Mä olin parisuhteessa 10 vuotta ja koko sen ajan tiesin
Että mieheni naistyyppi on jotain muuta kuin minä. Muutaman kerran kuvailin jopa tämän naistyypillistä miehelleni ja hän sanoi aika että älä sekoile tms.
No kuinkas sittem kävikään kun erosimme. Mies meni suhteeseen juuri sellaisen naisen kanssa minkä olin kuvaillut aiemmin.
Minkä ihmeen takia kulutin suhteessa 10 vuotta enkä uskonut intuitiotani?! Ja minkä takia uskoin miestä?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Älä murehdi, ajattele sitä 70 kg painonpudotuksena!
Sitäpaitsi tuo naismalli voi osoittautua pettymykseksi.
No edellinen naismalli ainakin osottautu.
Miten sä nyt täällä palstoilla roikut. Mene sen ihannenaisesi hameen alle nuoleskelemaan.
Palstamammaa suututtaa, ku aluksi oli tarkotus ottaa parisuhteessa aikalisä ja viettää villi sinkkukesä horoillen. Syksyllä oisit ottanut sen nöyräksi petetyn miehen, jolla ei ole enää mitään omaa tahtoa, takas. Onneksi mies kuitenkin tajusi vuosien jankkauksen jälkeen, että ehkä se oikea onkin jossain muualla. Hurja munkki, että se tuli heti vastaan, ku pääsi kiukuttelijasta eroon!
Ja osottautu kirjoitetaan osoittautui.
Ex. Miehesi on alfa, ku naisia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mene opettamaan kielioppia niille kahdeksalle kissalles siellä kusenhajuisessa kaksiossas 😃
Aina kannattaa ottaa se rumin mies koska ne ei muutenkaan saa naista niin ei ole pelkoa että mies jättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa ottaa se rumin mies koska ne ei muutenkaan saa naista niin ei ole pelkoa että mies jättäisi.
Eihän tässä mies ole ketään jättänyt. Akka halus vaihtelua ja vierasta munaa ja jätti miehen ajatuksenaan ottaa myöhemmin takas. Loukkaantui, kun mies löysikin unelmiensa naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene opettamaan kielioppia niille kahdeksalle kissalles siellä kusenhajuisessa kaksiossas 😃
Väärä arvaus. Mulla ei ole noin pieniä asuntoja edes vuokralla! Enkä tykkää kissoista.
Kyllä täällä on sairasta porukkaa voi jeesus!
Kannattaa ympäröidä itsensä ihmisillä, jotka tuo sun parhaat puolet esiin, ei niitä huonoimpia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ympäröidä itsensä ihmisillä, jotka tuo sun parhaat puolet esiin, ei niitä huonoimpia.
Miten teet sen työpaikalla?
Usko tai älä, Karma vielä sut palkitsee!
Mulle kävi ihan samalla tavalla. 10v suhde, mies petti ja jätti (tosin se uusi nainen ei häntä sitten halunnutkaan ja yritti madella takaisin). Siinä meni noin kolme vuotta ja löysin aivan uskomattoman seksikkään ja ihanan mies, joka haluaa minua juuri tälläisenä kuin olen. Hän kehuu minua lähes päivittäin, miten ihana olen ja miten ainutlaatuinen olen ja hän ei missään nimessä ikinä halua päästää minusta irti.. Ja me olemme tunteneet nyt jo 3 vuotta, eli pettämisestä onkin kulunut jo kuusi vuotta.
Tämä uusi mies on 1000 kertaa parempi kuin se edellinen. Niin huomaavainen ja ihana, puhuu minulle tosi kauniisti ja kaikkea. Tuntuu välillä, että mitä ihmettä tein, että olen ansainnut näin ihanan, hellän ja huomaavaisen miehen.
mitä tulee minun eksään.. Noh, se yritti tosiaan päästä takaisin ja minä torjuin. Viimeksi mitä kuulin oli se, että seurusteli naisen kanssa, joka on kuin kopio minusta, mutta kuulemma nekin erosi naisen halusta.
Vierailija kirjoitti:
Tehtiin lapsikin ja erottiin sitten, kun olin kärsinyt pitkään ihmeellisestä pahasta olosta.
Mies löysi heti suhteen päätyttyä uuden. Se oli minun pahin pelkoni jonka tiesin kuitenkin alitajuisesti toteutuvan ja vieläpä naisen kanssa, jonka vuosia aiemmin kuvailin. Elin varmaankin valheessa.
olen hieman katkera edelleen siitä ettei miehellä ollut pokkaa tehdä eropäätöstä
Hetkinen, hetkinen.
"Ettei miehellä ollut pokkaa tehdä eropäätöstä".
Eroaminen oli siis yksin sinun ideasi ja nyt olet katkera, kun ex-miehesi löysi jonkun "erityyppisen" naisen.
Koko episodi taitaa kertoa lähinnä sinun epävarmuudestasi.
Vierailija kirjoitti: Usko tai älä, Karma vielä sut palkitsee! Mulle kävi ihan samalla tavalla. 10v suhde, mies petti ja jätti (tosin se uusi nainen ei häntä sitten halunnutkaan ja yritti madella takaisin). Siinä meni noin kolme vuotta ja löysin aivan uskomattoman seksikkään ja ihanan mies, joka haluaa minua juuri tälläisenä kuin olen. Hän kehuu minua lähes päivittäin, miten ihana olen ja miten ainutlaatuinen olen ja hän ei missään nimessä ikinä halua päästää minusta irti.. Ja me olemme tunteneet nyt jo 3 vuotta, eli pettämisestä onkin kulunut jo kuusi vuotta. Tämä uusi mies on 1000 kertaa parempi kuin se edellinen. Niin huomaavainen ja ihana, puhuu minulle tosi kauniisti ja kaikkea. Tuntuu välillä, että mitä ihmettä tein, että olen ansainnut näin ihanan, hellän ja huomaavaisen miehen. mitä tulee minun eksään.. Noh, se yritti tosiaan päästä takaisin ja minä torjuin. Viimeksi mitä kuulin oli se, että seurusteli naisen kanssa, joka on kuin kopio minusta,
Tuo päivittäinen kehuminen ja kuinka missään nimessä ei ikinä halua päästää irti sinusta kuulostaa melko ahdistavalta. Miksi tuollaista pitää hokea päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos syötit tämän uuden naisihanteen miehellesi itse? Jankkasit sitä niin kauan että meni perille.
Näin varmaan on käynyt. Ap ajoi miehen pois luotaan, kun tarpeeksi kauan iskosti asian miehen alitajuntaan.
Älä murehdi, ajattele sitä 70 kg painonpudotuksena!
Sitäpaitsi tuo naismalli voi osoittautua pettymykseksi.