Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko joku taloyhtiöstä pois muuttava ihan oikeasti huoltoon uuden osoitteensa?! :'D

Vierailija
04.07.2025 |

Luuletteko ihan todella, että uusi osoite kuuluu pätkän vertaa heille?! :'D

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti huoltoyhtiöön, ihan omaksi turvaksi, menee vesilaskut ym. Siinä kohtaa katkolle. Huoltoyhtiö ilmoittaa myös isännöitsijälle, toki varalta hyvä ilmoittaa samalla kertaa molemmille. T. Entinen isännöitsijä 

Vierailija
102/102 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas Ap on jätkä joka on pistänyt vuokrahuoneistonsa tuusan nuuskaksi, nyt aikoo lähteä kämpästä salaa, jättää vuokrat maksamatta eikä halua ottaa vastuuta aiheuttamastaan tuhosta asunnossa. Siksi ei halua jättää uutta osoitettaan huoltofirmalle/isännöintiin. Varmaan jättää virallisen muuttoilmoituksen tekemättä eikä ilmoita postiinkaan uutta osoitetta.

Mun edellisessä vuokra-asunnossa kävi samoin, remppa tyypin jäljiltä kesti kaksi kuukautta. Herran postia -- enimmäkseen ulosottomieheltä - tuli mun osoitteeseen vielä. Alussa palautin postiin, mutta sitten laitoin ne suoraan roskiin. 

Kun muutosta oli jo useita kuukausia, olin illalla kotona ja kuulin kun asunnon ulko-ovi avattiin avaimella. Menin eteiseen ja siellä seisoi edellisen asukkaan iäkäs äiti. Hänkään ei tiennyt että poikakulta oli muuttanut saati minne. Pyysin äkkiä avaimen takaisin ja ilmoitin asiasta isännöitsijälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla