Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesviha: Vuokranantajien syrjintä miehiä kohtaan

Vierailija
04.07.2025 |

Vuokranantajat syrjivät miehiä. Eivät halua vuokrata uusia (2020 jälkeen) valmistuneita asuntoja nuorille miehille.

Lain pitäisi olla niin, että nuoret naiset ei saisi erityiskohtelua ja mene nuorten miesten edelle.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat vanhempani ostivat sijoituasunnon ja se oli yhtä helvettiä kunnes lopettivat vuokraamisen nuorille miehille. Miestyyppinen ongelma tämä että syytetään peiliä kun naama on väärä. Jos vuokraa asunnon, tarkoitus ei ole että pidät siellä ryyppääjäisiä harva se viikonloppu, jätät vuokrat maksamatta ja isket uuden asunnon oveen reiän. 

No itse en nuorena miehenä juonut alkoholia, enkä koskaan järjestänyt mitään bileitä asunnolla. Mitään ei myöskään hajonnut vuokra-asunnossa niinä neljänä vuotena, kun siellä asuin.

Naiset alapeukuttaa, kun totuus nuorista miehistä ei olekkaan sitä, mitä miesvihaajat väittävät sen olevan.

Mä olen nuori mies ja olen introvertti absolutisti ja mulla on vakituinen työ. Ja asun vuonna 2021 valmi

Haluatko kuvia todisteiksi? -nuori mies

Vierailija
82/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele laisinkaan. Mulla nuoret miehet naapureina ja kaikki järjestetään yöremuajia, pistävät kämpän palasiksi testosteriraivossaan jos esim häviävät sotapelissä....

Meillä kaikki remuajat ovat miehiä, jotka polttelevat tupakkaa, kannabista, huutavat, hakkaavat, nauravat kovaa ja huudattavat musiikkia.

Kiva tarina. BTW, me kylläkin kuunellaan musiikkia kuulokkeilla. Keski-ikäiset naiset huudattaa TV:tä ja laulavat. -nuori mies

Siis mitä sinä tiedät kerrostalossa asumisesta kun asut äitisi kellarissa? 

Kiva hätävalhe. Taisin selvästi osua arkaan paikkaan kun ainut argumenttisi on tasoa 12-vuotias kiukkuinen tyttö sai jalkapallon päin pläsiä ja

Noin älyllisesti rajoittuneen kanssa täytyy vähän nimittäin "tyhmentää" näitä "argumentteja". Ammattimarttyyri, mitään miesvihaa ei ole olemassa. Mutta tottakai, se että itse olet mokannut kaiken elämässäsi, ei tietenkään ole omaa syytä, vaan "miesvihaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi