Oikeasti tyhmää mies jos et halua olla frendi kenenkään naisen kanssa
Torjut kaikki kaveruutta haluavat naiset ympäriltäsi, koska haluat varata kaiken aikasi sen oikean naisen metsästykseen. Eikä sitä ikinä löydy. Tämä menee ehkä naisilla ja miehillä täysin eri tavalla. Naiset eivät lähtökohtaisesti etsimällä etsi miestä jolla ei ole mitään kokemusta naisista, toisin kuin miehet etsivät usein koskematonta neitsyttä ensisijaisesti. Naiset kiinnostuvat miehistä joista huomaavat muidenkin naisten olevan kiinnostuneita, tai joiden huomaavat kelpaavan ainakin kävellä eriksi monille muillekin naisille. Kyllä se avaa mahdollisuuksia paljon. Sen sijaan jos olet outo hiippari joka ei koskaan tunne ketään, jos ainoastaan alat lähetellä yksityisviestejä lähes tuntemattomille naisille että moi tai lähdetäänkö treffeille tai saunaan tai sekstailemaan niin on erittäin todennäköistä että tämä ei tuota toivomaasi tulosta. Sun täytyy olla ihmisten ilmoilla ja uhrata sitä live-aikaa niin naisille kuin miehille että ihmiset näkevät että olet hyvä tyyppi.
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Sun juttus on niin turhia luuseri. Itselläni on harrastusten ja mielenkiinnon kohteiden kautta ollut paljonkin miespuolisia ystäviä, jotka hyvinkin ovat olleet minun puheestani yhtä kiinnostuneita suunnilleen kuin minä heidän. Aivan on hienosti ystävyys toiminut. Saman olen nähnyt vanhempieni ja kaikkien sukulaisteni ystäväpiireissä. En tiedä mistä erämaasta olet kotoisin, mutta mitään kovin tervehenkistä ei noista lähtökohdista kannata odottaa.
Ei ne miehet ole sinun ystäviä. Tuollainen käytös kuuluu vain hyviin sosiaalisiin käytöstapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun juttus on niin turhia luuseri. Itselläni on harrastusten ja mielenkiinnon kohteiden kautta ollut paljonkin miespuolisia ystäviä, jotka hyvinkin ovat olleet minun puheestani yhtä kiinnostuneita suunnilleen kuin minä heidän. Aivan on hienosti ystävyys toiminut. Saman olen nähnyt vanhempieni ja kaikkien sukulaisteni ystäväpiireissä. En tiedä mistä erämaasta olet kotoisin, mutta mitään kovin tervehenkistä ei noista lähtökohdista kannata odottaa.
Ei ne miehet ole sinun ystäviä. Tuollainen käytös kuuluu vain hyviin sosiaalisiin käytöstapoihin.
No sulla niitä ei ainakaan ole 😆
Ja kyllä ovat olleet ystäviäni. Totta kai siinä on yleensä joku isompi porukka johon kuuluu enemmänkin ystävyksiä. Juuri sellaiseen liittymistähän minä aloituksessani näille vanhoille pojille ehdotin, että menkää mukaan ihmisten keskelle ja jutelkaa siellä miesten ja naisten kanssa älkääkä vain lähetelkö joitain seksiehdotuksia naisille. Ei sen mitään sen kyberimpää sielujen symbioosia tarvi olla.
Kannattaa tähdätä siihen mitä haluaa. Kyllä elämässä voi saavuttaa sen mitä tahtoo. Jos haluaa rakkautta niin ei tietenkään kannata etsiä kavereita. Vähän hankalaa myös jos senmoinen ei yksinkertaisesti kiinnosta pätkääkään. T. nainen
Tykkäisitkö sinä naistenkaverimies puolestasi naisesta joka on monien miesten kaveri? Vai menikö se tosiaan niin, että sinulla saa olla niin monta kuin haluat, mutta naisen pitää olla neitsyt ja uskollinen sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tähdätä siihen mitä haluaa. Kyllä elämässä voi saavuttaa sen mitä tahtoo. Jos haluaa rakkautta niin ei tietenkään kannata etsiä kavereita. Vähän hankalaa myös jos senmoinen ei yksinkertaisesti kiinnosta pätkääkään. T. nainen
Jos tuo olisi totta yhtään katkeraa vanhaapoikaa ei olisi.
Etsin rakkautta, sain mitä halusin enkä kadu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun mies ajattelee saavansa naisen hyvälle päälle keskusteluilla, jotta nainen antaisi seksiä miehelle. Vaikka miestä ne keskustelut eivät sinänsä kovin paljon kinnostakaan. Se on miehen mielessä taktiikkaa päästä naisen pöksyihin.
Montako sinkkumiestä sinulla on ystävänä?
