Mä olin parisuhteessa 10 vuotta ja koko sen ajan tiesin
Että mieheni naistyyppi on jotain muuta kuin minä. Muutaman kerran kuvailin jopa tämän naistyypillistä miehelleni ja hän sanoi aika että älä sekoile tms.
No kuinkas sittem kävikään kun erosimme. Mies meni suhteeseen juuri sellaisen naisen kanssa minkä olin kuvaillut aiemmin.
Minkä ihmeen takia kulutin suhteessa 10 vuotta enkä uskonut intuitiotani?! Ja minkä takia uskoin miestä?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos syötit tämän uuden naisihanteen miehellesi itse? Jankkasit sitä niin kauan että meni perille.
Miehet taitavat olla kovin helposti johdateltavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos intuitio sanoo yhtä ja miehen suu toista, yleensä edellistä kannattaa uskoa, näin monen vuosikymmenen kokemuksella.
Jos naisen intuitio olisi jotenkin luotettava kompassi maailmassa navigointiin, niin ei täällä olisi näin paljon sinkkuäitejä.
Jos et tiennyt niin naisetkin tykkää seksistä.
Mies oli komea ja sinä tasoton nainen. Mies löysi helposti uuden naisen koska naisille ulkonäkö tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos syötit tämän uuden naisihanteen miehellesi itse? Jankkasit sitä niin kauan että meni perille.
Miehet taitavat olla kovin helposti johdateltavissa.
no onko onnistunut? kuinka onnellisessa parisuhteessa sää määräät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti elämä on sillä tavalla karua että me kaikki emme synny kauniiksi.
Niin. Tämä on katu fakta. Vaikka kuinka olisin laiha, niin kehoni ja kasvoni ovatsen malliset, ettei niistä tehdä kauniita 😔 miehen nyksä on kaunis
Sussa voi olla jotain muuta hyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos intuitio sanoo yhtä ja miehen suu toista, yleensä edellistä kannattaa uskoa, näin monen vuosikymmenen kokemuksella.
Jos naisen intuitio olisi jotenkin luotettava kompassi maailmassa navigointiin, niin ei täällä olisi näin paljon sinkkuäitejä.
sitte tarvis vielä opetella se ehkäsy, niin no sekin on varmaan yhtälailla miehen vastuulla mutta kai tajuat ettei se tuu raskaaks
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tosi moni on pitkissäkin suhteissa vaan jotta olisi joku. Se on surullista. Minus usein ihmetellään kun olen mieluummin yksin kuin vaan jonkun kanssa. Sit ihmiset on hyvin tunneköyhissä suhteissa ihan varmuuden vuoksi vaan ja ihmettelevät miksi ovat onnettomia. Tämä on omituinen maailma.
Mä olen mieluummin jonkun kanssa, kuin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli komea ja sinä tasoton nainen. Mies löysi helposti uuden naisen koska naisille ulkonäkö tärkeintä.
Varmaan se oli juurikin näin. Siksi erityisesti miehen selkärangattomuus vaivaa. Hän ei ottanut eroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin pitää varmaan opetalla käyttämään ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Tehtiin lapsikin ja erottiin sitten, kun olin kärsinyt pitkään ihmeellisestä pahasta olosta.
Mies löysi heti suhteen päätyttyä uuden. Se oli minun pahin pelkoni jonka tiesin kuitenkin alitajuisesti toteutuvan ja vieläpä naisen kanssa, jonka vuosia aiemmin kuvailin. Elin varmaankin valheessa.
olen hieman katkera edelleen siitä ettei miehellä ollut pokkaa tehdä eropäätöstä
Älä syytä toista vaan itseäsi, miksi sulla ei ollut pokkaa tehdä eropäätöstä, kun tämän kuitenkin tiesit alitajuntaisesti.
AP hajotti tylsyyttään miehen elämän ja perheen ja täällä syylliseksi on tuomittu mies. Vttu te akat olette nykyään sekasin. 😃
Ketju lyhyesti: Palstamamma roikkui vuosikymmenen miehen lompakossa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa itsenäiseltä ja vahvalta palstamammalta.
Onhan ap aika raskasta seuraa joten ihmettelen että kumppani jaksoi jopa 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Onko sulla noi ehkäisyasiat kondiksessa?
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä todellakaan roikkunut. Mies on edelleen köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa itsenäiseltä ja vahvalta palstamammalta.
No onpas itsenäinen ja vahva, ku pillittää nyt, kun eksä onkin löytänyt uuden 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä todellakaan roikkunut. Mies on edelleen köyhä.
Ei haittaa olla köyhä, kun nykyään kumppanina on niin ihana nainen. Onneksi ohjasit oikeaan suuntaan 🥰