Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

14 vuotias söi kolme kanankoipea ja vielä on muka nälkä.

Vierailija
04.07.2025 |

Tämä syö minut vararikkoon.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo 13 v. oli yksi päivä syönyt koulun jälkeen välipalaksi kahdeksan karjalanpiirakkaa. Ja hyvin maisuti iltaruokakin sitten treenien jälkeen. Taissi mennä jotain iltapalaakin.

Vierailija
22/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kolme kanankoipea ole edes paljon, etenkin jos lapsi treenaa. Mulla on kymmenenvuotias lapsi, joka harrastaa joukkuelajia. Ruokaa pitää olla oikeasti paljon, että jaksaa, etenkin kun on vielä kasvuiässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä koipi vai koipireisi? Pelkässä koivessa ei oo paljon syömistä.

Vierailija
24/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi poikaa syö ison paketin ruispaloja ja 200g kinkkupaketin iltateellä ja arkijuustosta vielä puolet ja oivariiniäkin menee ainakin 50g.

Vierailija
25/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienikokoinen ja suht pieniruokainen nainen eikä edes minulle kolme kanankoipea ole iso määrä ruokaa. Hädin tuskin 2dl lihaa niistä saa irti. 

Vierailija
26/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapas kun tulee ikää enemmän. Silloin kannattaa jo viemään puffettiin syömään.

Vierailija
27/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kolme kanankoipea ole edes paljon, etenkin jos lapsi treenaa. Mulla on kymmenenvuotias lapsi, joka harrastaa joukkuelajia. Ruokaa pitää olla oikeasti paljon, että jaksaa, etenkin kun on vielä kasvuiässä. 

Kai sitämuutakin ruokaa on kuin ne kanankoivet?

tulis aika kalliksi, jos ainoa ruoka olis kanankoipia. 

Vierailija
28/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ostanut koipi-reisiä, niin olisi ollut lihaakin. Ja tehnyt sen salaatin, etkä vain tarjonnut aineksia. Tai ottanut teinin mukaan tekemään ruokansa.

Vierailija
29/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitämuutakin ruokaa on kuin ne kanankoivet?

tulis aika kalliksi, jos ainoa ruoka olis kanankoipia. 

Kanankoivet ovat todella halpoja. Ja ihan syystä, koska niissä ei ole juurikaan syömistä. 

Vierailija
30/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ostanut koipi-reisiä, niin olisi ollut lihaakin. Ja tehnyt sen salaatin, etkä vain tarjonnut aineksia. Tai ottanut teinin mukaan tekemään ruokansa.

Vähentääkö se teinin ruuantarvetta, jos teinin ottaa mukaan tekemän ruokaa? Ihan tulevaisuutta silmälläpitäen kyselen.

t. 10-vuotiaan äiti

Vierailija
31/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole paljon edes sohvaperunalle. Koivessa on lähinnä luuta ja nahkaa. Hyvin vähän lihaa. 

Vierailija
32/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana nyt on vähä luuta ja nahkaa.

Mun kolme poikaa söivät kun hevoset. Suunnillen kaks vuotta väliä aina.

Sitäkin aikaa kun asuivat kotona niin kaipaa välillä.

Nyt ovat aikuisia, maailmalla.

Nyt mun kissat syö mut vararikkoon, prinsessalle kelpaa pelkkä Sheeba...

Vierailija
33/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaksi poikaa syö ison paketin ruispaloja ja 200g kinkkupaketin iltateellä ja arkijuustosta vielä puolet ja oivariiniäkin menee ainakin 50g.

Melkoisia porsastelijoita. Elopaino lienee jotain 150 tienoilla. 

Vierailija
34/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän yhdessä koivessa ole syötävää juuri mitään. Siksi ne onkin melkein ilmaisia.

Vierailija
35/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pienikokoinen ja suht pieniruokainen nainen eikä edes minulle kolme kanankoipea ole iso määrä ruokaa. Hädin tuskin 2dl lihaa niistä saa irti. 

Minulle riittää 1-2, mutta jos teini on poika niin aika normaalia syödä paljon kasvu iässä.

Vierailija
36/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää 1-2, mutta jos teini on poika niin aika normaalia syödä paljon kasvu iässä.

Kyllä tytötkin kasvaa. 

Vierailija
37/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie nuorisokotiin se raggari.

Vierailija
38/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoisia porsastelijoita. Elopaino lienee jotain 150 tienoilla. 

Ei taida olla sulla urheilevia teinejä kotona. Parhaassa kasvuiässä söivät tuon helposti. Ja kuluttivat.

Vierailija
39/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koipireisiä marinadissa olivat. 1412g painoi paketti. Söi nahkat ja tarkkaan muutenkin. Lisäksi oli riisiä yli puoli litraa. Litra sinistä maitoa juomaksi. Leipääkin oli.

Vierailija
40/105 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v itun 14 vuotias?!?!??