Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli erittäin kiinnostunut- kaikki kääntyi päälaelleen.

Vierailija
04.07.2025 |

Oon muutaman päivän kirjoittanut miehen kanssa yhdessä deittipalvelussa. Mies vaikutti tosi ihanalta, kirjoitti paljon, oli tosi ystävällinen ja tuntui, että meillä meni jutut niin yksiin kuin voi vaan olla. Molemmat meistä oli tosi kiinnostuneita. Kirjoiteltiin päivisin ja pitkälle yöhön nää muutamat päivät. Mietittiin yhdessä, että miten ollaan niin samanlaisia, samoja arvoja, ajatuksia yms. Molemmilla oli samoja harrastuksia ja molemmat tykkäs myös toisen ulkonäöstä. Mies oli eronnut hetki sitten.

Suunnittelimme tapaamista, molemmat oltiin ihan fiiliksissä. Laitettiin sydämiä yms. 

Sit yhtäkkiä mies alkoi kyselemään mun fiiliksiä jutun suhteen. Sanoin, että oon tosi kiinnostunut ja hän vakuutti myös olevansa. Sanoi, että odottaa tapaamista.

Sama toistui seuraavana päivänä. Kysyi, että mitkä on mun fiilikset, sanoin taas, että oon kovasti kiinnostunut. Kysyin mieheltä samaa ja hän sanoi, että " ihan hyvät fiilikset". Aloin heti miettimään, et nyt on kyllä jotain erikoista, koska vastaa noin. Kysyin suoraa, että mietityttäökö joku. Hän vastasi " no lähinnä oma itseni, oon väsynyt ja ja mietin asioita, miten voisin olla parempi" kysyin sitten, että liittyykö tuo hänen suhteeseen, niin vastasi näin:Siihenkin ja On vähän huonot fiilikset, johtuu itsestäni. Mulla on ehkä masennus. Elämässä on tapahtunut kaikkee mihin en oo pystynyt vaikuttamaan ja tuntuu epäreilulta" 

Kertoi kuinka on voinut huonosti edellisessä suhteessa.

En yhtään enää tiennyt, mitä ajatella. Laitoin sitten viestin, että oisko parempi, et annettais olla, et hän sais levätä ja mietin siinä, et jaksaako väsätä uutta juttua. Vastasi " no katotaan, mitä tästä tulee, riippuu siitä".

Nyt sitten tänään laitoin viestin, että olisi hyvä jos hän selvittelisi omia ajatuksia jne. Et oisko parempi, ettei nyt mennä uuteen juttuun. Sanoin kuitenkin, että oon kiinnostunut. Vastasi, että ehkä niin on parempi ja haluaa kirjoitella. 

Tuntuu, että kaikelta tippui pohja. Yhtäkkiä kaikki muuttui muutamassa päivässä. Voiko masennus tulla noin? Oli tosi kiinnostunut ja kirjoitteli paljon ja nyt ihan eri meininki. Välillä mietin, että oliko toi vaan tekosyy päästä musta eroon? Nyt en tiedä, miten suhtautua. Oon kieltämättä tosi loukkaantunut. Tuntuu, et Matti vedettiin jalkojen alta. Miks hän ylipäätään hakee seuraa, jos hän voi henkisesti huonosti eikä jaksa?  

Meni luottamus 😞

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittiapit toimii noin. Siellä elämäänsä/suhteisiinsa pettyneet ihmiset koittavat epätoivoisesti etsiä uutta, korvaavaa suhdetta. Vähän aikaa jaksetaan kirjoittaa uuden ja kiinnostavan ihmisen kanssa ja ehkä tunteetkin vähän sinkoilee, kunnes realismi astuu peliin ja tajuaa, ettei ole vielä valmis. Monesti edellisen suhteen käsittely täysin kesken. Tinderissä rikkinäiset ihmiset koittavat etsiä toisiaan kuin peurat ajovaloissa. Toki poikkeuksiakin on, mutta tämä lähinnä oman kokemuksen perusteella. 

