Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teille on totaalinen no, no täytekakuissa?

Vierailija
05.07.2025 |

Mulle aidot kukat koristelussa. Meillä on tapana käyttää kukille maljakkoa.

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilykehedelmät 70-luvun tapaan.

Vierailija
82/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa valmiskahvi espressoja tupla määrä kofeiinia veren paineet nousee sydän hakkaa . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen kostutus. Joskus tulee vastaan täytekakkuja, joiden pohjaa on kostutettu niin runsaasti, että hetken seistyään kakun alin kerros alkaa vettyä lössöksi. Se on vastenmielistä. Asiaa pahentaa ja korostaa kuohukermalla tehty kuorrutus, koska kuohukermasta tehty vaahto alkaa ajan kanssa nesteytyä.

Vierailija
84/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas teidän kirkoissa sukujuttuja NIITÄKIN ON VÄÄRENNETTY . KUIN TYÖKKÄREISSÄ TYÖJUTTUJA KUIN TERV. HOIDOSSA TERV. ASIOITA.   OTTAEN HUOMIOON YKSITYISET TERV ASEMAT SOTKEE LISÄÄ .  Mustikka ei sovi kuin piirakkaan ja leivokseen.   Me kun ostettiin Bella keksipaketti niin siinä välissä on ei tiedä mitä mutta se marmeladi venyi 20 senttiä kun irrotti osat . 

Vierailija
85/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaa tai liisteriä. Ei sovi mutta salmiakki sopii !!!   

Vierailija
86/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kostuttaa limsalla. 

Vierailija
87/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreet marjat. 

Ekinokokki mietityttää ja muutenkin puhtaus ja ovatko suomalaisia. 

Vierailija
88/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookos ja marsipaani. Pahinta on kookoshiutaleilla kuorrutettu marsipaanikakku, jonka välissä oli kookosta ja mansikkaa. Palanen pääty lautasliinan välistä roskiin. Tekijä kutsui sitä trooppiseksi.

Vierailija
89/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä banaani on aivan ihanaa täytekakussa. Jos joku ei siitä tykkää niin ei haittaa, jääpähän mulle enemmän kakkua.

Vierailija
90/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jopa sanottu, että jos sä laitat banaania siihen kakkuun niin mä en sitä syö. 

Vierailija
91/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kookos ja marsipaani. Pahinta on kookoshiutaleilla kuorrutettu marsipaanikakku, jonka välissä oli kookosta ja mansikkaa. Palanen pääty lautasliinan välistä roskiin. Tekijä kutsui sitä trooppiseksi.

Marsipaani on hyvää, mantelia.

Vierailija
92/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkareiseksi vispattu kermavaahto päälle läästittynä.

Vierailija
93/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kakkukahville tulee kutsu peukku-emojin kanssa 👍

Vierailija
94/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani niin kuin monella muullakin.

Säilykepersikka ja säilötyt kirsikat (ne kirkkaanpunaiset tai vihreät sokeriliemessä) kakun koristeina. 

Kaupan mansikkahillo. 

Ei ole ehdoton ei, mutta lakan ja vadelman siemenistä en täytekakussa piittaa. Marjojen paseeraaminen ei ole niin iso työ, etteikö voisi kakkua varten tehdä.

Vierailija
95/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä hillo kermakakun välissä. Turhan makea.

Mulla on 2 eksää, jotka molemmat ilmoitti, etteivät tykkää kermakakusta. Heille kermakakku oli juurikin tuo hillokakku.

No puoliksi pakotin maistamaan mun tekemää kakkua ja sen jälkeen ovat tykänneet kermakakuista - ainakin mun tekemistä, kun ne ovat hyvin kostutettuja eivätkä liian makeita.

Vierailija
96/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivatteet yms hyytelöt. Oksettavaa limaa. En muutenkaan tykkää tavallisista kermakakuista. Niissä ei ole mitään kivaa tai hyvää. 

Vierailija
97/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rupesin miettimään, millaisia kakkuja Alko tekee...

Esim legendaarinen Gambiinahyydekaakku!

Alko ei taida itse tehdä, mutta muistan takavuosina nauttineeni itsetehtyä Salmiakkikossuhyytelöä.

Ohje Nautitaan ohuina siivuina sai ihan uuden merkityksen.

Vierailija
98/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on jopa sanottu, että jos sä laitat banaania siihen kakkuun niin mä en sitä syö. 

Sitä enemmän jää mu(i)lle. Nam.

Vierailija
99/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anjovis vaatii totuttelua. Acquired taste niin kuin ulkomaalaiset sanovat. Sama koskee myös hapansilakkaa. Kummankaan liemi ei sovellu kakun kostukkeeksi.

Myös strykniini on voimakas mauste, joka helposti pilaa koko kakun.

Vierailija
100/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

GLUGOOSISIIRAPPI JA KOSTUTUS KAHVILLA EI KÄY ! EIKÄ MANTELIT. EIKÄ syötävät kukat ne on ruohoa. Eikä ne hopean väriset helmet. Niitä ei ikinä. Lakritsa vielä menettelee vaikka nostaa verenpainetta. Eikä mikään jauhettu siemen eikä PUUJAUHOT.  Luomua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme