Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti tyhmää mies jos et halua olla frendi kenenkään naisen kanssa

Vierailija
05.07.2025 |

Torjut kaikki kaveruutta haluavat naiset ympäriltäsi, koska haluat varata kaiken aikasi sen oikean naisen metsästykseen. Eikä sitä ikinä löydy. Tämä menee ehkä naisilla ja miehillä täysin eri tavalla. Naiset eivät lähtökohtaisesti etsimällä etsi miestä jolla ei ole mitään kokemusta naisista, toisin kuin miehet etsivät usein koskematonta neitsyttä ensisijaisesti. Naiset kiinnostuvat miehistä joista huomaavat muidenkin naisten olevan kiinnostuneita, tai joiden huomaavat kelpaavan ainakin kävellä eriksi monille muillekin naisille. Kyllä se avaa mahdollisuuksia paljon. Sen sijaan jos olet outo hiippari joka ei koskaan tunne ketään, jos ainoastaan alat lähetellä yksityisviestejä lähes tuntemattomille naisille että moi tai lähdetäänkö treffeille tai saunaan tai sekstailemaan niin on erittäin todennäköistä että tämä ei tuota toivomaasi tulosta. Sun täytyy olla ihmisten ilmoilla ja uhrata sitä live-aikaa niin naisille kuin miehille että ihmiset näkevät että olet hyvä tyyppi.

Kommentit (312)

Vierailija
61/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi miesten on ihan turha katkeroitua, olkoot iloisia siitä että syntyivät miehiksi ja heidän on helppo nauttia seksistä myös muiden kuin sen kedon kauneimman kukkasen kanssa.

Vierailija
62/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naiselle ns. "järkiavioliitto" voi tulevan seksielämän kannalta olla todella huono juttu. Itse tein näin ja mieheni kosketus sai minut kutiamaan ja säpsähtelemään eikä missään määrin esim. kostumaan. Hänen mielestään Tämä oli minun omaa syytäni.

Menit naimisiin miehen kanssa, jonka kosketuksesta et edes nauttinut?

Käsittämättömän ratkaisu sinulta. Miksi kukaan tekisi noin, en ymmärrä.

No se oli tyhmä ratkaisu aikanaan minulta, mutta siitä on jo kauan eikä ole varsinaisesti tämän ketjun aihe. Kaikki eivät ole saaneet yhtä hyviä kortteja tähän elämään ja siitä voi seurata monenlaisia virheitä.

"No se oli tyhmä ratkaisu aikanaan minulta"

Niin oli, todella typerä ratkaisu. Tuhlasit vuosia omaasi, sekä tämän miehen aikaa, ja estit samalla sen että miehesi olisi löytänyt itselleen kumppanin, joka oikeasti haluaa olla hänen kanssaan. 

Todella k*sipäistä toimintaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, joka ei  toistaiseksi ole ollut yhdessäkään pidemmässä parisuhteessa naisen (tai miehen) kanssa esimerkiksi niin, että olisimme eläneet yhdessä saman katon alla Kun minulata on esimerkiks treffeillä kysytty aiempien kumppanien määrää, niin olen saanut aika piikikkäitäkin ja kirpaiseviakin vastauksia kun olen rehellsiesti kertonut ettei aiempia pidempiaikaisia pariuhdekumppaneita löydy historiastani ensimmäsitäkään.

Ymmärrän toki, että asia saattaa herättää ennakkoluuloja, olsi itsekin yllättynyt jos suunnilleen ikäsieni (ja oloiseni) nainen kertosi vastaavalla tavalla oamasta parisuhdehistoriastaan.

Omaa tilannettani saattaa olla osaksi vaikea ymmärtää siksi, että elämässäni on ja on ollut niin kauan kuin jaksan muistaa niin miehiä kuin naisia läheisinä kaverina ja ystävinä vaikka se Yksi ja Erityinen puuttuu ja on puuttunut rinnaltani.

Kun tuntuu, että jotta se, ettei ole ollut pidemmässä parisuhteessa vastakkaisen sukupuolen kanssa ja on siitä huolimatta perusterve, heteroseksuaali joka ihan ok. kunnossa (, vaikka itse sanonkin) niin fyysiesti kuin henkisesti on osalle lähinnä satuolento; tai kumppaniehdokas, joka haluaa vain peitellä jotain piilevää vikaa itsessään/ elämässään, jonka kanssa ei ainakaan halua edetä parisuhdetta kohti, vaikka muutoin voisikin jatkaa ja olla vaikka kaverreita. 

No on tämä "kokemattomuuteni" sen verran arka tai kipeä asia, että en minä sitä itse tapaa erityisemmin mainostaa tai tuoda esille mutta ei myöskään valehtele, jos joku sattuu parisuhdehistoriaani kysymään.   

Vierailija
64/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä jos asia todella on näin niin sitten olet sen tason alfa jolle tämä ketju ei ollut suunnattu kuten selväs

Narraat? Ei mun tartte. ja ikää on 51v. En pilaa itseäni kaljalla tai muullakaan. Eikä tuossa ole mitään ihmeellistä, olen ihminen toiselle ihmiselle. Osa tarvitsee hymyn, osa tiukan halauksen, osa rajun panon. Mutta suhteita en ala kenenkään kanssa rakentamaan. Sillä mielellä en tukea tarjoa tai kiihkoa hae.

Vierailija
65/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin oli, todella typerä ratkaisu. Tuhlasit vuosia omaasi, sekä tämän miehen aikaa, ja estit samalla sen että miehesi olisi löytänyt itselleen kumppanin, joka oikeasti haluaa olla hänen kanssaan. 

Todella k*sipäistä toimintaa."

😂😂😂 ei liity aiheeseen mitenkään käy ottamassa adhd-lääkkeet! Ja harvoin olen noin syvää bullshittiä, edes kuullut, kyllä tämä minun ex jäi liitostamme voittajan puolelle lähes joka suhteessa. En edes pihdannut ikinä. Mutta nytpähän ymmärrätte syvemmin Miksi naisten täytyy suojella itseään siltä että kelpuuttavat hyvin matalalla rimalla miehen.

Vierailija
66/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin naisilla on omia miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Vierailija
67/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitipä turvautua Wikipedian apuun kun näitä teidän kaikkia sanoja en ymmärrä: Incel on henkilö, joka ei mielestään kykene saamaan romanttista tai seksuaalista seuraa vaikka haluaisi saada sitä, ja joka syyttää tästä naisia.

Aha... no meitä on moneen junaan. Ehkä on parempikin, etteivät tuollaiset pääse jatkamaan sukuaan...

Vierailija
68/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin naisilla on omia miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Incel, veikkaan?

Tunnen oikeita naistenmiehiä jotks saavat niin paljon naisia kuin haluavat, eikä heidän asenteensa naisia kohtaan IKINÄ ole tuo.

Vierailija
69/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incel, veikkaan?

Tunnen oikeita naistenmiehiä jotks saavat niin paljon naisia kuin haluavat, eikä heidän asenteensa naisia kohtaan IKINÄ ole tuo.

Saavat mihin? Rei'iksi vai kavereiksiko niitä haluavat?

Vierailija
70/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole pätkääkään kiinnostunut naisen ystävyydestä. Siitä on miehelle vain pelkkää haittaa.

Joo, se on apumiehen paikka.

Naisten "ystävyys" on usein viellä aina maksullista.

Vierailija
71/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit heti mieskaverita, jos antaisit pimppaa niille miehille.

Vierailija
72/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin oli, todella typerä ratkaisu. Tuhlasit vuosia omaasi, sekä tämän miehen aikaa, ja estit samalla sen että miehesi olisi löytänyt itselleen kumppanin, joka oikeasti haluaa olla hänen kanssaan. 

😂😂😂 ei liity aiheeseen mitenkään käy ottamassa adhd-lääkkeet! Ja harvoin olen noin syvää bullshittiä, edes kuullut, kyllä tämä minun ex jäi liitostamme voittajan puolelle lähes joka suhteessa. En edes pihdannut ikinä. Mutta nytpähän ymmärrätte syvemmin Miksi naisten täytyy suojella itseään siltä että kelpuuttavat hyvin matalalla rimalla miehen.

Sinä itse menit tietoisesti suhteeseen miehen kanssa, jonka kosketuksesta et edes nauttinut. Hämmästyttävää että sinulla on tuollaisen tempun jälkeen vielä pokkaa yrittää esiintyä kuin sinä olisit asiassa se uhri :D

Uskomatonta minkälaisia psykopaatteja ja narsisteja täälläkin pyörii. 

Vierailija
73/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incel, veikkaan?

Etkö oikeasti tiedä mitä tarkoittaa naistenmies??? 😃

Vierailija
74/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incel, veikkaan?

Etkö oikeasti tiedä mitä tarkoittaa naistenmies??? 😃

Eli vahvistit lainaamaasi viestiä.

Vierailija
75/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voi äijänkäppänä täysin turha selittää ettetkö saisi sitä paljonkin etuisuuksia itsellesi jos pääset näyttäytymään ihmisten ilmolla esim todella hyvännäköisen naisen kanssa.

Ai niinku että pääsee brassaileen muille vaikka oikeasti v tuttaa se tyhmä kanttura siinä vierellä?

Kerron salaisuuden: Miehet ei ajattele ja toimi niinkuin naiset.

Vierailija
76/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ystävä ihmisten kanssa joiden jutut on h vetin tyhmiä? En minäkään.

Paneminen on sitten erikseen.

No jos kerran homma hoituu noin niin miksi edes olet tässä ketjussa... Tämä oli nyt selvästikin katkerille vanhoillepojille. Joita tälläkin foorumilla selvästi riittää.

Jos naisia alkaa kuuntelemaan ja niiden juttujen mukaan hyppimään niin vähintään ajautuu puudelifriendzonelle ja pahimmillaan koko elämä ja omat tavoitteet menee päin v ttua.

Pysykää naiset omissa kälkätikälkätiporukoissanne älkääkä yrittäkö manipuloida miehiä omiin mielisairausrinkeihinne. Kyllä miehet sitten ilmoittaa kun on panemisen aika, ja senkin voi skipata jos se on niin kauheaa, ei haittaa. 

Edelleen, jos ei sinua naisseura kiinnosta, niin tämä ketju ei ollut suunnattu sinulle. Täällä näkee kuitenkin päivittäin miehiä, joita ihan epätoivoon ja kiukkuun asti kiinnostaa. Ketju koski näitä miehiä.

-eri

Vierailija
77/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse menit tietoisesti suhteeseen miehen kanssa, jonka kosketuksesta et edes nauttinut. Hämmästyttävää että sinulla on tuollaisen tempun jälkeen vielä pokkaa yrittää esiintyä kuin sinä olisit asiassa se uhri :D

Uskomatonta minkälai

Kyllä, olet selvästi psykopaattien kärkikaartia!! 😆😆😆 ihan kuin miehille koskaan oli sinua mainitsemasi asiat merkinneet yhtään mitään... Ei merkinnyt ainakaan tälle minun exälleni. Olet  naurettava 😆😆😆

Vierailija
78/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incel, veikkaan?

Naistenmiehiä on erilaisia. Kaikkien aikojen misogyynisimmät kommentit olen kuullut sellaisen miehen suusta, joka oli harrastanut seksiä satojen naisten kanssa. Toisaalta, tiedän myös naistenmiehen, joka vilpittömästi rakastaa naisia ja heidän seuraansa. 

Vierailija
79/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja voi äijänkäppänä täysin turha selittää ettetkö saisi sitä paljonkin etuisuuksia itsellesi jos pääset näyttäytymään ihmisten ilmolla esim todella hyvännäköisen naisen kanssa.

Ai niinku että pääsee brassaileen muille vaikka oikeasti v tuttaa se tyhmä kanttura siinä vierellä?

Kerron salaisuuden: Miehet ei ajattele ja toimi niinkuin naiset.

Ei vaan sinä et ajattele niin kuin ne sosiaalisesti menestyneemmät miehet.

Vierailija
80/312 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse menit tietoisesti suhteeseen miehen kanssa, jonka kosketuksesta et edes nauttinut. Hämmästyttävää että sinulla on tuollaisen tempun jälkeen vielä pokkaa yrittää esiintyä kuin sinä olisi

"ihan kuin miehille koskaan oli sinua mainitsemasi asiat merkinneet yhtään mitään"

Mistä sinä muka tietäisit, mikä maailman kaikille miehille merkitsee, ja mikä ei? Kuulostat katkeralta luuserilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän