Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olin parisuhteessa 10 vuotta ja koko sen ajan tiesin

Vierailija
05.07.2025 |

Että mieheni naistyyppi on jotain muuta kuin minä. Muutaman kerran kuvailin jopa tämän naistyypillistä miehelleni ja hän sanoi aika että älä sekoile tms.

No kuinkas sittem kävikään kun erosimme. Mies meni suhteeseen juuri sellaisen naisen kanssa minkä olin kuvaillut aiemmin.

Minkä ihmeen takia kulutin suhteessa 10 vuotta enkä uskonut intuitiotani?! Ja minkä takia uskoin miestä?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sitä itseltäsi

Vierailija
2/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps. Naistyyppejä voi olla monta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos intuitio sanoo yhtä ja miehen suu toista, yleensä edellistä kannattaa uskoa, näin monen vuosikymmenen kokemuksella.

Vierailija
4/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte varmaan nuoria eli teineistä reilu parikymppisiksi yhdessä, kun rivien välistä voi lukea, että ette tehneet lapsiakaan suhteeseen, menittekö edes naimisiin?

Vierailija
5/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma syy.

Vierailija
6/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin lapsikin ja erottiin sitten, kun olin kärsinyt pitkään ihmeellisestä pahasta olosta.

Mies löysi heti suhteen päätyttyä uuden. Se oli minun pahin pelkoni jonka tiesin kuitenkin alitajuisesti toteutuvan ja vieläpä naisen kanssa, jonka vuosia aiemmin kuvailin. Elin varmaankin valheessa. 

olen hieman katkera edelleen siitä ettei miehellä ollut pokkaa tehdä eropäätöstä

Vierailija
7/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tosi moni on pitkissäkin suhteissa vaan jotta olisi joku. Se on surullista. Minus usein ihmetellään kun olen mieluummin yksin kuin vaan jonkun kanssa. Sit ihmiset on hyvin tunneköyhissä suhteissa ihan varmuuden vuoksi vaan ja ihmettelevät miksi ovat onnettomia. Tämä on omituinen maailma.

Vierailija
8/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin naimisissakin.

koska olin pahoinvoiva suhteen aikana, ihmiset alkoivat pitää minua huonona ja mies sai hyvän ihmisen leiman 

Vierailija
9/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miksi puhun tästä. Meidän erosta on jo monta vuotta, mutta välillä tulee edelleen harmittava tunne.

Vierailija
10/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti elämä on sillä tavalla karua että me kaikki emme synny kauniiksi. 

Vierailija
11/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtiin lapsikin ja erottiin sitten, kun olin kärsinyt pitkään ihmeellisestä pahasta olosta.

Mies löysi heti suhteen päätyttyä uuden. Se oli minun pahin pelkoni jonka tiesin kuitenkin alitajuisesti toteutuvan ja vieläpä naisen kanssa, jonka vuosia aiemmin kuvailin. Elin varmaankin valheessa. 

olen hieman katkera edelleen siitä ettei miehellä ollut pokkaa tehdä eropäätöstä

eihän se miehes tietäny että ootjo 10vuotta miettiny eroo

Vierailija
12/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti elämä on sillä tavalla karua että me kaikki emme synny kauniiksi. 

Niin. Tämä on katu fakta. Vaikka kuinka olisin laiha, niin kehoni ja kasvoni ovatsen malliset, ettei niistä tehdä kauniita 😔 miehen nyksä on kaunis

Vierailija
13/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärtänyt pointtia 

Vierailija
14/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tiedä miksi puhun tästä. Meidän erosta on jo monta vuotta, mutta välillä tulee edelleen harmittava tunne.

oot vähän pimee

Vierailija
15/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärtänyt pointtia 

eikä ymmärtäny sun mieheskään siks oot yksin ny

Vierailija
16/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos syötit tämän uuden naisihanteen miehellesi itse? Jankkasit sitä niin kauan että meni perille.

Vierailija
17/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on semmosia. Mulle valitti ex neljän vuoden suhteessa koko ajan että hän ei ole minun tyyppiä. Ei mulla oo mitään tyyppiä, paitsi että jatkuvaa valitusta ja epäilyä ja syyllistämistä en jaksa. Sellainen ei ole minun tyyppiä.

Vierailija
18/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos syötit tämän uuden naisihanteen miehellesi itse? Jankkasit sitä niin kauan että meni perille.

no olen nähnyt myös hänen hakuhistoriansa

Vierailija
19/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän ero siis tapahtui? Ei kuitenkaan miehen aloitteesta? Millainen epämääräinen paha olo sulla oli? Oliko sulla olo, että et kelpaa miehelle, et ole riittävä, et ole miehen naistyyppiä? Miten oireilit? Miten otit eron esille? Miten mies reagoi?

Vierailija
20/61 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän ap:ta, sillä itse veivasin viiden vuoden ajan tapailumiehen kanssa ja koko ajan mulla oli tunne, että en ole riittävä, en ole tarpeeksi, en ole hänen tyyppiään. Aloin vain nähdä kaikki vikani hänen seurassaan. Oloni oli epämääräisen huono koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan