Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teille on totaalinen no, no täytekakuissa?

Vierailija
05.07.2025 |

Mulle aidot kukat koristelussa. Meillä on tapana käyttää kukille maljakkoa.

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänsankarin valokuvasta teetetty kakkukuva. Siinä sitten voi miettiä minkä ruumiinosan sankarilta kukin leikkaa.

Vierailija
22/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsipaanista en pidä enkä hedelmäviipaleista kakun päällä, tosin en tiedä onko tämä villitys vain entisten aikojen 'herkkua' . Banaaniviipalekerros vaniljalla maustetun kermavaahdon ja hillon kanssa kakun välissä on taas ihan  parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikat, pensasmustikat.

Vierailija
24/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahviloiden moussevaahtokakut, jotka ovat ihan kivan näköisiä, mutta maku ei lähelläkään täytekakkua. Kuin söisi jotain vaahtokarkkia. Tasaista ja tylsää, miedosti makeaa, ei kunnon makuelämystä. Itse tehtynä saa miljoona kertaa paremman, vaikka ulkonäkö jäisi jälkeen.

Vierailija
25/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anglismit. Kömpelöä ja va m m aista.

tänään katselin jotain tytsyä, selitti selitti, puolet puheesta typerää anglismia, ei oiein irronnut mikä kakku siitä muka tuli

Vierailija
26/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas. Lapsuudessani minun ja sisarustemme täytekakuissa oli aina välissä ananasta ja se ei koostumuksensa takia sulautunut yhtään kakkuun. Yök.

Vierailija
27/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoviset barbiet, traktorit ym. leikkikalut ''koristeena", myrkylliset kukat koristeena (kyllä, jotkut käyttävät valitettavasti kaikenlaisia kukkia välittämättä valikoida edes syötäviä lajikkeita). 

Se rasvakreemi, jolla on korvattu kermavaahto. 

Sokerikoristeet, jotka ovat liian kovia syötäväksi. Kakuissa tulee käyttää sellaisia koristeita, jotka ovat täysin syötäviä eikä koristeet mene ruokahävikkiin. 

Vierailija
28/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuore sperma. Ei vaan uppoa mun suusta alas! 

Luojan kiitos se vanhenee nopeasti, niin jo maistuu taas😊👍

Minäkään en pidä lakasta, niiden kivien takia. Maku olisi kyllä mieleeni. Lapsena inhosin niitä kivikovia hopeisia koristeita, mitä lie sokerihelmiä olivatkaan.

Vierailija
29/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermavaahto, ehdottomasti ei.

Vierailija
30/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinuski. Täytekakut ovat useimmiten jo muutenkin turhan makeita, niin kinuskikakku on vielä tämä potenssiin kaksi. 

Vierailija
31/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkuton määrä elintarvikeväriä sekä kakkupohjassa että kuorrutuksessa, sokerimassakuorrutus, sokerimassakoristeet, limsalla kostutettu epäterveellinen sokeripommi. Täyskärihän on ollut kohtuullisen terveellinen herkku jos sokerikakkupohja, marjoja t.hedelmiä ja kermavaahtoa+rahkaa. Meillä oli usein kotona täytekakkua joskus viime vuosituhannella.

Vierailija
32/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ananas. Lapsuudessani minun ja sisarustemme täytekakuissa oli aina välissä ananasta ja se ei koostumuksensa takia sulautunut yhtään kakkuun. Yök.

Tein ananastäytteisen kakun.Jokaikinen kysyi mistä noin ihana maku. Että se on myös minun suosikki. 

Vierailija
33/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani on ehdoton no no, joka pilasi kaikki kakkuhetkeni lapsuudessa. Onneksi suurin osa ihmisistä on jo edistynyt sen verran, että keksii muita täytteitä. Banaanikakkua en edes maista. 

Myöskään ulkonäkö edellä tehdyt sokerikuorrutekakut ovat yleensä pahoja, kuivia ja mauttomia. 

Vierailija
34/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkä imelä löllö. Kostutettu jollain vtun limsalla ja ihan liikaa. Välissä mansikka-banaanimurskaa ja päällä löysä kermavaahto ja jotain saatanan marmeladeja 

Vierailija
35/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mansikkahillo pelkästään siellä välissä. Kuivaa on.

Ei ole koska kakku kosteutetaan aina ,jos vähänkin osaa jotain leipomisesta. Itse keitin mansikkahilloa eileen ja se antaa kosteutta ., koska on juuri  tuoreista marjoista itsetehty. 

Kesti tasan 5 minuuttia keittää ja kyllä on hyvää.Ostin halvalla mansikat ja sain monnta purkillista hyvää ja halpaa. 

Vierailija
36/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahviloiden moussevaahtokakut, jotka ovat ihan kivan näköisiä, mutta maku ei lähelläkään täytekakkua. Kuin söisi jotain vaahtokarkkia. Tasaista ja tylsää, miedosti makeaa, ei kunnon makuelämystä. Itse tehtynä saa miljoona kertaa paremman, vaikka ulkonäkö jäisi jälkeen.

Niissä ei ole kermaa eikä voikreemiä vaan jotain hemmetin teollista esanssijauhevaahtoa. Karmeita, etenkin Elosen kakut. Yli-imeliä ja säilöntäaineen makuisia.

Vierailija
37/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikreemi. Kerma on hyvää.

Tämä. Ihan kaamea pettymys, kun luulee kakkua kermakakuksi ja päätyy nieleskelemään muotovaahdon ja vaseliinin sokeroitua sekoitusta.

Vierailija
38/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerimassa ja makea hillo välissä. Makeuttamaton ylivatkattu kermavaahto ja sitäkin liian vähän. Ykä!

Vierailija
39/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansikkahillo pelkästään siellä välissä. Kuivaa on.

Mikä vain hillo pelkästään välissä.

Vierailija
40/134 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä no, no?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi