Näytän kalkkunalta
Kaulan iho roikkuu ja se on ryppyinen. Kalkkunan heltalta näyttää.
Auttaako tähän enää mikään rasva vai menenkö suoraan kauneusleikkaukseen?
Kommentit (22)
Levitä vaan ns. sulkasi, ja koikkelehdi kopeasti korskahdelle kohti kuolemaa. Kuten me kaikki.
kainous ei komista
Painovoiman syy. Olisi pitänyt kävelllä käsillä yli puolet nykyisestä eletystä elämästä, niin roikkuisi vähemmän.
Ihan miten tärkeää on ettei roiku. On syitä miksi monet kävelee käsillä päivittäin parikin tuntia.
AHHHAHHHHAHHHHHAAAAAA MÄ niiIn NaurAn täällä XDdddd
Anteeksi nyt menen nukkumaan.
Huivi peittää ja kaulaliinat. Paitsi ei kaikkea. Päätä itse mikä on hyvä. Onko leikkaus tai kiristys turvallinen ja sattuuko se. Voi myös hyväksyä itsensä. Ihmiset ovat erilaisia, moni ymmärtää jos iho muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Painovoiman syy. Olisi pitänyt kävelllä käsillä yli puolet nykyisestä eletystä elämästä, niin roikkuisi vähemmän.
Ihan miten tärkeää on ettei roiku. On syitä miksi monet kävelee käsillä päivittäin parikin tuntia.
Batman tietää ton ja roikkuu pää alaspäin. Hänellä roikkuisi muuten korvat pitkin poskia, jos ei tekisi mitä tekee.
Ne pitkät lärpäkkeet näyttäisi melkein kalkkunan fileiltä poskilla.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin juuri että rinnoillehan käy juuri sama juttu!
Mutta ei ne sentään rypisty.
Ap
Minä näytän Muumilaakson Möröltä. Vartalosta ja naamastakin ollaan ihan samikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin juuri että rinnoillehan käy juuri sama juttu!
Mutta ei ne sentään rypisty.
Ap
Kyllä rinnat rypistyy. Olen ollut mummon kanssa saunassa ja tiedän.
Hyvin mahdut tänne. Itse katselen mieluummin kauniita ja suloisia tirpusia.
Minä näytän pystyynnostetulta sialta. Kaulanahka ei roiku vaan pullottaa kuin sialla.
Sehän on vaan hyvä merkki. Mitä näkyvämpi ja ryppyisempi heltta sen isompi status.
Rasva ei ainakaan auta. Paitsi sisäisesti otettuna 🤣