Millainen olisi Lapin tyttö etelän miehelle?
Jotenkin positiivinen ajatus. Olisi luonnonlapsi, välitön ja aito. Olen aiemmin tavannut lappilaisia tyttöjä ja naisia useitakin, ja mukavalta ja eksoottiselta tuntuivat, tosin hieman hämmentävältä Hesan miehestä sen suorasukaisuuden vuoksi. Seurustellut en varsinaisesti ole.
Kommentit (111)
Minä olen lapin tyttö (tai siis nainen) ja solmin liiton etelän miehen kanssa.
Hän on alusta asti arvostanut suorapuheisuuttani. Sanon asiat niin kuin ne ovat. Kiertelemättä ja kaartelematta.
Ja niin se on vain etelän miekkonenkin oppinut sanomaan asiat suoraan.
Meillä menee oikein mukavasti.
Mitä nyt itse kaipaan lappiin takaisin ja mies ei sinne halua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummini oli Lapin tyttöjä, minä olen helsinkiläinen nainen. Mummissa oli kyllä jotain maagista "Lapin taikaa". 😄 Hän eli yli 8-kymppiseksi eikä hänen paksu tumma tukkansa harmaantunut yhtään. <3
No siellä sulautuisin joukkoon. Olen perinyt ne tummat hiukset ja etelässä epäillään vähemmistön henkilöksi vaikka väri on kyllä lapin gee
---
Oletko kotoisin linjalta Oulu - Haukipudas - Ii - Yli - II?
Siellä menee eteläisin saamelaisten raja.
Sieltäpä hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummini oli Lapin tyttöjä, minä olen helsinkiläinen nainen. Mummissa oli kyllä jotain maagista "Lapin taikaa". 😄 Hän eli yli 8-kymppiseksi eikä hänen paksu tumma tukkansa harmaantunut yhtään. <3
No siellä sulautuisin joukkoon. Olen perinyt ne tummat hiukset ja etelässä epäillään vähemmistön henkilöksi vaikka väri on kyllä lapin gee
---
Oletko kotoisin linjalta Oulu - Haukipudas - Ii - Yli - II?
Siellä menee eteläisin saamelaisten raja.
Sieltäpä hyvink
---
No niin!
Kerro itsestäsi vähän lisää.
Haluan tietää teistä enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Hän on alusta asti arvostanut suorapuheisuuttani. Sanon asiat niin kuin ne ovat. Kiertelemättä ja kaartelematta.
Mitä nyt itse kaipaan lappiin takaisin ja mies ei sinne hal
---
Kuulostat ihan pohjalaiselta.
Pohjanmaalaiset sanovat asiat suoraan:
Halki, poikki ja pinoon.
Siinä ei hymistellä eikä kursailla.
Jotkut tyypit ovat hienotunteisempia, toiset eivät tippaakaan, mutta yhteistä on suorapuheisuus.
Oulu - Haukiputaan seudun saamelaisasukkaat.
Oletteko vähän, eikä ihan vähänkään, tosikkoja?
Miksi?
Lisää kysymyksiä Oulu - Haukiputaan saamelaisille:
Miksi pitää olla niin ryppyotsainen ja ottaa kaikki niin vakavasti?
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt itse kaipaan lappiin takaisin ja mies ei sinne halu
---
Olen isäni puolelta ihan etelän ihminen ja identiteettini on ollut aina sekä on ikuisesti etelän ihmisen identiteetti.
Jos olisin lyönyt hynttyyni yhteen jonkun juuriltaan pohjoisen ihmisen kanssa, siitä ei olisi tullut yhtään mitään.
Oikeasti etelän ihmisen ja oikeasti kokonaan juuriltaan pohjoisen ihmisen kanssa ei tule olemaan koskaan mitään yhteistä.
Kumpikaan ei tule koskaan ymmärtämään toisen ajatuksenjuoksua eikä tunne - elämää.
Tuhoon tuomittu yritys alun alkaen. Luonne - erot ovat niin kaukana kuin itä on lännestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt itse kaipaan lappiin takaisin ja mies ei sinne halu
---
Uskallan väittää, että jos olet todella juuriltasi kokonaan pohjoisesta, niin miehesi EI varmasti ole oikea etelän mies. Hänenkin juurensa suurella varmuudella ovat kokonaan pohjoisessa.
Ei se luonne muutu miksikään, vaikka olisi sattunut syntymään muualla.
Ap: n kysymys käännettynä.
Millainen olisi etelän tyttö pohjoisen miehelle?
Ei mikään. Pohjoisen mies pitää etelän naisia tyhjänpäiväisinä ja turhina yksilöinä. Kevyttä ja liian iloista porukkaa.
Ei vakavasti otettavia :D
Hellarit etsii miehiä tinderissä myös kristillisellä Deitti sivuilla. Vilauta paljasta rintaa . Ne synnyttää heti koska siten pääsee lapsilisille.