Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pystyisi olemaan naisten kanssa

Vierailija
05.07.2025 |

Paljon helpompi olla sinkku niin pystyy ottamaan rennosti välillä. Naisten kanssa tämä ei onnistu kun niitä pitää jatkuvasti viedä eri paikkoihin ja miettiä heidän tunteita. Koko ajan verenpaineet koholla elämistä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään vihkoa siellä kotona mihin voisit kirjoittaa päiväkirjaasi? 

Vierailija
2/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaihteeksi miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vaihteeksi miestä?

Haluan olla yksin. Mukava ottaa rennosti.

Ap

Vierailija
4/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille pitää ostaa koko ajan jotain lahjoja ja kertoa rakastavansa tai muuten ne alkaa epäilee pettämistä.

Vierailija
5/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisia joilla ei ole isoja vaatimuksia ja menevät itse enimmäkseen. Vaatimattomia. Toisaalta hekin haluavat jonnekin joskus, miehen turvallisessa seurassa, vaikka lempi putiikkiin ja rauhalliseen paikkaan.

Vierailija
6/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille pitää ostaa koko ajan jotain lahjoja ja kertoa rakastavansa tai muuten ne alkaa epäilee pettämistä.

Eipä tarvitse. Omalle tyttöystävälle riittää se, että vietetään aikaa ja nautitaan toistemme seurasta. N24

Vierailija
7/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan halvan naisen -a bimp

Vierailija
8/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen ja täysin samaa mieltä, ei ole jotain piereskelevää kamalaa äijää kinuamassa pillua aamulla, illalla ja yöllä. Olen kerran ollut naimisissa ja en enää koskaan kiitos. Suomalainen mies on vastenmielinen joka ainoalla mittarilla mitattuna. Onneksi erosin, miehiä saa "lainaan" yhdeksi yöksi jos nyt ehdottomasti alapäätä kutittaa. Se on helppoa se !

Vierailija
9/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauhea, ihan pitää kertoa rakastavansa ja lahjakin ostaa edes merkkipäivinä. Kuulostaa kyllä rankalta. 

Vierailija
10/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla ole edes ruutupaperia, siihenkin se saa reiän kun painaa kynällä liian kovaa kun jeppi jöpöttää eikä ole mitään mihin työntää sitä.

Vierailija
11/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla ole edes ruutupaperia, siihenkin se saa reiän kun painaa kynällä liian kovaa kun jeppi jöpöttää eikä ole mitään mihin työntää sitä.

Ok :D. Saitko nyt hyvän olon kun sanoit tuon?

Ap

Vierailija
12/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok :D Saitko nyt hyvän olon kun sanoit tuon?

Ap

Vierailija
13/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok :D Saitko nyt hyvän olon kun sanoit tuon?

Ap

Nythän mä hokasin, ap onkin nainen, mutta esiintyy miehenä. Mene sukupuolivaihdos leikkaukseen, ei tarvitse hävetä enää, On ilo olla oma itsensä, eiks jee ?

Vierailija
14/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkunainen ja täysin samaa mieltä, ei ole jotain piereskelevää kamalaa äijää kinuamassa pillua aamulla, illalla ja yöllä. Olen kerran ollut naimisissa ja en enää koskaan kiitos. Suomalainen mies on vastenmielinen joka ainoalla mittarilla mitattuna. Onneksi erosin, miehiä saa "lainaan" yhdeksi yöksi jos nyt ehdottomasti alapäätä kutittaa. Se on helppoa se !

Alapään voi myös pestä jos kovin kutittaa, ei siihen miestä tarvi

Vierailija
15/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään olla naisten kanssa.

N58

Vierailija
16/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Haaviston Pekka?

Vierailija
17/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvitse. Omalle tyttöystävälle riittää se, että vietetään aikaa ja nautitaan toistemme seurasta. N24

Lesbosuhteet on riitaisimpia ja väkivaltaisimpia. 

Vierailija
18/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauhea, ihan pitää kertoa rakastavansa ja lahjakin ostaa edes merkkipäivinä. Kuulostaa kyllä rankalta. 

On se rankkaa sellaiselle joka ei itse tarvitse tällaista joutavaa hömpötystä. Minä olen läheinen ystävä naisen kanssa ja rasittaa kun tämä pitää välillä niitä ylistyspuheitaan ystävyytemme tilasta. Onko sitä nyt aivan pakko hehkuttaa, miksei voi olla vaan ja kaikesta pitää tehdä niin hemmetin dramaattista.

Vierailija
19/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ostaa jatkuvasti lahjoja ja tunnustaa rakkauttaan, tulee sellainen olo, että mies pettää. Oikea elämä ei ole kuin huonosti kirjoitetussa teineille suunnatuissa sarjoissa.

Vierailija
20/26 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen rooli on olla mahdollistaja, ymmärtäjä, viihdyttäjä ja ikijaaritusten kuuntelija.

Ei kiitos. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän