Oikeasti tyhmää mies jos et halua olla frendi kenenkään naisen kanssa
Torjut kaikki kaveruutta haluavat naiset ympäriltäsi, koska haluat varata kaiken aikasi sen oikean naisen metsästykseen. Eikä sitä ikinä löydy. Tämä menee ehkä naisilla ja miehillä täysin eri tavalla. Naiset eivät lähtökohtaisesti etsimällä etsi miestä jolla ei ole mitään kokemusta naisista, toisin kuin miehet etsivät usein koskematonta neitsyttä ensisijaisesti. Naiset kiinnostuvat miehistä joista huomaavat muidenkin naisten olevan kiinnostuneita, tai joiden huomaavat kelpaavan ainakin kävellä eriksi monille muillekin naisille. Kyllä se avaa mahdollisuuksia paljon. Sen sijaan jos olet outo hiippari joka ei koskaan tunne ketään, jos ainoastaan alat lähetellä yksityisviestejä lähes tuntemattomille naisille että moi tai lähdetäänkö treffeille tai saunaan tai sekstailemaan niin on erittäin todennäköistä että tämä ei tuota toivomaasi tulosta. Sun täytyy olla ihmisten ilmoilla ja uhrata sitä live-aikaa niin naisille kuin miehille että ihmiset näkevät että olet hyvä tyyppi.
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Ja kuten jo sanoin, yksikään tervepäinen nainen ei todellakaan halua ketään naisvihaajaa edes yhden yön jutuksi, vähiten jostain anonyymiltä foorumilta 😆
No just tämä. Eikä kukaan mies huolisi teitä miesvihaajia joten turhaa länkytystä taas koko ketju.
Onneksi kuolette yksin, kohtu tyhjänä.
Hei viemärisperma, mulla on jo lapsia riittävästi ja hyvää seksiä on edes ollut, onneksi sinun viemärinhajuinen mätä spermasi on pysynyt minusta kaukana. Se nyt vaan sattuu olemaan että miehet on katkeria tästä ettei ole flaksi käynyt, ei naiset, joten miehet on niitä jotka tarvii neuvoja ei naiset. Jos taas sinä et naisia kaipaa mitä teet koko ketjussa? Aloituksesta voit helposti lukea millaisille miehille nämä vinkit oli ja millaisille ei. Kyllä kuule naiset paremmin tietää mistä naiset tykkää kuin miehet.
Naisen viiden vuoden takainen valhe kostautui nyt käräjäoikeudessa
Pohjanmaan käräjäoikeus tuomitsi parikymppisen naisen maksamaan miehelle korvauksia yli 4 000 euroa.
17-vuotias vaasalaistyttö kertoi poliiseille kovan väitteen loppuvuodesta 2019. Tyttö väitti nuoren vaasalaismiehen raiskanneen hänet väkivaltaisesti.
Epäillyn raiskauksen esitutkinta ja syyteharkinta kestivät noin puolitoista vuotta. 18-vuotias mies pahoinpideltiin rikostutkinnan aikana kahdesti.
Vakava rikosepäily haittasi niin nuorukaisen opiskelua kuin työntekoakin. Mies kertoi oikeudessa joutuneensa vaihtamaan työpaikkaa, masentuneensa ja ahdistuneensa.
Syyttäjä päätti jättää väitetystä raiskauksesta syytteen nostamatta. Syyttäjän mukaan asiassa ei ollut todennäköisiä syitä epäillä miestä raiskauksesta.
Sittemmin täysi-ikäistynyt nainen sai sen sijaan syytteen väärästä ilmiannosta. Hän kiisti syyllistyneensä rikokseen.
Naisen kertomus oli rikastunut vuosien saatossa ja oli ristiriitainen muun asiassa esitetyn näytön kanssa. Hän oli lähettänyt yhdynnän jälkeen ystävälleen viestejä, joissa kirjoitti tehneensä väärin poikaystävälleen ja pelänneensä parisuhteensa puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Hei viemärisperma, mulla on jo lapsia riittävästi ja hyvää seksiä on edes ollut, onneksi sinun viemärinhajuinen mätä spermasi on pysynyt minusta kaukana. Se nyt vaan sattuu olemaan että miehet on katkeria tästä ettei ole flaksi käynyt, ei naiset, joten miehet on niitä jotka tarvii neuvoja ei naiset. Jos taas sinä et naisia kaipaa mitä teet koko ketjussa? Aloituksesta voit helposti lukea millaisille miehille nämä vinkit oli ja millaisille ei. Kyllä kuule naiset paremmin tietää mistä naiset tykkää kuin miehet.
Onneksi olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole pätkääkään kiinnostunut naisen ystävyydestä. Siitä on miehelle vain pelkkää haittaa.
Kiteytit hyvin, miksi kierrän kaukaa miehet, joilla ei ole naisia lainkaan ystävinä. Jos kaikki kaverit kovat miehiä, ja ainoa todellinen kontakti naisiin on oma äiti tai sisko, niin ei parisuhteesta tule mitään koska nainen muuttuu tällöin mystiseksi olennoksi, josta oletetaan mitä ihmeempiä asioita. Tällaisesta miehestä on vain haittaa.
En ole kertaakaan seurustellut sovinistisen, ikävän miehen kanssa, koska naispuoleisten ystävien puute kertoo kaiken oleellisen asenteista naisiin.
Nyt avioliittoa takana melkein 20 vuotta, ja miehen naispuoleiset pitkäaikaiset ystävät ovat lastemme kummeja. Vastaavasti minulla on miehiä ystävinä, ja heistä yksi on vaimonsa kanssa lapsemme kummi.
Näillä tietyillä tyypeillä ei ole muuta mahdollisuutta saada naista kuin pakkoavioliitto ja maksulliset. Voi kyllä olla että noilta tyypeiltä veloitetaan huomattavasti enemmän kuin muilta.
Kovin haluaisin kaverin mut ne ei näin köyhää ja lyhyttä halua :(
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi ihmetellä että ei onnistu jos asenne on tuo
Tosi outoja ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kovin haluaisin kaverin mut ne ei näin köyhää ja lyhyttä halua :(
Kyllä kaveriksi käy kuka tahansa, ainakin mulle.
Joka tapauksessa miehet tässä on niitä onnekkaita ja olkoot kiitollisia että heidän seksuaaliseen nautintoonsa ei tarvita muuta kuin reikä, joka löytyy keneltä tahansa naiselta, joten heillä ei ole mitään syytä nirsoilla kuka vaan käy ja seksuaalinen täyttymys on taattu. Naisilla ei ole asiat yhtä helposti ja siksi naisilla on täysi syy ja oikeus nirsoilla ja melkeinpä tyhmä on jos ei ollenkaan nirsoile, kuten kävi minun kohdallani. Siitäkin on turha syyllistää ja tuomita, entisaikaan kaikki avioliitot solmittiin järkipohjalta, että tuossa on ihan riittävän hyvä mies sinulle. Nuori ihminen ei vielä välttämättä ymmärrä sen seksipuolen tärkeyttä asiassa ja ajattelee vain että seksi nyt on vain pieni osa avioliittoa, siinä on paljon muuta tärkeämpää.
Naisille yksinäisyys on ilman muuta parempi kuin kamala seksisuhde, siksi naiset eivät ruinaa ja nau'u asiasta yhtä paljon kuin miehet.
Joten rima vain riittävän alasmiehet niin kyllä sieltä joku löytyy varmasti. Teillä on helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole pätkääkään kiinnostunut naisen ystävyydestä. Siitä on miehelle vain pelkkää haittaa.
Kiteytit hyvin, miksi kierrän kaukaa miehet, joilla ei ole naisia lainkaan ystävinä. Jos kaikki kaverit kovat miehiä, ja ainoa todellinen kontakti naisiin on oma äiti tai sisko, niin ei parisuhteesta tule mitään koska nainen muuttuu tällöin mystiseksi olennoksi, josta oletetaan mitä ihmeempiä asioita. Tällaisesta miehestä on vain haittaa.
En ole kertaakaan seurustellut sovinistisen, ikävän miehen kanssa, koska naispuoleisten ystävien puute kertoo kaiken oleellisen asenteista naisiin.
Nyt avioliittoa takana melkein 20 vuotta, ja miehen naispuoleiset pitkäaikaiset ystävät ovat lastemme kummeja. Vastaavasti minulla on miehiä ystävinä, ja heistä yksi on vaimonsa kanssa lapsemme kummi.