Vierailija
62/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti kuulostaa siltä, että mies onnistui väistämään luodin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittiapit toimii noin. Siellä elämäänsä/suhteisiinsa pettyneet ihmiset koittavat epätoivoisesti etsiä uutta, korvaavaa suhdetta. Vähän aikaa jaksetaan kirjoittaa uuden ja kiinnostavan ihmisen kanssa ja ehkä tunteetkin vähän sinkoilee, kunnes realismi astuu peliin ja tajuaa, ettei ole vielä valmis. Monesti edellisen suhteen käsittely täysin kesken. Tinderissä rikkinäiset ihmiset koittavat etsiä toisiaan kuin peurat ajovaloissa. Toki poikkeuksiakin on, mutta tämä lähinnä oman kokemuksen perusteella. 

Lisäisin vielä, että ihmiset joilta puuttuu täysin sitoutumis- ja keskittymiskyky, ja juttua jaksetaan muutaman päivän kunnes alkaa kyllästyttää, ja uusi juttukaveri löytyykin nopeasti. Ja näin ihastuneempi osapuoli jää lehdille soittelemaan kuten kävi ap:n tapauksessa. Rikkinäisten ihmisten rikkinäinen peli, ja sille on syynsä miksi vain 4% deittiäpin ladanneista löytää suhteen ja 10% päätyy edes tapaamaan.

Vierailija
64/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutit liian rakastuneelta. Minua naisena ahdistaa sinunlaiset miehet. Heti rakastutaan, vaikka ei olla edes nähty.

Vierailija
65/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutit liian rakastuneelta. Minua naisena ahdistaa sinunlaiset miehet. Heti rakastutaan, vaikka ei olla edes nähty.

Itse en pitäisi huonona asiana. Maailmaan kumminkin mahtuu ihmisiä ummet ja lammet, jotka vain pelailevat ja haahuilevat. Itse en pitäisi huonona ihmistä, joka aidosti välittää.

Vierailija
66/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tavannut melko samantapaisen tyypin. Hän ei kylläkään ollut (ainakaan sanojensa mukaan) vasta eronnut.

Kirjoittelimme ja puhuimme puhelimessa pari kuukautta, kaikki synkkasi hyvin yhteen. Muutaman tapaamisen jälkeen alkoi soutaminen ja huopaaminen. Alkoi tulla selityksiä, kuinka on niin kuormittunut, kiireinen, tarvitsee omaa tilaa, ja lopulta myös "ei taida olla päässyt yli eksästään". Ei silti halunnut päästää minusta irti, vaan jatkoi tiivistä yhteydenpitoa.Manipulointiyrityksiä, itsesääliä, puheita masennuksesta ja sairauksista. Koskaan ei kehunut aidosti, vaan aina siinä oli mukana piikki. Esim. takertui ulkonäön yksityiskohtiin, vaikka kehui kauniiksi. Jos minulla oli uusi vaate, sanoi heti, että tuo olisi vielä parempi sen ja sen vaatteen kanssa. Ja jos olin meikannut hyvin, sanoi että sulle sopisi sellainen tai sellainen meikki. Kylään tullessa toi tuliaisiksi ne 2 asiaa, joista en pidä. Miten voikin muistaa tuollaiset yksityiskohdat, että tuo juuri ne tietyt ruoka/ juoma, joita en käytä.. 

Oli ollut useita vuosia eri deittipalstoilla. Todellista suhdestatusta en voi tietää, koska asui kauempana.

Tapasimme vain minun luonani, mutta kuitenkin puhuimme puhelimessa kaikkina kellonaikoina, ja hän vastasi aina puhelimeen jos soitin yllättäen. Vasta kun aloin ottaa etäisyyttä, kutsui minut luokseen. En enää mennyt. 

Kyllä näitä vempuloita riittää deittimarkkinoilla. Joillakin se on vain huvia, saavat kicksejä ja jännitystä, mutta parisuhteeseen heistä ei ole. 

Vierailija
67/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös tavannut melko samantapaisen tyypin. Hän ei kylläkään ollut (ainakaan sanojensa mukaan) vasta eronnut.

Kirjoittelimme ja puhuimme puhelimessa pari kuukautta, kaikki synkkasi hyvin yhteen. Muutaman tapaamisen jälkeen alkoi soutaminen ja huopaaminen. Alkoi tulla selityksiä, kuinka on niin kuormittunut, kiireinen, tarvitsee omaa tilaa, ja lopulta myös "ei taida olla päässyt yli eksästään". Ei silti halunnut päästää minusta irti, vaan jatkoi tiivistä yhteydenpitoa.Manipulointiyrityksiä, itsesääliä, puheita masennuksesta ja sairauksista. Koskaan ei kehunut aidosti, vaan aina siinä oli mukana piikki. Esim. takertui ulkonäön yksityiskohtiin, vaikka kehui kauniiksi. Jos minulla oli uusi vaate, sanoi heti, että tuo olisi vielä parempi sen ja sen vaatteen kanssa. Ja jos olin meikannut hyvin, sanoi että sulle sopisi sellainen tai sellainen meikki. Kylään tullessa toi tuliaisiksi ne 2 asiaa, joista en pidä. Miten voikin muistaa tuollaiset yksit

Minä seurustelin tuollaisen kanssa, oli narsisti.

Vierailija
68/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa miksikö mies yleensä hakee seuraa? Onhan se vaikeaa esittää kiinnostunutta päivästä ja viikosta toiseen jos haluaa vain helppoa piparia. Miksi naiset on aina heti all in kun mies vain kirjoittelee?

Hän ei kyllä hakenut mitään piparia vaan aitoa ihmissuhdetta. Sen huomasi kirjoituksista, että liikkeellä tositarkoituksella.

Ap

He he. Et näköjään osaa lukea rivien välistä miestä!

Vierailija
69/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tositarkoituksellapa" hyvinkin piparia vailla ja laastarisuhde.

Vierailija
70/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avainsanat jutussa: juuri eronnut

Jos on?

Vierailija
71/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle kävi kerran niin, että kävin treffeillä miehen kanssa ja oli kivaa. Mies itsekin väitti, että hänelle jäi hyvä fiilis. Sovittiin, että mennään seuraavan viikon maanantaina uusille treffeille hänen työpäivän jälkeen. Edellisenä iltana sovittiin, että hän tulee huomenna maanantaina hakemaan minua autollaan kotoa. Sitten seuraavana päivänä klo 15, siis kahta tuntia aiemmin, hän lähetti viestin, jossa kertoi peruvansa treffit, koska hänen mielestään meidän kemiat ei natsaa yhteen. Mites hän voi tämän asian tajuta vasta niin myöhään? Ei mitään kunnioitusta toisen ihmisen aikaa kohtaan.

Vierailija
72/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ole tainnut paljon tapailla eri miehiä?

Vierailija
73/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on kuitenkin yhä tinder profiili aktiivinen, niin sitten voi olla kyseessä feikki-profiili.

Eli profiilin takana voikin olla esim. nainen kirjoittamassa tai mies, joka valehtelee siitä kuka on (ehkä onkin avioliitossa). Siksi välttelee tapaamista ja masennus ja vaikka mikä iskee juuri ennen tapaamista.

Älä missään nimessä jää kirjoittelemaan tai jaa henkilökohtaisia asioita hänen kanssaan

Vierailija
74/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös kyrsii, kun ollaan jo sopimassa treffejä ja sitten mies on kuulemma valtavan kiireinen, eikä siksi ehdikään tavata minua.

Vierailija
75/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kyynistä porukkaa liikkeellä. Sanoisin, että tiedät itse parhaiten sen perusteella, mitä ootte keskustelleet. Luota omaan vaistoosi, älä vauvapalstaan. <3 Voithan myös laittaa viestejä tekoälyn arvioitavaksi, mitähän se sanoisi?

"Tekoälyn arvioitavaksi"? Kaikkia höyrypäitä niitä onkin!

Vierailija
76/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon lisään vielä, että ihmettelen myös miksei voinut kertoa, mitä ne asiat olla, mitkä tuntuu epäreilulta. En viitsinyt udella. Odotin, että hän olisi avautunut, koska meillä oli niin hyviä keskusteluja ja avoimuutta. 

Ap

Jospa hän vaan kovasti toivoi, että kaikki menisikin hyvin.

Nyt vähän enemmän ymmärrystä.

Oon yrittänyt ymmärtää, mutta musta vaan tuntuu tosi oudolta, et yhtäkkiä hän alkaa epäroimään asioita ja tulee masennus. Kun ei se masennus näyttänyt merkkejä mitenkään muina päivinä. Miksei voinut rehellisesti kertoa sitten tilanteesta etukäteen? Ei se tunnu minustakaan kivalta, kun yhtäkkiä koko juttu loppuu.

Ap

Et selvästikään ole itse kokenut tai nähnyt lähietäisyydeltä minkääntyyppistä masennusta tai tiedä asiasta mitään. Sivistä itseäsi ja laajenna ajatteluasi.

Vierailija
77/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kyynistä porukkaa liikkeellä. Sanoisin, että tiedät itse parhaiten sen perusteella, mitä ootte keskustelleet. Luota omaan vaistoosi, älä vauvapalstaan. <3 Voithan myös laittaa viestejä tekoälyn arvioitavaksi, mitähän se sanoisi?

"Tekoälyn arvioitavaksi"? Kaikkia höyrypäitä niitä onkin!

Sanoisin, että paljon objektiivisempia arvioita se antaa kuin tunteidensa/traumojensa/ennakkoluulojensa/katkeruutensa sumentamat palstalaiset. Sinunkin ensireaktiosi oli haukkua.

- eri

Vierailija
78/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla siellä deittiapissa jonkun toisen kuvalla. Tai sitten omalla vuosia vanhalla kuvalla. Jotain tuommoista tuli mieleen kun luin tuon aloituksen. Kannattaa muistaa, että kun esim. Tinderissä joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin usein näin onkin.

Vierailija
79/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon lisään vielä, että ihmettelen myös miksei voinut kertoa, mitä ne asiat olla, mitkä tuntuu epäreilulta. En viitsinyt udella. Odotin, että hän olisi avautunut, koska meillä oli niin hyviä keskusteluja ja avoimuutta. 

Ap

Jospa hän vaan kovasti toivoi, että kaikki menisikin hyvin.

Nyt vähän enemmän ymmärrystä.

Oon yrittänyt ymmärtää, mutta musta vaan tuntuu tosi oudolta, et yhtäkkiä hän alkaa epäroimään asioita ja tulee masennus. Kun ei se masennus näyttänyt merkkejä mitenkään muina päivinä. Miksei voinut rehellisesti kertoa sitten tilanteesta etukäteen? Ei se tunnu minustakaan kivalta, kun yhtäkkiä koko juttu loppuu.

Ap

Mikä "juttu"? Tehän olette vain kirjoitelleet pari päivää, ettekä edes tavanneet.

Ehkä jatkossa ottaisit tutustumiset rauhallisemmin, etkä olisi niin heittäytymässä jo noin aikaisessa vaiheessa? Itse en edes haluaisi tavata, jos jo ennen näkemistä toinen alkaisi avautua ongelmista ja entisen suhteen taakoista. 

Vierailija
80/101 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pitäisi huonona asiana. Maailmaan kumminkin mahtuu ihmisiä ummet ja lammet, jotka vain pelailevat ja haahuilevat. Itse en pitäisi huonona ihmistä, joka aidosti välittää.

Välittää aidosti ihmisestä, jota ei edes tunne eikä koskaan edes tavannut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan