Mikä teille on totaalinen no, no täytekakuissa?
Mulle aidot kukat koristelussa. Meillä on tapana käyttää kukille maljakkoa.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kakuista pakaste Frödinge on paras, vadelma tai mansikka. Siinä on malliesimerkki, että myös väleissä pitää olla kermavaahtokerros.
Onko pakastekakkujen vadelmat turvallisia syödä, ettei niistä saa tauteja kiehauttamatta?
eiköhän ne ole, sillä vaikeahan niitä olisi alkaa kiehauttamaan. Voisi kakkukin mennä aika löysäksi
Ruokaviraston ohjeen mukaan ulkomaiset pakastemarjat tulee keittää.
voi jeesus.... eiköhän ne ole keitetty siellä frödingen tehtaalla valmistusprosessin yhteydessä tai ovat ostaneet sellaisia ulkomaisia marjoja, jotka voi suoraan laittaa valmisteeseen... niitäkin on
Vierailija kirjoitti:
Lakka. En tykkää lakkojen mausta. Muut marjat käy kyllä.
Alkokin tekee lakkakakkua mieli! Olispa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalikakku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalikakku?
Minä rupesin miettimään, millaisia kakkuja Alko tekee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalikakku?
Minä rupesin miettimään, millaisia kakkuja Alko tekee...
Esim legendaarinen Gambiinahyydekaakku!
Hedelmät. Ei mitään viinirypäleitä tai hedelmäpaloja kakkuun.
Karpalon maku ei käy eikä rahka . Rahka on liian paksua . Viinirypäleitä ei. Liian kirpeitä. Helvetin huonoja hilloja pelkkää hyytelöä kaupoissa nykyään. Aito pitää tehdä itse. Eikä mitään tuorejuustoja. Kaikki pitää olla iskukuumennettua ja keitettyä. Myös hillot. PERUSTIEDOT BAKTEEREISTA !
Vierailija kirjoitti:
Kerma. Inhoan kerman makua.
Onneksi sitä ei olekaan monessa täytekakussa 🤪
HIRVEYS MITÄ KUIVAA TEKOPULLAA BAGEN korvapuusti pussi s market. HYI APRIKOOSIN SIEMENTÄ JAUHETTU SIIS KIVEÄ. PUUTA. PUUJAUHOA. HIRVEYS . VOISI VAIKKA VANNOA ETTÄ VEHNÄJAUHO PUSSI OLI SEKIN JOTAIN KALKKIJAUHOA . ET SÄ NORMAALI IHMINEN SYÖ PERSIKAN TAI APRIKOOSIN SIEMENIÄ. IKINÄ.
Kaikki karkit kakun päällä, tykkään syödä karkkini erikseen enkä jauhaa niitä kakun kanssa.
Ei voi ostaa enää Fazer suklaata GLUGOOSI SIIRAPPI. EIKÄ PINGVIINI JÄÄTELÖÄ PUUJAUHOT MAITOJAUHE SHEA ÖLJY GLYSERIINI GLUGOOSI . SAMAA ON korvapuusti BAGEN TRIGLYSERIINIÄ NYT MENNÄÄN LUOMU PUOLELLE HETI. KAIKKI.
Huomaatteko makueron kun maito ja sokeri poistettu tilalla siirappiglugoosi ja vesi öljyt.
Siis reilu kakku on luomu . Aito aineet.
Banaani ei kovin hyvin sovi täytekakkuun. Sokerimassapäällyste, marsipaani ja mantelimassa ei myöskään sovi täytekakkuihin.
Ruokaviraston ohjeen mukaan ulkomaiset pakastemarjat tulee keittää.