Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni suhtautuu minuun todella ikävästi

Vierailija
05.07.2025 |

Täällä oli pari aloitusta, johon meinasin vastata, mutta en ehtinyt ennen kun ne poistettiin. Kyse on siis siitä, että huomasin mieheni suhtautuvan välillä alentavasti naisiin. Annoin tämän mennä vähän sormien läpi kun oltiin suhteen alkuvaiheessa. Nyt huomaan, että hän suhtautuu kaikkiin naisiin alentuvasti, myös minuun. Tapasin juhannuksena hänen vanhempansa ja huomasin, että hänen isänsä halveksii puolisoaan ja kohteli tätä todella ikävästi. Komensi ja haukkui, vaikka siellä olin minä ja muitakin vieraita. Eniten ehkä hämmästytti, että kukaan ei sanonut mitään, eikä puuttunut tähän. Ihan kuin tämä olisi normaalia käytöstä. Nyt aloin miettimään, että tätäkö meidän suhteen tulevaisuus sitten on? On jo korottanut mulle pari kertaa ääntään jostain ihan typerästä jutusta. Siis sellaisista asioista, joista itse en sanoisi kellekään toiselle mitään. Kerran nosti myös nyrkin, mutta ei lyönyt. Välillä on ihan normaali kuitenkin, mutta  sitten taas huomaan, että peittelen omia ihan tavallisia tekemisiä, ettei hän suuttuisi. Onko tämä yleistäkin suhteissa? 

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"PIru kotona, enkeli kylillä" on vanha sanonta ja varmasti vastaa ap:n miehen käytöstä?

Alentuvasta sävystä voi sanoakin. Yhä uudelleen. 

Minulla mies teki sitä, eikä uskonut kahden kesken siitä sanoessani. Sitten sanoin aina muiden kuullen, että älä viitsi puhua minusta niin ikävällä tavalla. Se auttoi. 

Jos mies kertoo sinusta pilkallisesti voit aina sanoa muiden kuullen, että nyt sinäkin kerrot miehestä hauskan jutun. Ja tosiaan kerrot jotakin, jossa hlän joutuu yhtä lailla arvostelun kohteeksi kuin sinä jouduit hänen taholtaan. 

Tai sitten voi ihan vaan erota sen sijaan, että antaisi ääliön vetää itsensä samalle tasolle.

Vierailija
62/62 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"PIru kotona, enkeli kylillä" on vanha sanonta ja varmasti vastaa ap:n miehen käytöstä?

Alentuvasta sävystä voi sanoakin. Yhä uudelleen. 

Minulla mies teki sitä, eikä uskonut kahden kesken siitä sanoessani. Sitten sanoin aina muiden kuullen, että älä viitsi puhua minusta niin ikävällä tavalla. Se auttoi. 

Jos mies kertoo sinusta pilkallisesti voit aina sanoa muiden kuullen, että nyt sinäkin kerrot miehestä hauskan jutun. Ja tosiaan kerrot jotakin, jossa hlän joutuu yhtä lailla arvostelun kohteeksi kuin sinä jouduit hänen taholtaan. 

Väkivaltaisen miehen kanssa ei kannata lähteä kilpasille, parempi erota samantien. Nyrkki on jo heilunut ilmassa, seuraavaksi osuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi