Oikeasti tyhmää mies jos et halua olla frendi kenenkään naisen kanssa
Torjut kaikki kaveruutta haluavat naiset ympäriltäsi, koska haluat varata kaiken aikasi sen oikean naisen metsästykseen. Eikä sitä ikinä löydy. Tämä menee ehkä naisilla ja miehillä täysin eri tavalla. Naiset eivät lähtökohtaisesti etsimällä etsi miestä jolla ei ole mitään kokemusta naisista, toisin kuin miehet etsivät usein koskematonta neitsyttä ensisijaisesti. Naiset kiinnostuvat miehistä joista huomaavat muidenkin naisten olevan kiinnostuneita, tai joiden huomaavat kelpaavan ainakin kävellä eriksi monille muillekin naisille. Kyllä se avaa mahdollisuuksia paljon. Sen sijaan jos olet outo hiippari joka ei koskaan tunne ketään, jos ainoastaan alat lähetellä yksityisviestejä lähes tuntemattomille naisille että moi tai lähdetäänkö treffeille tai saunaan tai sekstailemaan niin on erittäin todennäköistä että tämä ei tuota toivomaasi tulosta. Sun täytyy olla ihmisten ilmoilla ja uhrata sitä live-aikaa niin naisille kuin miehille että ihmiset näkevät että olet hyvä tyyppi.
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Kun olet yksin, on yksinkertaisia ongelmia. Kun vierelläsi on nainen, saat nelinkertaisia ongelmia. Ei ikinä enää. yhdestä pääsin eroon, vaikka elareita vielä maksankin. Mutta ei koskaan enää kanaa kotkottamaan minun asuntooni. Päätän itse mitä teen ja koska. Rahalla saa vuokrattuapimperon pariksi tunniksi, jos paineet kasvaa ylisuuriksi.
Elareita maksetaan LAPSEN elatukseen. Lapsiparka kun sai tuollaiset geenit.
"Mistä sinä muka tietäisit, mikä maailman kaikille miehille merkitsee, ja mikä ei? Kuulostat katkeralta luuserilta."
Tämän tietää kaikki paitsi tynnyrissä kasvaneet. Yleensähän miehet ihan kehuskelevat tällä. Olet huvittava. Mutta huomattu on, että tämän foorumin tappelijat tekeytyvät vaikka neidiksi tai nyyhkyläiseksi tai feministiksi tai piilottautuvat vaikka burkhan suojiin jos tappelu sitä vaatii 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole pätkääkään kiinnostunut naisen ystävyydestä. Siitä on miehelle vain pelkkää haittaa.
Naiset ei tee mitään miehellä, jolla on tuollainen asenne.
Juuri tuo onkin kamalaa suomi naisten ystävyydessä. Ensinmäiseksi mietitään miten voi käyttää hyväkseen kavereitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole pätkääkään kiinnostunut naisen ystävyydestä. Siitä on miehelle vain pelkkää haittaa.
Juuri tuo onkin kamalaa suomi naisten ystävyydessä. Ensinmäiseksi mietitään miten voi käyttää hyväkseen kavereitaan.
Ei kukaan, ei miehetkään, halua ystävää vain taakoikseen. Mutta kannattaa olla sellainen joka saa normaaleja ystäviä. Normaali ihmiset eivät haluakaan olla vain taakaksi toiselle jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on sitten win-win eikä sun julistuksia tarvita.
Ai mutta sä teitkin tuon vain saadaksesi muista spermaviemäreiltä tykkäyksiä... jatka toki
Vaihat vaan ite nyt ne renkaat autoos ja leikkaat nurmikkos.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Joo miesvihaahan se tietenkin on että nainenkin haluaa nauttia seksielämästä. Onko sama toive miesten taholta naisvihaa sitten?..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olet yksin, on yksinkertaisia ongelmia. Kun vierelläsi on nainen, saat nelinkertaisia ongelmia. Ei ikinä enää. yhdestä pääsin eroon, vaikka elareita vielä maksankin. Mutta ei koskaan enää kanaa kotkottamaan minun asuntooni. Päätän itse mitä teen ja koska. Rahalla saa vuokrattuapimperon pariksi tunniksi, jos paineet kasvaa ylisuuriksi.
Selvä tämä ketju ei sitten ole sinua varten Miksi edes tulet tähän? Maailmassa on paljon miehiä jotka etsivät sitä oikeaa ja tämä aihe oli heille.
Niiden määrä on romahtanut. Miehet eivät ole halukkaita lähtemään koulutetuksi puudeliksi naisen Sirkus Parisuhteeseen. Naisilla ei ole mitään positiivista annettavaa miehille parisuhteessa, pelkkiä taloudellisia riskejä. Miksi hyvä mies siihen suostuisi?
Ai koska miesten kuuluu edelleen palvoa vulvaa? Ehei, ne ajat meni jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisit heti mieskaverita, jos antaisit pimppaa niille miehille.
Tämä ajatus on pääsyy näiden mammanpoikien ikuiselle yksinäisyydelle. Että en tapaa naisia muuten kuin seksin merkeissä. No, hyviä päiväunia sitten vaan... Tai saattaahan sinullekin joku mielenterveysosastolla viihtyvä alkoholisoitunut nainen löytyä, tyydy sitten häneen.
Jos ei saa pimppaa, ei voi mitään muutakaan olla. Mies katoaa silloin välittömästi naisen elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihat vaan ite nyt ne renkaat autoos ja leikkaat nurmikkos.
No senhän aina olenkin joutunut tekemään itse 😆 jopa viimeisilläni raskaana... 😂
Vierailija kirjoitti:
Ja voi äijänkäppänä täysin turha selittää ettetkö saisi sitä paljonkin etuisuuksia itsellesi jos pääset näyttäytymään ihmisten ilmolla esim todella hyvännäköisen naisen kanssa.
Hohhoijaa. Naisilla tuntuu olevan aina vain se käsitys, että miehen ihmisarvon määrittelee se millaisen naisen "saa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisit heti mieskaverita, jos antaisit pimppaa niille miehille.
Tämä ajatus on pääsyy näiden mammanpoikien ikuiselle yksinäisyydelle. Että en tapaa naisia muuten kuin seksin merkeissä. No, hyviä päiväunia sitten vaan... Tai saattaahan sinullekin joku mielenterveysosastolla viihtyvä alkoholisoitunut nainen löytyä, tyydy sitten häneen.
Jos ei saa pimppaa, ei voi mitään muutakaan olla. Mies katoaa silloin välittömästi naisen elämästä.
Puhu vain omasta puolestasi, mulla kun on elämää muuallakin kuin tällä foorumilla niin tiedän että näin ajattelevat miehet ovat pieni luuseriporukka.
Vierailija kirjoitti:
Minun kavereitani miehet haluavat aktiivisesti olla, miksi?
Annat helposti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elareita maksetaan LAPSEN elatukseen. Lapsiparka kun sai tuollaiset geenit.
Ne elarit maksetaan verottomana tilisiirtona suoraan vieraannuttajan tilille, joka voi lähteä elareilla reissuun ja dumpata lapset mummolaan. Niiden rahojen käyttöä ei kukaan valvo.
Miksi naiset tuputtavat ystävyyttään vaikka tietävät, että olisivat miehille vain taakaksi?
Vierailija kirjoitti:
"Mistä sinä muka tietäisit, mikä maailman kaikille miehille merkitsee, ja mikä ei? Kuulostat katkeralta luuserilta."
Tämän tietää kaikki paitsi tynnyrissä kasvaneet. Yleensähän miehet ihan kehuskelevat tällä. Olet huvittava. Mutta huomattu on, että tämän foorumin tappelijat tekeytyvät vaikka neidiksi tai nyyhkyläiseksi tai feministiksi tai piilottautuvat vaikka burkhan suojiin jos tappelu sitä vaatii 😃
Jos haluan tietää miten kaikki maailman miehet ajattelevat, niin viimeinen taho jolta asiaa kysyisin, olisi sun kaltainen katkera nainen joka häpeämättä menee avioon miehen kanssa, jota ei edes halua koskettaa.
Minulle kelpais nainen ystäväksi oikein mainiosti! Mistä voin löytää?
Kyllä naisten ystävyys on nähty. Kasvokkain leperrellään ja esitetään, ja sit heti selän takana kieroillaan kateellisena.