Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesviha: Vuokranantajien syrjintä miehiä kohtaan

Vierailija
04.07.2025 |

Vuokranantajat syrjivät miehiä. Eivät halua vuokrata uusia (2020 jälkeen) valmistuneita asuntoja nuorille miehille.

Lain pitäisi olla niin, että nuoret naiset ei saisi erityiskohtelua ja mene nuorten miesten edelle.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla kaikki tahalleen alapeukuttavat ovat miehiä, vittuilevat alapeukuttamalla.

Menikö narsistilla tunteisiin joku alapeukku? :DDD

Vierailija
62/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen yksityinen vuokranantaja saa ihan itse päättää kenelle vuokraa, se ei ole syrjintää. Itse kun olin vielä nuori mies, sain ihan ongelmitta vuokrattua kämpän, minua ei syrjitty.Esittelin itseni kohteliaasti ja kerroin etten tupakoi. Aika yksinkertaista, mutta eihän nykyajan pikku prinssit enää tiedä siitä miten käyttäydytään kuin herrasmies, kaikki jos ei tule "heti mulle nyt" niin se on "miesvihaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homovuokranantajia on harvassa.

Vierailija
64/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin on elämäntehtävänä työkseen alapeukuttaa. Ei vissiin tärkeämpiä työtehtäviä sitten annettu.

Vierailija
65/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homovuokranantajia on harvassa.

Homomiehet voivat vihata naisia, etenkin homonaisia.

Vierailija
66/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on naisvihaa kerrakseen kun mies käy alapeukuttamassa naisen jokaista kommenttia.

Vierailija
67/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on naisvihaa kerrakseen kun mies käy alapeukuttamassa naisen jokaista kommenttia.

Voi kyynel. :DDD

Vierailija
68/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin on elämäntehtävänä työkseen alapeukuttaa. Ei vissiin tärkeämpiä työtehtäviä sitten annettu.

Niinpä, tää palsta on täynnä näitä chronically online incel luusereita jotka itkee jostain miesvihasta. Miesviha, eli ilkeät kommentit netissä. Naisviha sen sijaan, joka liian usein johtaa väkivaltaan ja murhiin. Itkekää lisää "miesvihasta".

Vierailija
69/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon omistaja omistaa asunnon ja päättää, kenelle sitä vuokraa. Pärstäkertoimen mukaan se aina menee. Olen nainen, joka on joskus ollut asunnottomana. Se ei ole ollut koskaan häätöjen eikä epäasiallisen asumisen vaan mutkikkaampien asioiden takia. Olen kuitenkin luottotiedottomanakin aina saanut helposti asunnon, kun olen saanut päätettyä, minkälaisen asunnon ja mistä sijainnista haluan. Olen ihmetellyt seuratessani miespuolisten ystävieni elämää, miksi heille asunnon saaminen on niin vaikeaa? Kysyin miespuoliselta ystävältäni, jonka sohvalla majailin aikoinaan, kun olin asunnottomana, miksi minä saan asuntoja ja majapaikkoja ja toiset ei? Hän sanoi: "Sinä olet aika selkeä ilmaisultasi ja kiltin ja rehdin oloinen". Ei siis sukupuoli, vaan kyky ilmaista itseään selkeästi ja kiltti olemus. Eli se pärstäkerroin. Varmasti osa miehistäkin saa asunnon sillä pärstäkertoimella helposti. Ei siihen mitään lakia tarvitse eikä pystykään tekemään!

Vierailija
70/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulimme luotettavalta taholta ettei satossa osaaminen ole kovinkaan korkealla tasolla.

Vierailija
71/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisi opetella siivoamaan niin ei olisi näitä ongelmia. Jännä juttu että miehet marisee kun heitä jossain syrjitään heidän oman surkeuden vuoksi. Naisia syrjitään työelämässä vaikka ovat yhtä hyviä kuin miehet. Naiset menestyvät paremmin myös opiskeluissa. Miehet vaan ulisee vaikka eivät tee paljoa minkään eteen elämässä.

Semmosta ripulipaskaa tällä kertaa. Kyllä nämä samat aivova m m aset tunnistaa helposti kirjoitustyylistä.

Vierailija
72/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisi opetella siivoamaan niin ei olisi näitä ongelmia. Jännä juttu että miehet marisee kun heitä jossain syrjitään heidän oman surkeuden vuoksi. Naisia syrjitään työelämässä vaikka ovat yhtä hyviä kuin miehet. Naiset menestyvät paremmin myös opiskeluissa. Miehet vaan ulisee vaikka eivät tee paljoa minkään eteen elämässä.

Semmosta ripulipaskaa tällä kertaa. Kyllä nämä samat aivova m m aset tunnistaa helposti kirjoitustyylistä.

Kuin myös sinut, Huoris. Oletkin oikein elementissäsi kun pääsit nuoria naisia väittämään maksullisiksi vuokraa vastaan.

