Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi Lapin tyttö etelän miehelle?

Vierailija
04.07.2025 |

Jotenkin positiivinen ajatus. Olisi luonnonlapsi, välitön ja aito. Olen aiemmin tavannut lappilaisia tyttöjä ja naisia useitakin, ja mukavalta ja eksoottiselta tuntuivat, tosin hieman hämmentävältä Hesan miehestä sen suorasukaisuuden vuoksi. Seurustellut en varsinaisesti ole.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikani kokeili. Nappasi Levillä tytön, jäi toiseksikin viikoksi sinne. Kun keskusteliin nyt toukokuussa, sanoi että samanlaisia ne on kuin pohjoisessa, laiskempia oikeastaan, roikkuvat kännykässä koko ajan. Eivät siis seurustele enää.

Olette Leviä pohjoisempaa?

Hesalaiselle jo kuusamo on lappia

Oulu on lappia hesalai

---

Oulu onkin Suomen suurin saamelaiskylä. Ks. Netistä. Virallinen tieto.

Vierailija
62/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä on dokkari missä city boy menee naimisiin lappitytön kanssa ja lappityttö opettaa tätä viljelemään perunaa, mies naureskelee että se luuli heidän seurustelevan yhdestä pususta vaikka me city boyt pannaan kaikkea seurustelematta.

Ei mitenkään imarteleva setuppi kummallekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylellä on dokkari missä city boy menee naimisiin lappitytön kanssa ja lappityttö opettaa tätä viljelemään perunaa, mies naureskelee että se luuli heidän seurustelevan yhdestä pususta vaikka me city boyt pannaan kaikkea seurustelematta.

Ei mitenkään imarteleva setuppi kummallek

---

City boy löytää lappitytön lähempääkin.

Oulu on Suomen suurin saamelaiskylä ja Helsinki myös niitä suurimpia saamelaiskyliä. Tehän voitte viljellä perunaa niissä siirtolaispuutarhoissa tms. Tai vuokratkaa maata sieltä.

Vierailija
64/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadin kundi löytää lappitytön siis Oulusta ja Stadikin kuuluu lappilaisrikkaisiin alueisiin.

Ks. Netti.

Ei kannata lähteä kauas, koska oma kaupunki on jo saamelaiskylä.

Sääli miten vähän ihmiset tuntevat Suomen historiaa.

Vierailija
65/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappilaiset tekkee töitä, kun niitä on. Muuten ei niin kovin hötkyillä.

Vierailija
66/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä junan tuomia on Helsinki pullollaan.

Vierailija
67/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummini oli Lapin tyttöjä, minä olen helsinkiläinen nainen. Mummissa oli kyllä jotain maagista "Lapin taikaa". 😄 Hän eli yli 8-kymppiseksi eikä hänen paksu tumma tukkansa harmaantunut yhtään. <3

No siellä sulautuisin joukkoon. Olen perinyt ne tummat hiukset ja etelässä epäillään vähemmistön henkilöksi vaikka väri on kyllä lapin geeneistä.

Vierailija
68/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vaatii sinulta pientä totuttelua. Kauppaan voi olla 30km ja viinakauppaan enemmänkin. Jos sulake palaa, niin sitte ollaan viikko ilman sitä, sitä ei turhan takia lähdetä kylille. Mutta tytöt on maailman parhaimpia ja hänellä voi olla porojakin kahta puolta puuta.

Vierailija
69/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappalaiset on kieroja, hyvin kieroja. Heillä on vain oikeuksia ei velvollisuuksia

Vierailija
70/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne ole semmoisia pieniä tonttuja. Aika hiljaisia ja mitään saamattomia, aika samanlaisia itä-suomalaisten naisten kanssa.

Vierailija
71/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se vaatii sinulta pientä totuttelua. Kauppaan voi olla 30km ja viinakauppaan enemmänkin. Jos sulake palaa, niin sitte ollaan viikko ilman sitä, sitä ei turhan takia lähdetä kylille. Mutta tytöt on maailman parhaimpia ja hänellä voi olla porojakin kahta puolta puuta.

Lappi on paratiisi. Kesällä on valoisaa aamusta aamuun ja talvella pimeää illasta iltaan.

Vierailija
72/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä Lapista. Ite Lapin naisena kehoitan ainakin yrittämään: me olemme mutkattomia ja suorasukaisia, käytännöllisiä ja tomeria. Hyvässä ja pahassa.

