Kertooko joku taloyhtiöstä pois muuttava ihan oikeasti huoltoon uuden osoitteensa?! :'D
Luuletteko ihan todella, että uusi osoite kuuluu pätkän vertaa heille?! :'D
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ainakin isännöitsijälle, niin saadaan vesien loppulaskut ym. lähetettyä.
Muutenhan ne menee perintään ja ulosottoon ja vouti selvittää uuden osoitteen. Kuluja kertyy. Ap maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu ihan hyviin tapoihin ilmoittaa se. Ei voi tietää mitä asiaa tulee jälkikäteen.
Ei kuulu hyviin tapoihin eikä kukaan tervejärkinen niin tee. Posti kääntää automaattisesti vanhaan osoitteeseen tulleet kirjeet uuteen osoitteeseen.
Jos nyt edes tuo koko postia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä,mutta itse en ole ikinä kertonut muualle kuin maistraattiin.
Eihän se nyt todellakaan millekään huoltofirmoille kuulukaan. Ap on jotenkin pihalla systeemeistä.
Miten v itussa minä olen pihalla systeemeistä, kun kirjaimellisesti kysyin, että KERTOOKO JOKU OIKEASTI?!
Vttu en jaksa tätä tyhmyyden määrää palstalla.
TYHMÄ OLET ITSE JOS KYSYT ILMOITTAMISESTA HUOLTOON. MIHIN HUOLTOON?
Vierailija kirjoitti:
Miksi uusi osoite pitäisi kertoa taloyhtiölle?
No eihän sitä pidäkään, huoh. 🙄 SIITÄHÄN TÄSSÄ KETJUSSA ON KYSE.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ainakin isännöitsijälle, niin saadaan vesien loppulaskut ym. lähetettyä.
Ei todellakaan pidä ilmoittaa isännöitsijällekään uutta osoitetta. Lasku menee aivan varmasti perille vanhallakin osoitteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt todellakaan millekään huoltofirmoille kuulukaan. Ap on jotenkin pihalla systeemeistä.
Miten v itussa minä olen pihalla systeemeistä, kun kirjaimellisesti kysyin, että KERTOOKO JOKU OIKEASTI?!
SIIHEN V ITUN TALOYHTIÖN HUOLTOON, ÄÄLIÖ. TIEDÄTKÖ MIKÄ ON HUOLTO?!?!?!?!?!?
Meillä ei pystynyt lähettämään ulosmuuttoilmoitusta, jos siihen ei kirjannut uutta osoitetta. Tosin eipä se ilmoitus minnekään huoltoon edes mennyt, vaan isännöintiin, joka pitää kirjaa talossa asuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan pidä ilmoittaa isännöitsijällekään uutta osoitetta. Lasku menee aivan varmasti perille vanhallakin osoitteella.
Niinpä😂😂 en tajua miksi v itussa kukaan alkaa jakelemaan osoitettaan sellaisille, joille se ei kuulu pätkän vertaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu ihan hyviin tapoihin ilmoittaa se. Ei voi tietää mitä asiaa tulee jälkikäteen.
Ei kuulu hyviin tapoihin eikä kukaan tervejärkinen niin tee. Posti kääntää automaattisesti vanhaan osoitteeseen tulleet kirjeet uuteen osoitteeseen.
Niinpä😂
Ap
Niinhän te luulette. Mulle tuli edellisen asukkaan luottokortti. Ja edellisellä viikolla tunnusluvut, oletan koska sama lähettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenhan ne menee perintään ja ulosottoon ja vouti selvittää uuden osoitteen. Kuluja kertyy. Ap maksaa.
Mitä helvettiä minä olen nyt maksamassa ja miksi?! 😂😂😂😂😂 en ole edes muuttamassa mihinkään, i diootti. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei pystynyt lähettämään ulosmuuttoilmoitusta, jos siihen ei kirjannut uutta osoitetta. Tosin eipä se ilmoitus minnekään huoltoon edes mennyt, vaan isännöintiin, joka pitää kirjaa talossa asuvista.
Minä kirjoittaisin että Uusiosoite 123.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttoasiat hoitaa isännöintitoimisto, ei huoltoyhtiö. Ota asioista selvää äläkä
No voi kuule i diootti kun muuttoilmoitus tehdään huollon kautta vaikka sinä kuinka siinä molottaisit omaa paskaasi. En voi mitään tyhmyydellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinä oletkin pieni lapsi, joka ei ymmärrä aikuisten maailmasta yhtään mitään. Ihme mouhoamista normaalista asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vuokralla asuvat ja veronmaksien tuilla loisivat ääliöt täällä ihmettelee, saatanan elätit.
Monelta tällä kertaa aloitit keskenkäyneen kiljun juonnin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttoilmoitus pitää tehdä sisään ja ulos muuttaessa, siinä kysytään edellinen ja tuleva osoite.
No höpöhöpö. Isännöitsijä saa ihan kauppakirjan perusteella uuden omistajan tiedot.
Kauppakirja ei mene isännöitsijälle, vaan ostajalle ja myyjälle. Ei isännöitsijä sitä kämppää ole myymässä .
Kyllä menee. Se tarvitaan nykyisinkin vastikkeiden siirtoa varten vaikka MML tekeekin merkinnän osakeluetteloon. T.kiinteistösihteeri, käsitellyt 23 v aikana tuhansia kauppakirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko sinä ap paikalliseen Alepaan uuden osoitteesi? Ja miksi?
Koska sitten ne voi lähettää ruuat suoraan kotiovelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinä oletkin pieni lapsi, joka ei ymmärrä aikuisten maailmasta yhtään mitään. Ihme mouhoamista normaalista asiasta.
Wau miten omaperäinen heitto, olet kyllä ihan hemmetin nerokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttoasiat hoitaa isännöintitoimis
Sori, mutta ei tehdä. Huoltoyhtiö on eri asia kuin isännöinti. Huolto hoitaa huoltoasiat, isännöinti isännöintiasiat kuten muuttoilmoitukset. Ei ne ISS:n tai vastaavan kaverit liity mitenkään isännöintitoimintoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TALOYHTIÖSSÄ ASIOIDAAN ISÄNNÖITSIJÄN KANSSA.
Niinpä😂
Ap