Ilmiannoin ne kaikki ketjusta.

Vierailija
73/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat vanhempani ostivat sijoituasunnon ja se oli yhtä helvettiä kunnes lopettivat vuokraamisen nuorille miehille. Miestyyppinen ongelma tämä että syytetään peiliä kun naama on väärä. Jos vuokraa asunnon, tarkoitus ei ole että pidät siellä ryyppääjäisiä harva se viikonloppu, jätät vuokrat maksamatta ja isket uuden asunnon oveen reiän. 

No itse en nuorena miehenä juonut alkoholia, enkä koskaan järjestänyt mitään bileitä asunnolla. Mitään ei myöskään hajonnut vuokra-asunnossa niinä neljänä vuotena, kun siellä asuin.

Vierailija
74/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, menikö faktat pikku prinssin tunteisiin? Koeta jaksaa

Vierailija
75/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele laisinkaan. Mulla nuoret miehet naapureina ja kaikki järjestetään yöremuajia, pistävät kämpän palasiksi testosteriraivossaan jos esim häviävät sotapelissä....

Meillä kaikki remuajat ovat miehiä, jotka polttelevat tupakkaa, kannabista, huutavat, hakkaavat, nauravat kovaa ja huudattavat musiikkia.

Kiva tarina. BTW, me kylläkin kuunellaan musiikkia kuulokkeilla. Keski-ikäiset naiset huudattaa TV:tä ja laulavat. -nuori mies

Siis mitä sinä tiedät kerrostalossa asumisesta kun asut äitisi kellarissa? 

Vierailija
76/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat vanhempani ostivat sijoituasunnon ja se oli yhtä helvettiä kunnes lopettivat vuokraamisen nuorille miehille. Miestyyppinen ongelma tämä että syytetään peiliä kun naama on väärä. Jos vuokraa asunnon, tarkoitus ei ole että pidät siellä ryyppääjäisiä harva se viikonloppu, jätät vuokrat maksamatta ja isket uuden asunnon oveen reiän. 

No itse en nuorena miehenä juonut alkoholia, enkä koskaan järjestänyt mitään bileitä asunnolla. Mitään ei myöskään hajonnut vuokra-asunnossa niinä neljänä vuotena, kun siellä asuin.

Naiset alapeukuttaa, kun totuus nuorista miehistä ei olekkaan sitä, mitä miesvihaajat väittävät sen olevan.

Mä olen nuori mies ja olen introvertti absolutisti ja mulla on vakituinen työ. Ja asun vuonna 2021 valmistuneessa kerrostalossa. Ei ainuttakaan nuorta naista ole koko talossa, kun ne ei osaa siivota ja remuavat. -nuori mies

Vierailija
77/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele laisinkaan. Mulla nuoret miehet naapureina ja kaikki järjestetään yöremuajia, pistävät kämpän palasiksi testosteriraivossaan jos esim häviävät sotapelissä....

Meillä kaikki remuajat ovat miehiä, jotka polttelevat tupakkaa, kannabista, huutavat, hakkaavat, nauravat kovaa ja huudattavat musiikkia.

Kiva tarina. BTW, me kylläkin kuunellaan musiikkia kuulokkeilla. Keski-ikäiset naiset huudattaa TV:tä ja laulavat. -nuori mies

Siis mitä sinä tiedät kerrostalossa asumisesta kun asut äitisi kellarissa? 

Kiva hätävalhe. Taisin selvästi osua arkaan paikkaan kun ainut argumenttisi on tasoa 12-vuotias kiukkuinen tyttö sai jalkapallon päin pläsiä ja nyt valehtelee naisvihasta koulussa. -nuori mies

Vierailija
78/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ukko vastassa niin työhaastattelussa kuin vuokra-asuntoakin hakiessa, ja ei on aina se vastaus. Sisäpiiri pieni pyörii...

Vierailija
79/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraan kyllä myös miehille mutta vain tietynlaisille, eli miehen tulee olla joko sellainen pilkulleen sääntöjä noudattava kiltti hissukka tai sitten sellainen siististi pukeutuva kokoomustyyppinen, jolle asunto ei ole varsinaiseen ykkösasumiseen tuleva...toki en minä naisillekaan vuokraa, jos on sellainen meikki-pissis tyyppinen.

Vierailija
80/82 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset alapeukuttaa, kun totuus nuorista miehistä ei olekkaan sitä, mitä miesvihaajat väittävät sen olevan.

Mä olen nuori mies ja olen introvertti absolutisti ja mulla on vakituinen työ. Ja asun vuonna 2021 valmistuneessa kerrostalossa. Ei ainuttakaan nuorta naist

Cool story bro. Kiva varmaan kun pystyy tuolla lailla elää omissa fantasioissaan, todellisuudesta täysin irrallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi