Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti tyhmää mies jos et halua olla frendi kenenkään naisen kanssa

Vierailija
05.07.2025 |

Torjut kaikki kaveruutta haluavat naiset ympäriltäsi, koska haluat varata kaiken aikasi sen oikean naisen metsästykseen. Eikä sitä ikinä löydy. Tämä menee ehkä naisilla ja miehillä täysin eri tavalla. Naiset eivät lähtökohtaisesti etsimällä etsi miestä jolla ei ole mitään kokemusta naisista, toisin kuin miehet etsivät usein koskematonta neitsyttä ensisijaisesti. Naiset kiinnostuvat miehistä joista huomaavat muidenkin naisten olevan kiinnostuneita, tai joiden huomaavat kelpaavan ainakin kävellä eriksi monille muillekin naisille. Kyllä se avaa mahdollisuuksia paljon. Sen sijaan jos olet outo hiippari joka ei koskaan tunne ketään, jos ainoastaan alat lähetellä yksityisviestejä lähes tuntemattomille naisille että moi tai lähdetäänkö treffeille tai saunaan tai sekstailemaan niin on erittäin todennäköistä että tämä ei tuota toivomaasi tulosta. Sun täytyy olla ihmisten ilmoilla ja uhrata sitä live-aikaa niin naisille kuin miehille että ihmiset näkevät että olet hyvä tyyppi.

Kommentit (312)

Vierailija
41/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kavereitani miehet haluavat aktiivisesti olla, miksi? 

En tiedä mutta veikkaan että olet oikein hyvännäköinen.

Vierailija
42/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ystävä ihmisten kanssa joiden jutut on h vetin tyhmiä? En minäkään.

Paneminen on sitten erikseen.

No jos kerran homma hoituu noin niin miksi edes olet tässä ketjussa... Tämä oli nyt selvästikin katkerille vanhoillepojille. Joita tälläkin foorumilla selvästi riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet olisivat naisen kavereita paljon useammin, jos naiset palkitsivat miehen antamalla rämemajavaa.

Vierailija
44/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan nainen halunnut olla mun kaveri pitkään aikaan. 

Vierailija
45/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun saunan lauteilla, mene sinäkin,a

Vierailija
46/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naiselle ns. "järkiavioliitto" voi tulevan seksielämän kannalta olla todella huono juttu. Itse tein näin ja mieheni kosketus sai minut kutiamaan ja säpsähtelemään eikä missään määrin esim. kostumaan. Hänen mielestään Tämä oli minun omaa syytäni.

Vierailija
47/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköäni on välillä kehuttu, mutta aina lähestytään kaverina 

Vierailija
48/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet olisivat naisen kavereita paljon useammin, jos naiset palkitsivat miehen antamalla rämemajavaa.

Jatka vain linjallasi jonka selvästi olet huomannut itsellesi sopivaksi. Eipä joka ukko naista tai seksielämää tarvitse.

Vierailija
49/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä on myös ymmärtää mistä naisten "nirsous" johtuu. Nimittäin siitä että naisten on paljon vaikeampaa nauttia seksistä kuin miesten, joten heidän on pakko pitää vaatimukset korkeammalla kuin miesten. Itse menin ihan väärän tyypin kanssa yhteen vuosiksi ja seksi oli niin masentavaa että sain siitä masennuksen. Ihmettelin miksi seksin täytyy olla naiselle näin puuduttavan kamalaa mutta sitten Ymmärsin että se johtui siitä että olen valinnut täysin väärän tyypin joka ei ollut itselläni laisinkaan riittävän kiihottava. Seuraava mies oli huippusöpö ja hänen kanssaan homma toimi ihanasti.

Tämä! Incelit tuppaa vihaamaan naisia koska ei saa sellaista, mutta me nyt vaan satutaan olemaan erilaisia. Naisia harvemmin kiinnostaa seksi tuntemattomien kanssa.

Vierailija
50/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköäni on välillä kehuttu, mutta aina lähestytään kaverina 

No mutta kivahan se on että on kavereita :) Saat uimarannalle jonkun kaverin joka vahtii rahojasi sillä aikaa kun käyt uimassa esim... Kehtaat mennä tapahtumiin kun ei tarvitse mennä sinne yksinäisenä pirulaisena...

Vierailija
51/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä on myös ymmärtää mistä naisten "nirsous" johtuu. Nimittäin siitä että naisten on paljon vaikeampaa nauttia seksistä kuin miesten, joten heidän on pakko pitää vaatimukset korkeammalla kuin miesten. Itse menin ihan väärän tyypin kanssa yhteen vuosiksi ja seksi oli niin masentavaa että sain siitä masennuksen. Ihmettelin miksi seksin täytyy olla naiselle näin puuduttavan kamalaa mutta sitten Ymmärsin että se johtui siitä että olen valinnut täysin väärän tyypin joka ei ollut itselläni laisinkaan riittävän kiihottava. Seuraava mies oli huippusöpö ja hänen kanssaan homma toimi ihanasti.

Tämä! Incelit tuppaa vihaamaan naisia koska ei saa sellaista, mutta me nyt vaan satutaan olemaan erilaisia. Naisia harvemmin kiinnostaa seksi tuntemattomien kanssa.

Näin, tosin jonkun yyberkomean sharmantin miehen ei kauaa tarvi lämmitellä. Ei, elämä ei ole reilua, mutta ei ole myöskään reilua hirveä seksielämä naiselle. Jokainen mieskin voi tehdä paljon seksuaalisen kiinnostavuutensa lisäämiseksi, esim. vaikka näillä minun kaverivinkeilläni.

Vierailija
52/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naiselle ns. "järkiavioliitto" voi tulevan seksielämän kannalta olla todella huono juttu. Itse tein näin ja mieheni kosketus sai minut kutiamaan ja säpsähtelemään eikä missään määrin esim. kostumaan. Hänen mielestään Tämä oli minun omaa syytäni.

Menit naimisiin miehen kanssa, jonka kosketuksesta et edes nauttinut?

Käsittämättömän ratkaisu sinulta. Miksi kukaan tekisi noin, en ymmärrä.

Vierailija
53/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä miten naiset ystävyyden kautta ajautuu miehen kautta parisuhteeseen on tietenkin sellaisia että mies on alffa joka pyörittelee naisia ja nainen vapaaehtoisesti asettautuu jonoon odottamaan vuoroaan. Turha jonkun pullanaamaisen Pekan naisen kaverina odottaa mitään muuta kuin kaveruutta.

Vierailija
54/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kerran homma hoituu noin niin miksi edes olet tässä ketjussa... Tämä oli nyt selvästikin katkerille vanhoillepojille. Joita tälläkin foorumilla selvästi riittää.

Jos naisia alkaa kuuntelemaan ja niiden juttujen mukaan hyppimään niin vähintään ajautuu puudelifriendzonelle ja pahimmillaan koko elämä ja omat tavoitteet menee päin v ttua.

Pysykää naiset omissa kälkätikälkätiporukoissanne älkääkä yrittäkö manipuloida miehiä omiin mielisairausrinkeihinne. Kyllä miehet sitten ilmoittaa kun on panemisen aika, ja senkin voi skipata jos se on niin kauheaa, ei haittaa. 

Vierailija
55/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menit naimisiin miehen kanssa, jonka kosketuksesta et edes nauttinut?

Käsittämättömän ratkaisu sinulta. Miksi kukaan tekisi noin, en ymmärrä.

No se oli tyhmä ratkaisu aikanaan minulta, mutta siitä on jo kauan eikä ole varsinaisesti tämän ketjun aihe. Kaikki eivät ole saaneet yhtä hyviä kortteja tähän elämään ja siitä voi seurata monenlaisia virheitä.

Vierailija
56/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te nyt puhutte, mikä incel ?

Minä olen avioeron kokenut ja todennut että minun luonteelleni on parasta olla yksin. En minä ainakaan naisia vihaa. Kyllä niitä pyörii ja tunkee seuraani myös työpaikalla ja mikäs siinä. Illanistujaisiin en enää osallistu, ei kunto riitä, kun kolmas nainen tunkee samalle illalle korvanjuureen ja supisee levotomia, olen kokeillut. Nykyään en osallistu juhliin,joissa on naisia osallistujina.

Kyllä minä naisia edelleen mielelläni sänkyyn otan, jutellaan mukavia, nuoremmat haluaa rajua menoa ilman lepertelyjä, vanhemmat ei välttämättä ollenkaan, kunhan vain puhutaan ja halataan, tuetaan toista asioiden selvittelyssä tai aviokriiseissä.

Mutta kukaan ei seuraavaksi päiväksi asuntooni jää, se on varmaa.

Vierailija
57/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisia alkaa kuuntelemaan ja niiden juttujen mukaan hyppimään niin vähintään ajautuu puudelifriendzonelle ja pahimmillaan koko elämä ja omat tavoitteet menee päin v ttua.

Pysykää naiset omissa kälkätikälkätiporukoissanne älkääkä yrittäkö manipuloida miehiä omiin mielisairausrinkeihinne. Kyllä miehet sitten ilmoittaa kun on panemisen aika, ja senkin voi skipata jos se on niin kauheaa, ei haittaa. 

No kylläpä Minullakin on oikeus tällä foorumilla kirjoittaa ja oma mielipiteeni julki tuoda lisäksi tiedän olevani oikeassa. Vai väittääkö joku että se oikea löytyy helpommin kotona neljän seinän sisällä käkkiessä? 

Vierailija
58/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te nyt puhutte, mikä incel ?

Minä olen avioeron kokenut ja todennut että minun luonteelleni on parasta olla yksin. En minä ainakaan naisia vihaa. Kyllä niitä pyörii ja tunkee seuraani myös työpaikalla ja mikäs siinä. Illanistujaisiin en enää osallistu, ei kunto riitä, kun kolmas nainen tunkee samalle illalle korvanjuureen ja supisee levotomia, olen kokeillut. Nykyään en osallistu juhliin,joissa on naisia osallistujina.

Kyllä minä naisia edelleen mielelläni sänkyyn otan, jutellaan mukavia, nuoremmat haluaa rajua menoa ilman lepertelyjä, vanhemmat ei välttämättä ollenkaan, kunhan vain puhutaan ja halataan, tuetaan toista asioiden selvittelyssä tai aviokriiseissä.

Mutta kukaan ei seuraavaksi päiväksi asuntooni jää, se on varmaa.

Selvä jos asia todella on näin niin sitten olet sen tason alfa jolle tämä ketju ei ollut suunnattu kuten selvästi huomaat. Toki voi hyvin myös olla että narraat.

Vierailija
59/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole kiinnostuneita sekstailemaan ensitapaamisella tuiki tuntemattomien sosiaalisesti kyvyttömien miesten kanssa, että jos tämä on ainoa mikä kelpaa niin ei tarvi ihmetellä elinkautista sinkkuutta.

Fine. Siinä tapauksessa en halua naisilta mitään. Mitä te haluatte miehiltä?

Haluan vain auttaa kuvailemaani kaltaisia miehiä. Ymmärtämään miksi heillä ei ole tärpännyt tai käynyt onni. 

Haluat auttaa miehiä? Ja tällä palstalla?

Joko valehtelet tai olet yksisarvinen. Luulen, että valehtelet.

Vierailija
60/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole kiinnostuneita sekstailemaan ensitapaamisella tuiki tuntemattomien sosiaalisesti kyvyttömien miesten kanssa, että jos tämä on ainoa mikä kelpaa niin ei tarvi ihmetellä elinkautista sinkkuutta.

Fine. Siinä tapauksessa en halua naisilta mitään. Mitä te haluatte miehiltä?

Haluan vain auttaa kuvailemaani kaltaisia miehiä. Ymmärtämään miksi heillä ei ole tärpännyt tai käynyt onni. 

Haluat auttaa miehiä? Ja tällä palstalla?

Joko valehtelet tai olet yksisarvinen. Luulen, että valehtelet.

Okei no jos tiedät paremman keinon sen oikean löytämiseen katkerille vanhoille pojille niin kerro ihmeessä mikä se on?

Toki yksi aina toimiva mutta vähemmän suosittu keino on se omaan tasoonsa tyytyminen ja sen ottaminen jonka onnistuu saamaan. Tämä tyyppi voi hyvin löytyä myös Tinderistä tai vastaavasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi