14 vuotias söi kolme kanankoipea ja vielä on muka nälkä.
Kommentit (105)
Eihän kolme kanankoipea ole edes paljon, etenkin jos lapsi treenaa. Mulla on kymmenenvuotias lapsi, joka harrastaa joukkuelajia. Ruokaa pitää olla oikeasti paljon, että jaksaa, etenkin kun on vielä kasvuiässä.
Pelkkä koipi vai koipireisi? Pelkässä koivessa ei oo paljon syömistä.
Meillä kaksi poikaa syö ison paketin ruispaloja ja 200g kinkkupaketin iltateellä ja arkijuustosta vielä puolet ja oivariiniäkin menee ainakin 50g.
Olen pienikokoinen ja suht pieniruokainen nainen eikä edes minulle kolme kanankoipea ole iso määrä ruokaa. Hädin tuskin 2dl lihaa niistä saa irti.
Odotapas kun tulee ikää enemmän. Silloin kannattaa jo viemään puffettiin syömään.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kolme kanankoipea ole edes paljon, etenkin jos lapsi treenaa. Mulla on kymmenenvuotias lapsi, joka harrastaa joukkuelajia. Ruokaa pitää olla oikeasti paljon, että jaksaa, etenkin kun on vielä kasvuiässä.
Kai sitämuutakin ruokaa on kuin ne kanankoivet?
tulis aika kalliksi, jos ainoa ruoka olis kanankoipia.
Olisit ostanut koipi-reisiä, niin olisi ollut lihaakin. Ja tehnyt sen salaatin, etkä vain tarjonnut aineksia. Tai ottanut teinin mukaan tekemään ruokansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitämuutakin ruokaa on kuin ne kanankoivet?
tulis aika kalliksi, jos ainoa ruoka olis kanankoipia.
Kanankoivet ovat todella halpoja. Ja ihan syystä, koska niissä ei ole juurikaan syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ostanut koipi-reisiä, niin olisi ollut lihaakin. Ja tehnyt sen salaatin, etkä vain tarjonnut aineksia. Tai ottanut teinin mukaan tekemään ruokansa.
Vähentääkö se teinin ruuantarvetta, jos teinin ottaa mukaan tekemän ruokaa? Ihan tulevaisuutta silmälläpitäen kyselen.
t. 10-vuotiaan äiti
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole paljon edes sohvaperunalle. Koivessa on lähinnä luuta ja nahkaa. Hyvin vähän lihaa.
Kana nyt on vähä luuta ja nahkaa.
Mun kolme poikaa söivät kun hevoset. Suunnillen kaks vuotta väliä aina.
Sitäkin aikaa kun asuivat kotona niin kaipaa välillä.
Nyt ovat aikuisia, maailmalla.
Nyt mun kissat syö mut vararikkoon, prinsessalle kelpaa pelkkä Sheeba...
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaksi poikaa syö ison paketin ruispaloja ja 200g kinkkupaketin iltateellä ja arkijuustosta vielä puolet ja oivariiniäkin menee ainakin 50g.
Melkoisia porsastelijoita. Elopaino lienee jotain 150 tienoilla.
No eihän yhdessä koivessa ole syötävää juuri mitään. Siksi ne onkin melkein ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen pienikokoinen ja suht pieniruokainen nainen eikä edes minulle kolme kanankoipea ole iso määrä ruokaa. Hädin tuskin 2dl lihaa niistä saa irti.
Minulle riittää 1-2, mutta jos teini on poika niin aika normaalia syödä paljon kasvu iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää 1-2, mutta jos teini on poika niin aika normaalia syödä paljon kasvu iässä.
Kyllä tytötkin kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoisia porsastelijoita. Elopaino lienee jotain 150 tienoilla.
Ei taida olla sulla urheilevia teinejä kotona. Parhaassa kasvuiässä söivät tuon helposti. Ja kuluttivat.
Koipireisiä marinadissa olivat. 1412g painoi paketti. Söi nahkat ja tarkkaan muutenkin. Lisäksi oli riisiä yli puoli litraa. Litra sinistä maitoa juomaksi. Leipääkin oli.
Meillä tuo 13 v. oli yksi päivä syönyt koulun jälkeen välipalaksi kahdeksan karjalanpiirakkaa. Ja hyvin maisuti iltaruokakin sitten treenien jälkeen. Taissi mennä jotain iltapalaakin.