tuotteen tänne meille. Vasta paketin tullessa tänne meille siitä puuttui kokonaan se iso tuote, mutta oli laskutettu kuljetus sen mukaan. Isoa tuotetta ei koskaan lähetetty, koska "oli loppunut".
En minä sitä pienempää tuotetta olisi edes ostanut, jos en alunperin halunnut sitä isompaa tuotetta.
Tuon jälkeen en luota kyllä Prisman verkkokauppaan isommissa ostoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kärkkäinen ole Suomen temu, kaikkea romua ja krääsää tarjolla.
Kärkkäisellä on hyvä valikoima tuotteita monelta alalta ja TEMU on oman kokemukseni mukaan erinomainen kauppa, kaikki tilaamani on saapunut ajoissa ja ollut laadultaan primmaa!
Älä tilaa krääsää, niin et saa krääsää!
Jo se Muinainen Roomalainen sanoi, että "Caveat emptor!"
Itsekään en tilaa enää, viime tilauksessa oli kolme tavaraa, joista kaksi samanlaista, toinen näistä oli lähes ehjä, toinen valmiiksi rikki. Myös kolmas valmiiksi rikki. Palautin kaiken ja sain rahat takaisin, toimi hyvin ja nopeasti, mutta samat valmiiksi rikkinäiset kamat lähtevät kai seuraavalle jne., kun ei mitään sanomista tullut? En ilmoittanut vioista, koska halusin rahani takaisin ja tällainen laatu on sitten ilmeisesti ok, jos eivät edes pakatessa katdo tarkemmin. Harmi vaan, että noitakaan ei oikein muualta tunnu löytyvän, että valikoimia jään kyllä kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan kaiken mahdollisen Kärkkäiseltä. M58
Sama täällä!
Hyvä kauppa, hyvä valikoima, kohtuuhinnat, nopea toimitus.
Ei mitään miinuksia!
M60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut useasti siksi, että valikoimat on niin kattavat ja toimitus nopeaa. Joskus tuotteet tulee parissa erässä, kun eri varastoista. En jaa Kärkläisen ex toimitusjohtajan ideologiaa (esim. antisemitismi, rokotevastaisuus), mutta tilaan silti. Yritys työllistää satoja tavallisia suomalaisia.
Jokainen joskus koulussa istunut tietää, ettei influenssavirusta ja siis myöskään koronaa vastaan voi rokottaa!
Ja antisemitismiähän kannattaa koko suomalainen vihervasemmisto sun muut punikit kanniskellen palestiinan mielikuvitusvaltion lippuja pitkin maamme katuja!
Sakasa nykyinen natsahtava AfD pitää DDR: lippuja esillä tilaisuuksissaan. Hevosenkenkäteoria toimii. https://x.com/DrewPavlou/status/1941109202241593425#m
Itse en asioi Kärkkäisellä enkä vie rahojani muillekaan avoimen antisemitistisille tahoille. Rokotehörhöily on vielä kirsikkana kakun päällä.
Kyllä vaan tilaan, ei mitään ongelmaa. Kärkkäinen avaa alkuvuodesta uuden liikkeen, on sen verran lähellä että voi käydä suoraan kaupasta ostamassa, aivan upea juttu.
Vierailija kirjoitti:
Hehe luuleks hän oikeasti että viis gee on vaarallista. Koronan asiassa samaa mieltä. Oli kyllä tauti, mutta sitä käytettiin hyväksi, että rokotebisnes saisi rahaa. Se noidanjahti mikä rokottamattomille oli - en unohda enkä anna anteeksi. Mediaan meni usko täysin. Jos media päättää jotakuta demonisoida, kuten nyt karffien perhettä, se tekee sen kyllä kunnolla.
5G ei ole todellisuudessa vielä täysin käytössä enkä ole lukenut Kärkkäiseltä mitään mielipidettä siitä, mutta totuus on, että KAIKKI elektromagneettinen saaste on pahasta ja sillä on mm. pyritty selittämään valtavasti lisääntyneitä syöpätapauksia. Ajatelepa, miten paljon jännitteisiä sähköjohtoja sinua nytkin kiertää ja miten herkkä on elävän solun sisäinen jännite. Koko hermojärjestelmämme toiminta perustuu myöskin kalium-natrium-tasapainoon synapsin seinämän eri puolilla.
Rokotuksista valtavana lääkeyhtiöiden bisneksenä ja valtamedian propagandasta sen puolesta koronaepidemian aikana olen kanssasi samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran tilannut Kärkkäiseltä, kaikki tilaamani tuotteet tuli aikataulussa. Muusta en tiedä.
Sama täällä. Kaikki on toiminut loistavasti. Mutta nyt on tällaista ihme sekoilua. Onko siellä jotkut kesätyöntekijät sitten vai mitä ihmettä? :( -ap
Täälläkin sama. Kaikki Kärkkäis-tilaukseni ovat toimineet virheettömästi. Olisin valmis panemaan tilapäiset häiriöt kesätyttöjen/kesäpoikien piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kauppias Kärkkäinen on Magneettimedian perustaja. Luottaisitko äijään, jonka älynlahjat on sitä luokkaa?
Miehen älli on riittänyt 800 SUOMALAISEN työllistämiseen sen verran hyvin hänen yrityksellään menee, se riittää. Teepä paremmin perässä ennen kuin arvostelet häntä. Suomen suosituin verkkokauppa.
Kärkkäinen on myös Kokoomuksen kannattaja.
Minullakin hyviä kokemuksia kaupankäynnistä Kärkkäisen verkkokaupassa. Ystävällinen ja nopea asiakaspalvelu, nopea toimitus (vaikkakin välillä tavara tulee eri varastoilta erillisissä lähetyksissä) ja suuri valikoima. Myös palauttaminen ollut tarvittaessa helppoa. Kannatan mielelläni myös suomalaista työllistämistä.
Minäkään en yksittäisten ihmisten mielipiteistä perusta. Ajatelkoon entinen tj mitä lystää. Eri asia, jos Kärkkäinen alkaisi yrityksenä tekemään jotain rikollista tai epäilyttävää. Silloin minullakin olisi aihetta boikottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppias Kärkkäinen on Magneettimedian perustaja. Luottaisitko äijään, jonka älynlahjat on sitä luokkaa?
Miehen älli on riittänyt 800 SUOMALAISEN työllistämiseen sen verran hyvin hänen yrityksellään menee, se riittää. Teepä paremmin perässä ennen kuin arvostelet häntä. Suomen suosituin verkkokauppa.
JUURI NÄIN!
Juuri tällaisia miehiä Suomi kaipaa etenkin näinä hirvittävän massatyöttömyyden aikoina, mutta vasemmisto ei osaa muuta kuin haukkua muita, sen sijaan että panisivat itse paremmaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JUURI NÄIN!
Juuri tällaisia miehiä Suomi kaipaa etenkin näinä hirvittävän massatyöttömyyden aikoina, mutta vasemmisto ei osaa muuta kuin haukkua muita, sen sijaan että panisivat itse paremmaksi!
No tuota.. minä en ole mitenkään poliittisesti suuntautunut mutta minulla ei ole rahaa antaa ilmaiseksi millekkään kauppaketjulle. Joten närkästykseni lienee oikeutettua. En myöskään jotakuta rosvoa kohtaan, joka varastaisi käsilaukkuni, olisi kovin suopea vaikka tuo kyseinen rosvo olisi kulkenut tuhannen muun ohi ilman että on pöllinyt keneltäkään mitään. Suututtaa tällainen sekoilu kun aiemmat kokemukset Kärkkäisestä on varsin positiivisia. En tiedä onko siellä sitten joku harjoittelu-periodi menossa mutta kyllä nyt kustaan linssiin eikä edes pahoitella. Eikä tehdä mitä luvataan, eli laittaa "hetken päästä" sähköpostilla tarkempia tietoja kun on perjantai aamu eikä vieläkään mitään. -ap
Kärkkäinen on nat si enkä osta sieltä mitään.
Verkkokaupassa on joskus hankala tilanne, jos myyvät eioota. Tilasin keväällä yhdestä puljusta moottoripyörän renkaan, rengasta ei alkanut kuulua...
No, kävi ilmi, että verkkokaupan varastosaldo on tavarantoimittajan varastosaldo, hyvinkin voi useampi asiakas tilata yhtäaikaa, jolloin joku ostaa ja maksaa eioon.
No, rengas tuli parin viikon odottelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen on nat si enkä osta sieltä mitään.
Sä taas olet vassenasse enkä mä osta sulta mitään! En edes tuota lausumaasi!
Itse suosittelen Kärkkäistä. Aina kaikki on toiminut moitteetta, ja olen tilannut sieltä vuosien aikana varmaan yli sata kertaa. Yleensä paketti tulee todella nopeasti.
Heillä on tapana jakaa tilauksia osiin toimitusten nopeuttamiseksi. Joskus joku paketti on kestänyt tulla pidempään, mutta aina kaikki on lähetetty, paitsi kerran, jolloin palauttivat rahat, kun eivät saaneet tuotetta enää.
Mutta siis verkkokauppana se on oman kokemukseni mukaan hyvin toimiva.