Naisen sielunelämää oppii parhaiten tarkkailemalla naisen tekoja etäältä. Naisilla puheet ja teot ovat yleensä karkeasti ristiriiidassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako sinkkumiestä sinulla on ystävänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä. - Itseni taas oli jätettävä nainen kun kävi lopulta liian raskaaksi todistella ja kerrata useaan kertaan, että olemme n.n naisen kanssa vain ystäviä tai kavereita. - Toki tätä ikuisuuskysymystä: voivatko nainen ja mies olla "vain" kavereita tai jopa ystäviä niin selväksi on käynyt, että jodienkin mielestä tämä ei ole mahdollsita kuin korkeintaan homoseksuaaleilta, jos nainen / naiset ovat jollain tavoin puoleensa vetäviä, erityisesti jos ovat kauniita tai ns. seksikkäitä. - Samala logiikalla varmaan biseksuaaleilla ei saisi olla ensimmäsitkään kaveria tai ystävää kun kuitenkin odottaa ja kyttää vain paikkaa, jossa vosi pettää
On mieleistäni hyvin ikävää, että miehiä pidetään näin yksinkertaisena olioina ja kyvottöminä ns. käyttäytymään, mukaan lukein olemaan uskollsia parisuhteessa,
Itse olen ollut myös tilanteessa, jossa nainen ehdotti "sex with benefits" tyyppistä järjestelyä. Hänen esityksensä oli, että hän harrastaisi minun kanssani seksiä sovittuina aikoina/ sovituissa paikoissa ja minun kuulemma olsi tullut ostaa hänelle "pieniä lahjoja", joista hän mainitsi esimerkkeinä vaatteita ja kampaajalla ja kosmetologeilla käyntejä. - Naien hämmästyi kun kieltäydyin, kieltäydyin vaikka tuolloin olin sinkku. Kuulemma kukaan muu ei ollut kieltäytynyt. - Jätin kysymättä, että kuinka monta vastaavaa "suhdetta" hänellä on jo tai on ollut. Naisen kysymys ja ja myöhempi vastaukseni kieltäytymiseen yllätti minut kyllä, ehkä eniten siksi, että hän ei vastannut oikein sitä mielikuvaani, millaisen naisen uskosin tällaisia kysymyksiä enempi tejevän. Mutta kyse on tietysti omasta rajoittuneisuudestani. - En minä tiedä hänen(kään) velkoja tai maksamattomia saatavia mutta sen tedän, että on hyvässä työpaikassa ja palkkansa on verraten hyvä (asiantuntija työ) ja ulkonäöltään nätti.
Kyllä minä voin olla ystävä naisen kanssa, jopa silloin kun pidän tätä jokseenkin viehättävänä. Tietenkin jos olen tosi ihastunut johonkin naiseen, mitä harvoin olen, joko ilmaisen tunteeni ja katson miten käy, tai poistun tilanteesta. Mutta yleisesti ottaen voin toki olla naisen ystävä. En ole pelkkä vaistojeni varassa toimiva eläin, vaan ajatteleva ihminen. Olen myös aika viehättävä mies, joten minun ei tarvitse epätoivoisesti yrittää jokaista vastaantulevaa ystävällistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut myös tilanteessa, jossa nainen ehdotti "sex with benefits" tyyppistä järjestelyä. Hänen esityksensä oli, että hän harrastaisi minun kanssani seksiä sovittuina aikoina/ sovituissa paikoissa ja minun kuulemma olsi tullut ostaa hänelle "pieniä lahjoja", joista hän mainitsi esimerkkeinä vaatteita ja kampaajalla ja kosmetologeilla käyntejä.
Minun olisi pitänyt ehdottaa naiselle, että pelkkä keskustelu sinun kanssasi pitää riittää tuohon "sex with benefit" järjestelyyn. Miehen aika ei ole ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisit heti mieskaverita, jos antaisit pimppaa niille miehille.
Tämä ajatus on pääsyy näiden mammanpoikien ikuiselle yksinäisyydelle. Että en tapaa naisia muuten kuin seksin merkeissä. No, hyviä päiväunia sitten vaan... Tai saattaahan sinullekin joku mielenterveysosastolla viihtyvä alkoholisoitunut nainen löytyä, tyydy sitten häneen.
Jos ei saa pimppaa, ei voi mitään muutakaan olla. Mies katoaa silloin välittömästi naisen elämästä.
Puhu vain omasta puolestasi, mulla kun on elämää muuallakin kuin tällä foorumilla niin tiedän että näin ajattelevat miehet ovat pieni luuseriporukka.
Oletko ajatustenlukija vai mistä tiedät (luulet) miesten ajatukset? Ne sanoo sitä mitä nainen haluaa kuulla.
Vai huuteletko itse menkkavaivoista keskellä Prismaa?
No siitähän tässä koko ketjussa oli kysymys. Miten katkerat vanhatpojat saisivat naisia. Jos et kuulu tähän ryhmään niin ketju ei ollut edes sinulle ja olet adhd ja puhut ohi aiheen. Ja tuolla naisviha-asenteella et saa yhtään ketään.
--
Katkerat vanhatpojat ei "saa" naisia sen enempää kuin te katkerat spermaviemärit miehiä. Turhaa länkytystä siis koko ketju.
Mitä luulet saavasi tuolla miesviha-asenteella? Miksi luulet saavasi mitään?