Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä joka asuu ns. huonomaineisella asuinalueella, mutta joka on työssäkäyvä ja kunnollinen

Vierailija
05.07.2025 |

Ja asunto on kaunis

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole niin vaarallisia alueita ettei niissä voisi kuka hyvänsä asua. Ajattelen että hyvätuloinen asuu halvalla alueella koska hän käyttää rahansa mieluummin johonkin muuhun kuin asumiseen.

Ja tässähän ei ollut edes kyse hyvätuloisista, vaan työssäkäyvistä. Työssäkäyvä voi olla niin pienipalkkainen etteivät hänen tulonsa juuri työttömästä eroa.

Itse saan alle kaksi tonnia palkkaa.

Vierailija
22/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eräs tuttu, joka näyttää minulle aina ivallisesti puhelimestaan mitä asuinalueellani on tapahtunut, ryöstöjä, pari m.urhaa.jne.Kiusa se on pienikin kiusa, en osaa mitenkään puolustaa itseäni. Menen aivan lukkoon. En ole syyllinen siihen, mitä siellä tapahtuu. Mitä te tekisitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä lähtöisin? Osaa nähdä alueen pintamainetta syvemmälle.

Vierailija
24/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joistakin keskiluokkaisista on cool asua Kontulassa ja mehustella sillä

Kontula on mainettaan parempi. Umpitunnelissa ei vaan kannata mennä yöllä ostarille heilumaan, voi joutua ryöstetyksi. 

Vierailija
25/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun alueella, jossa juoppoja, narkkeja sen sellaisia. Muuttaisin heti parempaan paikkaan jos saisin.

Vierailija
26/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran Tinderissä oikein akateemisen supermiehen, joka aluksi nyrpisteli nirppanokkaisesti asuinalueelleni. Yllätys oli arvon herralle kova kun näki miten kaunis, tilava,hyvin sisustettu ja moderni asuntoni on. Luuli varmaan, että asun jossain paskaläävässä. P.s treffit jäivät kahteen kertaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi