Oikeasti tyhmää mies jos et halua olla frendi kenenkään naisen kanssa
Torjut kaikki kaveruutta haluavat naiset ympäriltäsi, koska haluat varata kaiken aikasi sen oikean naisen metsästykseen. Eikä sitä ikinä löydy. Tämä menee ehkä naisilla ja miehillä täysin eri tavalla. Naiset eivät lähtökohtaisesti etsimällä etsi miestä jolla ei ole mitään kokemusta naisista, toisin kuin miehet etsivät usein koskematonta neitsyttä ensisijaisesti. Naiset kiinnostuvat miehistä joista huomaavat muidenkin naisten olevan kiinnostuneita, tai joiden huomaavat kelpaavan ainakin kävellä eriksi monille muillekin naisille. Kyllä se avaa mahdollisuuksia paljon. Sen sijaan jos olet outo hiippari joka ei koskaan tunne ketään, jos ainoastaan alat lähetellä yksityisviestejä lähes tuntemattomille naisille että moi tai lähdetäänkö treffeille tai saunaan tai sekstailemaan niin on erittäin todennäköistä että tämä ei tuota toivomaasi tulosta. Sun täytyy olla ihmisten ilmoilla ja uhrata sitä live-aikaa niin naisille kuin miehille että ihmiset näkevät että olet hyvä tyyppi.
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä se on pieni luuseriporukka miesoletettuja, jotka suostuu pelkästään kaveriksi naisille, ja yleensä ne on homoja, joka on ironista siinä mielessä että ovat naisten unelmamiehiä, mutta eivät ole kiinnostuneita naisista :DD"
Toki kaveruus voi edetä pidemmälle mutta jos haluat itsellesi tervehenkisen naisen niin kyllä se homma kaveruudesta alkaa. Komeanaamaiset toki saattavat aloittaa suhteen siitä että hakevat naisen tanssimaan hitaita baarissa.
Paskapuhetta jälleen. Jos etsin parisuhdetta, niin etsin kipinöitä ja salamoita, enkä mitään kädenlämpöistä lässytystä. Kaverit erikseen.
Onnea matkaan. Millaisia aloitteita teet?
No sehän riippuu naisesta ja tilanteesta.
Jos haluat jonkin asian pysyvän salaisena, älä kerro sitä yhdellekään naiselle. Mitä salaisempi juttu, sitä enemmän se polttelee naisten kieltä ja se on pakko julkaista kielloista huolimatta.
"Joopa joo. Alfojen suku, mutta sinulle vain sitten sattui tulemaan juuri ne piilevät epsilon-geenit."
Ei onneksi yhtä huonot kuin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
"Joopa joo. Alfojen suku, mutta sinulle vain sitten sattui tulemaan juuri ne piilevät epsilon-geenit."
ite oot, lällätilää
Kun pääsee lohduttamaan naista niin ollaan todella lähellä seksiä.
Hei luuserit, kyllä itsekin tiedätte että menestyneimpien miesten elämään kuuluu myös se perhe. Turha yrittää muokata todellisuutta jonkun vauvafoorumin mukaiseksi vaikka Tämä teidän koko maailmanne onkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat jonkin asian pysyvän salaisena, älä kerro sitä yhdellekään naiselle. Mitä salaisempi juttu, sitä enemmän se polttelee naisten kieltä ja se on pakko julkaista kielloista huolimatta.
Nainen kyllä tietää sun heikkoudet ja käyttää niitä hyväkseen tilaisuuden tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ite oot, lällätilää
Huono.
No minun kaverini ovat kaikki hyviä muusikoita tai alansa supertietäjiä tai polyglotteja. Opiskelen kaiken aikaa, minua kiinnostaa äärimmilleen viedyt tieto/taitotasot.
-Polymaatikko M48
Vierailija kirjoitti:
Ei liity ketjun aiheeseen, ota stimulantit.
Vierailija kirjoitti:
Hei luuserit, kyllä itsekin tiedätte että menestyneimpien miesten elämään kuuluu myös se perhe. Turha yrittää muokata todellisuutta jonkun vauvafoorumin mukaiseksi vaikka Tämä teidän koko maailmanne onkin.
Perhe on naisten luoma illuusio, jossa nainen ja parisuhde nostetaan ykköseksi lasten hyvinvoinnin ohi. Miksi puhut menestyksestä pakkomielteisesti? Katso sanakirjasta, mikä on alfa-uros.
Onpa paljon adhd:ita täällä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ite oot, lällätilää
Huono.
Eli servasit itse itsesi. Harmittaa kun te hitaat ette tajua mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onpa paljon adhd:ita täällä tänään.
tai itse olet vain hidas
Mestyneet parisuhteet on sellaisia jossa mennään yhteen lukioikäisinä. Silloin suhteeseen kasvetaan yhteen ja tavoitteet pysyy elämänmittaisina.
3-4-kymppisten kanssa suhteen muodostaminen ei onnistu, ne on palanutta lihaa. Sen ikäisillä on niin pahat päähänpinttymät ja tavat ettei niiden yhteensovittamista kannata edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Saisit heti mieskaverita, jos antaisit pimppaa niille miehille.'
Kuinka yksinkertaina ja tyhminä miehiä saa pitää? - Jotta kaveruus tai ystävyys toimisi, niin molemmilla tulee olla suunnilleen samantapainen käsitys mitä se tarkoittaa- Itse miehenä, jolla ei ole kokemsuta pidemmästä parisuhteesta en halua ystävyydeltäni en edes kaveruudeltani mitään epämääräistä viritelmää tai säätöä, jotlta se vaikuttaisi, jos alkaisin harratsamaan vastaisuudessa seksiä kaverini ja tai ysätäväni kanssa. - Yritän olla tuomitsematta heitä jotka tällaisen (tai muun vastaavan "friends wit benefits") suhteen haluaa ja on sellaiseen valmis ja mahd. vielä halukaskin; itse pökäsin rikkovani vain itsen sellaisessa,
Aikaan yksi orastava pariduhde jäii syntymättä kun eräs nainen olsi vaatinut, että minun olisi pitänyt luopua kaikista muista naispuolisista kavereistani ja ystävistäni. - En voi kuvitella, että pystyisi olemaan pariuhteessa ihmsien kanssa, joka ei usko minun osaavan käyttäytyä ja pitää kaikkia kumppaninsa -erityisesti vastakkaista sukupuolta olevia- kavereita ja ystäviä enemmän ja vähemmän uhkana tai mahdollisina kumppaninsa seksikumppaneina. - Luonnollisesti minulla ei olisi mitään sitä vastaan,. että mahd. kumppanillani olisi yhtä lailla erisukupuolta olevia kavereita ja ystäviä jne. - Erialsiet ihmsiet ovat ja ovat olleet ainakin toistaiseksi valtavarikkaus elämässäni. Tarkoitin edellsiellä myös sitä, että monesti meidtä ikisinkkuja pidetään myös erakkoluonteina tai ääri-introvertteina, jotka emme edes kaipaisi tai tarvitsisi muita ihmisiä. - Kyllä minä ainakin "tarvitsen" mutta osaan olla ja nauttia myös monesti niistä hetkistä, jolloin saan ja voin olla yksin. (Lainausmerkeissä edellä siksi, ettei ihminen ole minule mikään erityinen tarvekalu, jolla tehdä ja mahdollsitaa minulle jotain erityistä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe on naisten luoma illuusio, jossa nainen ja parisuhde nostetaan ykköseksi lasten hyvinvoinnin ohi. Miksi puhut menestyksestä pakkomielteisesti? Katso sanakirjasta, mikä on alfa-uros.
W00t?... Tottakai menestys ja Alfa uros kuuluvat yhteen. Kyllä harvassa taitaa menestyneimmät alfaurokset olla, joilla ei ole koskaan edes ollut vaimoa tai lapsia. Eli Onko nämä menestyneimmät miehet siis joitain tossun alla olevia lapamatoja jotka ovat vain alistuneet naisensa tahtoon? Tai ehkä tietävät että perhe kuuluu heidän asemassaan oleville miehille?..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Joo miesvihaahan se tietenkin on että nainenkin haluaa nauttia seksielämästä. Onko sama toive miesten taholta naisvihaa sitten?..
Siinä aloituksesta heti miesvihaa.
Naiset eivät lähtökohtaisesti etsimällä etsi miestä jolla ei ole mitään kokemusta naisista, toisin kuin miehet etsivät usein koskematonta neitsyttä ensisijaisesti.
Lähdetäänkös spermaviemärit katsomaan miten haukutte miehiä siitä eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ite oot, lällätilää
Huono.
Eli servasit itse itsesi. Harmittaa kun te hitaat ette tajua mitään.
😂 aina voit muita haukkua hitaiksi kun et itse osaa laukoa. Ehkä voisit yrittää pysyä asiassa kuten foorumin säännöt vaativat.
Onnea matkaan. Millaisia aloitteita teet?