Tulen aina petetyksi suhteissa :(
Kaikki 4 pitkää parisuhdettani on päättynyt siihen, että kumppani pettää. Jokainen on löytänyt uuden rakkauden, eli pettäminen ei ole ollut vaan yhden illan juttu.
Kyllä on itseluottamus pohjamudissa näiden kokemusten vuoksi. Mikä ihme minussa on vialla, että kumppanit ovat päätyneet tällaiseen ratkaisuun??
Kommentit (21)
Seksuaalisen epätasa-arvon takia miehet jättää sinut koska et olekkaan niin kaunis miesten mielestä. Miehet etsii aina kauniimpaa naista itselleen, kuten naiset etsii komeampaa miestä.
Opettele ottamaan suihin ja antamaan sitä persettä,ei tartte sit vieraisiin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä valitset miehiä ulkonäön perusteella. Komea mies pettää varmasti joten kannattaa valita sellainen tavis mies jota muut naiset ei halua ja joka ei ole koskaan seurustellut muutenkaan. Sellainen mies ei petä naista.
Näistä neljästä ainoastaan yhtä voisi kutsua komeaksi. Kaikki olivat perus möhömahaisia duunareita. Tai no yksi oli hoikka tietokonenörtti. Ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Vian on oltava minussa, eikä se ole 3 mainitsema asia, koska nämäkin olivat kunnossa. Ilmeisesti olen niin ikävää seuraa?
Ap
Mites käyttäytymisesi, onko se muuttunut? Esim. energisestä kotonaviihtyväksi tai iloisesta totiseksi, positiivisesta negatiiviseksi valittajaksi, kokeilijasta en nyt viitsi ihmiseksi jne. Usein suhteeseen tulee parin vuoden jälkeen hiljaisempi vaihe kun ensi huuma katoaa mutta neljä pettävää miestä, siinä on joko omassa käytöksessä syytä tai sinua kiehtoo nämä silmänvilkuttajat jotka siirtyvät seuraavaan kun kyllästyvät.
Liian vähän seksiä. Sen takia mies naisen jättää.
Vierailija kirjoitti:
Sinä valitset miehiä ulkonäön perusteella. Komea mies pettää varmasti joten kannattaa valita sellainen tavis mies jota muut naiset ei halua ja joka ei ole koskaan seurustellut muutenkaan. Sellainen mies ei petä naista.
Mitä sellaisella miehellä tekee, jota ei itsekään halua?
I feel you. Minua ei tietääkseni ole koskaan petetty, mutta johtuu vain siitä, että minut on ehditty torjua tai jättää jo aiemmin. En ole kelvannut haluamilleni miehille sellaiseen seurustelusuhteeseen, jossa olisi ylipäänsä mahdollista pettää, vaan olen se lelu johon ei alunperinkään sitouduta.
Annatko tutustumisvaiheessa itsestäsi eri kuvan kuin mitä oikeasti olet.
Vierailija kirjoitti:
Olen kylläkin mies.
En mene enää suhteeseen. Paras ratkaisu ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat, että tämä jätetty on nainen? Harvoin mies jättää naista, vaikka niitä olisi useampikin. Naiset potkii mulkullisen pellolle.
No, nykymaailmassa ihmisiä kannustetaan kaikessa helppoon niin ihmekös tuo, jos pettävät. On helppoa valittaa, että kumppani nalkuttaa liikaa tai ei tee sitä ja tätä sängyssä, mitä iltalehdet mainostavat. On helppoa luovuttaa ja unohtaa, että voi vaikuttaa suhteeseen. Epäilen, että nuokin miehet ovat vältelleet vaikeutta ja etsineet helppoutta. Voihan olla, että sinutkin ap on koettu vaikeana tai puutteellisena ihmisenä, mutta enemmän etsisin syitä herrojen sitoutumiskyvystä ja keskenkasvuisuudesta. Jos on sitoutunut, kestää huonotkin hetket ja suhtautuu suhteeseen eteenpäin katsovalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisen epätasa-arvon takia miehet jättää sinut koska et olekkaan niin kaunis miesten mielestä. Miehet etsii aina kauniimpaa naista itselleen, kuten naiset etsii komeampaa miestä.
T. tyhmä narsistimies
Vierailija kirjoitti:
Mites käyttäytymisesi, onko se muuttunut? Esim. energisestä kotonaviihtyväksi tai iloisesta totiseksi, positiivisesta negatiiviseksi valittajaksi, kokeilijasta en nyt viitsi ihmiseksi jne. Usein suhteeseen tulee parin vuoden jälkeen hiljaisempi vaihe kun ensi huuma katoaa mutta neljä pettävää miestä, siinä on joko omassa käytöksessä syytä tai sinua kiehtoo nämä silmänvilkuttajat jotka siirtyvät seuraavaan kun kyllästyvät.
Itse olen huomannut, että olen liian nopeasti ollut sitoutunut suhteeseen, halunnut viettää yhteistä aikaa, muistaa toista jne. Niin olen ollut nopeasti itsestäänselvyys.
Jos jatkossa olen vielä suhteessa, niin vähintään joka toiseen näkemispyyntöön vastaan, että on jo muuta sovittuna, nyt ei pysty. Ihan siis, vaikka viettäisin oikeasti vain koti-iltaa tv-sarjan parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaisella miehellä tekee, jota ei itsekään halua?
Se nyt on joidenkin arpa, jos kumppanin haluaa. Ottaa sellainen, joka ei ulkoisesti herätä mitään positiivisia tuntemuksia, mutta on harvoja jotka kelpuuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Opettele ottamaan suihin ja antamaan sitä persettä,ei tartte sit vieraisiin mennä.
PERSETTÄ. Peräsuolta vai.
Mulla on kaveri joka todennäköisesti jää yksin koska feikkaa ja puhuu p*skaa ja jää ennen pitkää kiinni fantasiamaailmassa elämisestään aina -on varmasti paljon mistä ei edes jää enää kiinni- en yhtään ihmettele että pidemmän päälle melko rasittava kumppani. Jo nuorena ysärillä plagioi mun äikän esitelmät omikseen ja selitti uudella paikkakunnalla ihan ihme valheita elämästään (mitkä oli todellisuudessa tapahtuneet jollekin muulle meidän kaveripiirissä oikeasti) mutta asiat paljastui monet ennemmin tai myöhemmin koska maailma pyörii pientä ympyrää ja yhteisiä tuttuja ilmaantuu läpi elämän. Nyt vielä VANHANA naisena suhaa avioeronsa jälkeen tinderissä pkseudulla ja selittää ihan käsittämätöntä stooria deittinsä ammatista, paha vaan kun tiedän totuuden toisaalta. Nolo tapaus mutta ulkoisesti edustava toki on.
Men treat you how they feel about you. Eli sä sanattomasti ja tiedostamatta viestit käytökselläsi, että sua voi kohdella huonosti. Olet ehkä epäterveellä tavalla kiltti, et arvosta itseäsi, sulla on hoitamaton masennus, olet liian helppo tms.
Suosittelisin että menet terapiaan ja kerrot asiasta terapeutille, jotta pääsette tutkimaan käytöksesi juurisyytä sekä sitten korjaamaan sen.
Ja huom. pettäminen on aina pettäjän vika, mutta jos toistuvasti päätyy petettäväksi, kannattaa alkaa harrastaa itsetutkistelua vaikka terapian avulla, jotta jonain päivänä saa turvallisen ja arvostavan ihmissuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä neljästä ainoastaan yhtä voisi kutsua komeaksi. Kaikki olivat perus möhömahaisia duunareita. Tai no yksi oli hoikka tietokonenörtti. Ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Vian on oltava minussa, eikä se ole 3 mainitsema asia, koska nämäkin olivat kunnossa. Ilmeisesti olen niin ikävää seuraa?
Ap
En haluaisi vierittää syytä sinun niskoillesi, mutta ihastutkohan tosi herkästi ja menetät sitä myötä arvoiointikykysi kumppanista. Ihastuessa kun hyväksyy kaikki toisen heikkoudet ja kuvittelee suhteen romanttisemmaksi kuin onkaan.
M49