Sitä joko synkkaa tai sitten ei. Ite en ole krumeluurien perään vaan arvostan miehessä rehellisyyttä ja reippautta, tossukat älkööt vaivautuko.

Pitääkö vanhat tarinat paikanssa että teiltä saa pesää kaikki jotka vain kysyy?

Vierailija
73/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttävät paljon erilaisia päihteitä, mut ovat myös helppoja.

Vierailija
74/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummini oli Lapin tyttöjä, minä olen helsinkiläinen nainen. Mummissa oli kyllä jotain maagista "Lapin taikaa". 😄 Hän eli yli 8-kymppiseksi eikä hänen paksu tumma tukkansa harmaantunut yhtään. <3

No siellä sulautuisin joukkoon. Olen perinyt ne tummat hiukset ja etelässä epäillään vähemmistön henkilöksi vaikka väri on kyllä lapin 

---

Ole tarkka niistä "geeneistä." Lappiin ja mm. Koillismaalle tulivat uudisasukkaat jotka rohmusivat saamelaisten maat.

Tämä on sitä ikävää kolonisaatiohistoriaa josta halutaan edelleenkin vaieta.

Vierailija
75/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä ne ihmiset joiden juuret ovat Oulun seudulla, Oulu Haukipudas jne. voivat olla todella tummia eivät vaikuta ihan suomalaisilta. Mustatukkaisia. Ouluhan on virallisesti suurin saamelaiskylä Suomessa.

Joten sinne Ouluun vaan lappi - saamelaistyttöjä hakemaan. Siellä tärppää.

Vierailija
76/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siellä sulautuisin joukkoon. Olen perinyt ne tummat hiukset ja etelässä epäillään vähemmistön henkilöksi vaikka väri on kyllä lapin gee

---

Oletko kotoisin linjalta Oulu - Haukipudas - Ii - Yli - II?

Siellä menee eteläisin saamelaisten raja.

Vierailija
77/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne ole semmoisia pieniä tonttuja. Aika hiljaisia ja mitään saamattomia, aika samanlaisia itä-suomalaisten naisten kan

---

Tuosta saamattomuudesta ja tonttuilusta tulee mieleen lappilaisten vanha raja Oulussa ja Oulun ympärillä. Siellä saattaa ihan oikeasti olla sellaista vähän lievästi sanoen "outoa" porukkaa.

Vierailija
78/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

metri kolkyt viis pitkä, ja eskimon näköin

---

Oulu on Suomen suurin saamelaiskylä. Ks. netistä 

Haukipudas, Ii ja Yli - Ii ovat Lapin eteinen.

Sieltä löytyy Lapin tyttöjä.

Heh heh, mistä oot kuullu? Pororaja on Kiimingissä. Rovaniemi on jonkunlaista lappia.

Vierailija
79/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siellä sulautuisin joukkoon. Olen perinyt ne tummat hiukset ja etelässä epäillään vähemmistön henkilöksi vaikka väri on kyllä lapin gee

---

Oletko kotoisin linjalta Oulu - Haukipudas - Ii - Yli - II?

Siellä menee eteläisin saamelaisten raja.

Katsoppa vielä kartasta. Oulu - Haukipudas - Ii - Yli - II muodostavat pystysuoran viivan, joten eteläraja se ei ainakaan ole. Oulussa on 237 000 asukasta ja heistä on saamelaisia 1000, joista suurin osa on tilapäisesti täällä, esim opiskelevat. Mutta kun joku huuruhattu sanoo, että Oulu on Suomen suurin saamelaiskylä, niin ajatellaan, että täällä on kaikki saamelaisia. Se pitää paikkansa, että Oulussa on eniten saamelaisia Suomessa 1000 ihmistä.

Vierailija
80/111 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

metri kolkyt viis pitkä, ja eskimon näköin

---

Oulu on Suomen suurin saamelaiskylä. Ks. netistä 

Haukipudas, Ii ja Yli - Ii ovat Lapin eteinen.

Sieltä löytyy Lapin tyttöjä.

Heh heh, mistä oot kuullu? Pororaja on Kiimingissä. Rovaniemi on jonkunlaista lapp

---

En oo kuullu. En useinkaan luota kuulopuheisiin, vaan otan itsenäisesti selvää. Katsoin vanhaa karttaa. Siinä saamelaisten alue alkaa heti läheltä Oulu - Haukipudas - Iitä.

Ihan netistä löydät Suomen suurimmat saamelaisalueet. Siinä lukee, että Oulu on Suomen suurin saamelaiskylä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän