Millainen olisi Lapin tyttö etelän miehelle?
Jotenkin positiivinen ajatus. Olisi luonnonlapsi, välitön ja aito. Olen aiemmin tavannut lappilaisia tyttöjä ja naisia useitakin, ja mukavalta ja eksoottiselta tuntuivat, tosin hieman hämmentävältä Hesan miehestä sen suorasukaisuuden vuoksi. Seurustellut en varsinaisesti ole.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivottomia kuten täällä jo kerrottiin
Teidän kanssa pitää yrittää laskeutua samalle tasolle
Olen Lapista kotoisin ja tämän takia sieltä lähdin. En kestänyt sitä ettei saa ajatella laatikon ulkopuolelta. Vähänkään kun ajatteli järjellä, sai tuomitsevia katseita - vain koska asiat on aina tehty näin ja kaikki uusi on pahasta.
Kuulostaa ihan joka ikiseltä pieneltä paikkakunnalta evör
Vierailija kirjoitti:
Lapin tytöille Oulu on Etelä. Hesa on jo Afrikassa.
Mutta oikeassa olet. Lapin tyttö rakastaa täysillä. Lapin tytöt ovat kovia panemaan. Antavat ohjeita miten pitää työntää ja kuinka lujaa ja määräävät tahdin. Onhan se suorasukaisuus aluksi hämmentävää. Mutta hauskaa.
Parista on kokemusta ja tuo pitää paikkansa. Kyllä minunkin taidoillani Lapin tytön yhdeksi yöksi saa, mutta vaimoksi en pystyisi kesyttämään. Haluaisin toki.
Sama kuin kaikki muutkin, hekumaa ennen vihkimistä ja helvettiä sen jälkeen.
metri kolkyt viis pitkä, ja eskimon näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet "hesan mies", etkä "stadilainen", niin olet itsekin muualta muuttanut.
Stadin slangissa Hesasta käytettiin termiä Hesa aiemmin. Nykyään Hese/Hesoi.
Kiitos päivän huutonauruista
Vierailija kirjoitti:
Lapin nainen on usein älyttömän yksinkertainen.
Ai niinku Lapin saapas ?
Vierailija kirjoitti:
Oksettavia
Tunne on molemminpuolinen
Lapin tytöissä on hekkumaa, niinku Timo K Mukan romaaneissa
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisia ja ahdasmielisiä.
Äitis oli
Lantalaismiehellä ei ole saumaa jollei ole poroja sen verran jotta kahts puolta puuta juoksevat.
Etelän miehen pitää ensin näyttää talvella osaavansa rakentaa iglun perheelleen.
Vierailija kirjoitti:
metri kolkyt viis pitkä, ja eskimon näköinen?
Tämmösiä stereotypioita ja meitä haukutaan yksinkertaisiksi ja ahdasmielisiksi 🙄 onko ihme, että ette oo tervetulleita
Vierailija kirjoitti:
Etelän miehen pitää ensin näyttää talvella osaavansa rakentaa iglun perheelleen.
Etelän mies ei osaa edes nuotiota rakentaa, ei niiltä noin haastavia uskalla edes pyytää
Vierailija kirjoitti:
Itse stadilaisena naisena näen myös Lapin miehet eksoottisina. Itseä kiinnostaisi tutustua erityisesti saamelaisiin, ihan ihmisinä, ovat varmasti kiinnostavia ajatuksiltaan ja arvoiltaan (maanläheisiä, luontoa kunnioittavia ym.). Olen kuunnellut myös saamenkielistä räppiä, esim. Ailu Valle.
Joudut kotaan asumaan ilman suihkua tai edes huussia.
Poikani kokeili. Nappasi Levillä tytön, jäi toiseksikin viikoksi sinne. Kun keskusteliin nyt toukokuussa, sanoi että samanlaisia ne on kuin pohjoisessa, laiskempia oikeastaan, roikkuvat kännykässä koko ajan. Eivät siis seurustele enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse stadilaisena naisena näen myös Lapin miehet eksoottisina. Itseä kiinnostaisi tutustua erityisesti saamelaisiin, ihan ihmisinä, ovat varmasti kiinnostavia ajatuksiltaan ja arvoiltaan (maanläheisiä, luontoa kunnioittavia ym.). Olen kuunnellut myös saamenkielistä räppiä, esim. Ailu Valle.
Joudut kotaan asumaan ilman suihkua tai edes huussia.
Miksi? Saamelaisilla on isoimmat ja hienoimmat talot
Mene ja koe, ei kai se meiltä etelän tytöiltä ole pois.
Niin on Hesan mieskin. M