Suurin osta miespuoleisista ystävistäni ovat opiskeluajoilta tai yläasteelta. Muutamia ystäviä on tullut myöhemmin harrastuspiireistä. Eroja ja uusia suhteita heillä on ollut, tällä hetkellä kolme ovat sinkkuina tai tapailevat jotain naista ei-niin-vakavasti. Elämme aivan tavallista elämää kaveriporukoissa, pariskunnat ja sinkut sekaisin, emme tuijottele toistemme sukupuolia. Ihan älytön tämä koko keskustelu täällä. Ikään kuin sukupuoli olisi jotenkin määrittelevä tekijä, minkälainen luonne tai mielenkiinnonkohteet ihmisellä on?
Erityisen ylpeä olen minun parhaasta ystävästäni (kyllä! hän on m-i-e-s!) joka lopetti naisen tapailun, joka ei hyväksynyt sitä että on lapseni kummisetä ja minun hyvä ystävä. Mustasukkaisille kumppaneille sanotaan tiukasti ei, koska jos jostain on pelkkää harmia, niin mustasukkaisesta ihmisestä.
Mutta kun mies ajattelee saavansa naisen hyvälle päälle keskusteluilla, jotta nainen antaisi seksiä miehelle. Vaikka miestä ne keskustelut eivät sinänsä kovin paljon kinnostakaan. Se on miehen mielessä taktiikkaa päästä naisen pöksyihin.
Tää on niin läpinäkyvää. Ei onnistu, kuin korkeintaan bim-boilta.
Parisuhteesta 90-95% on muuta kuin seksiä.
Haluaako incelit parisuhteelta mitään muuta kuin seksiä? Miten he tuon 95% ajasta käyttäisivät?
Luultavasti en halua tietää.
Outo aloitus. Mulla on kaverimiehiä. Olen sellainen tyyppi muutenkin etten ole parisuhdemateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako incelit parisuhteelta mitään muuta kuin seksiä? Miten he tuon 95% ajasta käyttäisivät?
Luultavasti en halua tietää.
Nainen arvostaa oikeasti vain sellaista miestä, jolle hän antaa seksiä. Kaverimiehet ovat vain hyväksikäyttöä varten. Siitä syystä kukaan mies ei halua olla vain naisen kaveri.
Ei minullakaan ole naispuolisia kavereita ja helposti se nainen parisuhde mielessä löytyi silti. Riippuen ihan tilanteesta mutta jos vaikka tinderissä missä etsin parisuhdetta tulee vastaan nainen joka haluaisikin olla vaan kaveri niin se on ehdoton ei, mutta jos vaikka työpaikalla tutustuu sattumalta naiseen niin silloin voi olla mahdollista ystävystyä. En tosin muutenkaan etsi enempää kavereita ja ne naiskaverit mitä ovat olleet eivät ole kestäneet joten jos etsisin niin miehiä mielummin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti en halua tietää.Nainen arvostaa oikeasti vain sellaista miestä, jolle hän antaa seksiä. Kaverimiehet ovat vain hyväksikäyttöä varten. Siitä syystä kukaan mies ei halua olla vain naisen kaveri.
Kerro vielä miten sä hyväksikäytät sun ystäviä, vai onko sulla edes niitä?
Ennemminkin turn off jos paljon naisia pörrää ympärillä ja kaverinaisia. Mikäli miehellä on enemmän naisia kaverina ja jatkuvaan auttelemassa heitä erinäisissä asioissa tulee fiilis, että tarvitsee monien naisten huomiota eikä ole soveltuva asettumaan ja "tyytymään" yhteen naiseen vaan itsetunnolle liian tärkeää saada huomiota myös muualta.
Vierailija kirjoitti:
On väkisinkin muuta,eri juttu kiinnostaako se miestä vai onko välttämätön paha.
Vierailija kirjoitti:
Etsin rakkautta, sain mitä halusin enkä kadu mitään.
Good for you sitten tämä ketju ei ole sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On väkisinkin muuta,eri juttu kiinnostaako se miestä vai onko välttämätön paha.
Tuo välttämätön paha on se r.nkkarin määritelmä. Not normal.
Normaalimiestä nainen kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sinun pienessä päässäsi älä yleistä. Huomaa että olet viettänyt suurimman osan elämästäsi vauva-foorumilla. Liveelämässä on paljon kaveriporukoita joissa on pariutuneita pariskuntia Eivätkä he siellä kilvan etsi kuka pettää ketä kenen kanssa, vaan siellä ovat miehet ja naiset keskenään hyviä ystäviä.
Ei normaalit miehet etsi neitsyttä tai kaveeraa monen eri naisen kanssa. Siis tosi ällöttävältä kuulostaa mies jolla on useita naispuolisia kavereita, mutta suhteeseen etsii neitsyttä. Ei ole normaalilla tunne-elämällä varustettu.