Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rintasyöpä..

Vierailija
04.07.2025 |

Varmasti joillain kokemuksia miten mennyt?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vaimolla triplanegatiivinen versio eli se ikävin agressiivisin vaihtoehto. Onneksi levinnyt vain kainaloon.  Sai uudet hoidot ja puoli vuotta hoitojen lopettamisen jälkeen terveen paperit. Näistähän ei kukaan tiedä miten uusii vai uusiiko. Ennen nykyisiä hoitoja elinaika oli kait n 5 v.

Vierailija
2/5 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se rinnan poisto, sekä kaamea lääkitys on teille tehnyt? Mun upea ja rikas seksielämä kuihtui  sillai, että lääkitys vei tunnon ja osin halutkin.

Lääke vaihdettiin kyllä, ja nyt saan taas orgasmeja, vaikkei ne ole yhtä kovia kuin ennen. Mies kyllä halukas edelleen, onneksi, enkä kieltäydy.

Olenko ihan ainoa, jolle näin käynyt? Voi myös olla, ettei seksi ole muilla edes mielessä..kertokaa pliis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerra jotain tapaista kysyin, niin muutama mies vastasi: ei haitannut erektiota ollenkaan, vaikka oli arpia. Ouh yes!

Kyllä olikin empaattinen vastaus. Pääsit siis panolle piruparka!

Vierailija
4/5 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä kiinnosta kuin pukille pääsy.

Vierailija
5/5 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko nyt jollain hiukan laajempaa kokemusta? Siis halut kadonneet melkein kokonaan vaikka olin oikea seksipeto aiemmin; halusin monta kertaa pivässä.

Ja tosiaan orgasmit aivan mietoja,,,tuskin tiedän mitä tapahtuu.

Ihan kamalaa. Olen silti mieheni kanssa jatkuvasti, vaikka into on melkeen kolmosen tasolla, kouluarvosanassa.

Olisin valmis jättämään lääkkeet pois ja alkamaan estrogeenin syönnin, kaiken uhallakin, sillä mun syöpä ei ollu pahinta ollenkaan, vaikka halusivatkin viedä koko rinnan. Ja veivätkin.  Harkitsen nyt uutta rintaa, kun kesäkin tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi