Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* * * JOULUNIHMEET * * * loppuviikko ke-su

28.03.2007 |

Ei kai haittaa, jos aloitan uuden pinon? Edellinen niin pitkä.

En olekaan kirjoitellut pitkään aikaan.

Kiertopäiviä on 32/34-35. Mitään oireita ei oo, mut menin sitten silti tekemään Acon 10 mikälie -testin ja nega tuli. Tein kyllä keskellä päivää, niin että pissa oli ehtinyt olla rakossa vain n. 2, 5 tuntia ja olin sinä aikana juonut 0,5 l vishyn ja 4 dl vettä.

Ovis oli kai sunnuntaina 18 pvä. En ole kyllä varma, kun niitä limoja tuli varmaan sen greippimehun takia jotenkin tosi monena päivänä. Mutta tuolloin sunnuntaina oli rinnat kipeät, joten arvelen oviksen olleen silloin.

Kuten huomaatte, yritän kuitenkin vielä elätellä toivoa plussasta :)

Mites se nipukka juttu meni, millainen se on kun menkat on luvassa ja millainen silloin kun plussaa on ehkä luvassa?

Mulla on korkealla ja kovalta tuntuu tässä vaiheessa.

Tsemppiä kaikille!

Sara-Fiina 32/34-35

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täälläpä taas..Oottekos jekuttaneet ketään onnistuneesti ? Mä en muistanut aamulla koko juttua joten tänä vuonna meni metsään, yleensä oon huijannut ukkoani mennen tullen ( mitä se kertoo parisuhteestamme?? ) mut tänä vuonna ukkokulta säästyi naurulta ja lällätykseltä :)

Niiloakseli ja Reetta: Peukut ja varpaat lähes krampissa teidän plussasta, kuulostaa hyvältä. Reetalle vielä että se pesun sivu antaa mulle vielä päivän myöhemmän ajankohdan kuin muut, siis oviksen ja tädin tulon, joten jos sulla samoin, niin sittenhän sulla täti on jo vrk.n myöhässä ;) bdbd

Piipaa: Onkos huomenna sulla testing, testing..? Ajattelinkin aloittaa terot tänään tai huomenna, mutta nyt kun lämmöt on edelleen koholla niin päätin siis aloittaa maanantaina, syön kp 22-31 ja toivottavasti se täti ei tuu siis kp 33:na ;)

Onkos täällä muuten ollut puhetta Kimin ajelusta Ferrarilla...? Kun kuopusta kuumeilin v.2002, niin silloin ei ollut puhetta tädistä, vaan puhuttiin schumista, joka siis ajoi punaista kaaraa, nyt vaan tuli mieleeni että pitäiskö alkaa isänmaallisena ihmisenä puhua Kimin epätoivotusta saapumisesta.. ;) Varsinkaan kun en muutenkaan oikein tykkää koko pikku jätkästä..

Koralli, ei sua oo unohdettu :)

Ja ON: Lämmöt on reilun tasasesti nyt koholla joten iloitsen taas oilista, vaikka hieman toi laiskuus pedissä mietityttää, mutta toisaalta kuopuksemme sai alkunsa juuri siten, että ovis oli jussina eikä sattuneista syistä peuhattu ollenkaan, siis n. 2vrk ennen ja yllätysplussa sieltä pamahti, joka on muuten sellanen oinaslapsi, että huhheijaa. Mutta siis toivoa nyt sitten kuitenkin näköjään onkin ja terot aloitan sitten huomenna, limiksen tueksi, vai miten se nyt meneekään..Muuten onko toi tissikipu oviksen jälkeen ns. pakollinen oire? Mulla ei sitä nyt ainakaan oo.. :/

Aurinkoista aprillin jatkoa vaan kaikille, peukkuja ja rauhaa piinailijoille ja plussasäteitä tarvitseville!

-poco kp21/32 dpo1-2 yk2-

Vierailija
42/54 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoreeks terveeks :))

Moi vaan, onpa tiukkaa olla poissa tietokoneelta edes yhtä päivää. Kamalat vieroitusoireet!

ReettaE: Jänskää!! Toivottavasti täti pysyy poissa ja huhtikuun kunniaksi saat plussan tikkuun! +++++++++++++ toivotuksia sinulle!

Niiloakseli: Samoin plussatsemppiä sinulle! ++++++++++++ Toivottavasti se pääsykokeisiin pääseminen tuotti tulosta. Milloin meinaat testailla?

Minni-Maija: Omituisten ovisten kerho on aika osuva nimi :)) Ihana, että osaat neuloa nuttuja. Itse olen niin avuton käsitöissä, etten aikoinaan saanut edes ompelukonen ajokorttia ja villasukista sain vain toisen valmiiksi.. Olisi ihana osata tehdä käsillään jotain hyödyllistä.

Poco: Eikös ne simpat sinnittele pari päivää ihan helposti, eli peukut pystyyn, että tärppi olisi käynyt! :) Idolsista sen verran, etten oikein tiedä kumpaa äänestäisin (vaikka en kyllä aio äänestää). Arilla on kyllä tosi hieno ääni, vaikka Annakin on hyvä... Ääää.. Pitänee pohtia vielä :)

Essi78: Plussatuulia myös sinulle ++++++++++++++ Toivottavasti täti pysyy jossain kyöpelinvuorella koko loppu vuoden :)

Koralli: Ei kai täällä nyt kauhean nopsaan ketään unohdeta :) Minäkin olen aika uusi pinoilija, mutta silti muistan sinut :))

Minni-Maija: Myös sulla on jännät oviksen jäkeiset päivät menossa! Lämmintä plussatuulta myös sulle!

Hanna-Marialla pahoittelut tädistä :( Tsemppiä uuteen kiertoon!

Hobbie: Onko muutto jo ohi ja tavarat hyllyissä? :)

Piipaa: toivottavasti kääntelemäsi hailea haamu muuttuu vaan vahvemmaksi ja tuottaa plussaa :))

Tamatu: Tsemppiä tutkimuksiin. Olisi kiva kuulla, että mitä siellä käytännössä tehtiin ja miten homma etenee.. Lääkäri kun suositteli meille lähtemään tutkimuksiin jo kesäkuun tienoilla, jos ei ovista löydy siihen mennessä. Miehelle tänään tosin juttelin ja ehdotin, että mennään aikaisintaan syksyllä..ja varmaan suoraan yksityiselle. Kunnallisella puolella on vissiin pitkät jonot? Onko sulla tamatu tietoa?

ON: Kovasti olen tikutellut ovista fertestillä aamupissasta, mutta vain haaleita viivoja tulee tikkuun. Pe ja la tuli limaklöntit ja tuntui kunnon nippailuja alavatsassa, mutta eipä se varmaan pelkästään vielä mitään meinaa. Alavatsan nippailut tosin jatkuvat koko ajan. Oudointa on se, että tähän asti vahvin viiva tuli ovistikkuun jo eka testauskerralla kp 10, mutta ei silloinkaan yhtä vahva kuin " kontrolliviiva" . Eli taitaa olla niin, että tässä kierrossa ei ovista tule ja homma on siltä osin siinä... Jatkan kyllä tikuttelua vielä muutaman päivän ihan sissinä.. Huooooh :(

Mutta eikös p02p06 saanut ovistestiin viivan kp 18?? Jospa mullakin olis vielä toivoa :))

Kaikille aurinkoiset vilkutukset, jotka unohdin erikseen kommentoida, on niin paljon ollut taas luettavaa näillä sivuilla! Plussatuulta kaikille +++++++++++++++

Toivottavasti niitä plussauutisia saa jo pian lukea tästä pinosta!! :))

t. Oviksen metsästäjä Gaijis, kp 16/27-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Otsikko kertonee kaiken; plussasin hetki sitten! :))) Voi tätä ihmetyksen, onnen ja epäuskoisuuden määrää. Tultiin reissusta ja tein ihan huvin vuoksi testin, mitään oireita ei tosiaan ole, ajattelin menkkojen alkavan pian. Aconiin pärähti 2 viivaa samantien, joten kai se on vaan uskottava todeksi vaikka vaikealta tuntuukin. Mies on yhtä pöllähtänyt kuin minäkin, tekisi mieli huutaa asia koko maailmalle, mutta pelkään keskenmenoa (kuten esikollakin pelkäsin) ja ollaan vielä hissukseen. Laskettu aika osuisi n. 9.12., tosin mun kierrot on vaihdelleet viime aikoina, joten päivä voi vaihtua.

Tsemppiä kaikille omituisten kiertojen kanssa pähkäileville. Toivon mahdollisimman monen löytävän tiensä tuonne joulukuisten odotuspinoon, johon itsekin meinaan jossain vaiheessa ängetä, kunhan tämän uskon lopulta todeksi. Meillähän lapset on saaneet tosi onnekkaasti alun heti, kun on " lupa annettu" ja tiedän meidän olevan erittäin onnekkaassa asemassa, kun ei ole tarvinnut mihinkään toimenpiteisiin ryhtyä. Toivon sydämestäni kaikille muillekin plussasäteitä! :))))

-Terppari

Vierailija
44/54 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai plussasit, Terppari! Oikein isot onnittelut täältä sinne! Paljon tarrasukkia minille! Jaksaisitko kerrata, minkälaisia oireita sulla tässä kierrossa oli? Voi, kun toivoisin itsekin pian plussaavani. Onnea!

piipaa, niiloakseli ja poco: Tikkuun pissaaminen on hyvä harrastus. Ei sitä tosin ehkä CV:ssä kannata mainita... Jospa sitä joskus olis niin taitava pissijä, että osaisi pissiä kahta viivaa ;)

ReettaE: Tulethan sitten heti huomenna kertomaan, mitä testi näyttää! Pidän peukut sulle pystyssä! Jännät paikat sulla!

Niiloakselillakin kuulostaa oireet lupaavilta!

poco: Toi Kimi on hyvä vaihtoehto tädille, eiköhän oteta käyttöön! Toisaalta joku naisen nimikin voisi sopia, kun naisten jutuista on kyse. Oisko kellään ehdotuksia?

Gaiole: Mulla myös tuli ovisplussa kp 17 ja 18. Tänään ei enää tullut. Kyllä se sullakin voi vielä edessäpäin olla, tai saattoihan se olla sulla silloin kp 10. Tiedä nyt näistä... :) Kunhan vain lopputulos olisi plussa raskaustestissä!

ON: Jiihaa, ovisnega! (Iloitsen siis siitä, ettei ovisplussa jatkunut montaa päivää peräkkäin niin kuin taannoin.) Toivottavasti joku komea simppa on tavannut mun uhkean munasolun, ihastunut siihen ja halinut sitä oikein hartaasti ja pitkään ;)

Pehmeäpäinen Minni kp 19

Vierailija
45/54 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin mieletön tuo plussamisen jälkeinen olo! nauti siitä täysillä.

toivottavasti vedät meidän muutkin mukanasi.Pari pakettia tarrasukkia ja muutama liimaputkilo mukaan vauvan alulle!

Aprilli päivästä,me ollaan mies kultani kanssa tavattu 1.4 1995 eli varsinainen aprillipila koko juttu joka sittemmin paisui suurperheeksi ja valhe jatkuu... ;o)

Viime vuonna huijasin äitiä ja isääni. Soitin niille että olen raskaana! (heidän mielestä olisi pitänyt lopettaa kahteen kun oli tyttö ja poika jo) ja se miten he siihen suhtautui ei todellakaan anna aihetta huudella heille ekana jos ja kun raskaudun vaan huomaavat kun huomaavat ja sillä hyvä. Tosin viime vuonna kuopus oli vasta 1v joten ehkä sekin vaikutti asiaan ja suhtautumiseen.Itse muistan tulleeni huijatuksi vuosia sitten olin ehkä n.10v ja mulle huijattiin että saan kanin (olin toivonut kauan) ja kun lopulta paljastui etten saa niin se pettymys oli kauhea ja siitä pilasta jäi kamalan pahamieli enkä mielellään huijaa ketään. Ainoastaan niin että lopulta huijattavalle jää hyvä mieli. Minä en vieläkään naura tuolle 17 vuotta vanhalle pilalle jonka kohteeksi jouduin :o(

ON: huomenna käyn apteekissa ja yritän mahdollisimman pitkään olla pissimättä tikkuun. Kun periaatteessa se on vielä ihan liian aikaista. Mutta kun olen himo tikkuihin pissaaja niin saan kyllä käytettyä vuoden varaston testejä ennen " kimiä" (en tykkäää minäkään hänestä). Nyt oisi laskureiden mukaan vasta rv3 joten jos viikon odottelisi siis JOS ;o)

no peukut pystyyn kaikkien jännääjien puolesta bd bd bd bd bd bd bd

mulla olisi la 18.12 ja kun 3 4:stä on mennyt yli ajan n.6pv niin joutuisi jouluna kunnolla jännäämään :o)

Niiloakseli

Vierailija
46/54 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä oireista uskottava on vain tuo omituinen mahan jomotus ainoastaan se on ihan uusi oire. Mulla nuo kaikki muut voi liittyä oviksen jälkeiseen aikaan noin normistikkin.Koko ajan tuntuu että kannan vesi-ilmapalloa mahassa,aina kun istun se litistyy ja kun nousen niin se valuu alas painavana :o)

Josko oisin niin kehittynyt että nyt osaisin pissiä kahta viivaa ;o)

Niiloakseli

Vierailija
47/54 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uutinen täällä, mieletöntä!!! Tarrasukkia matkan varrelle :)))

Sellainen on fiilis, että ei tämä tähän jää, vaan joulunihmeisiin pärähtää vielä monta plussaa lisää :)

Huomisaamulle tilaan ovistikkuun selkeän viivan.. Se olis niin hyvä juttu. Mulla muuten koko eilisen päivän kihelmöi rintoja ihan hirveästi, onko kellään muulla ollut sellaista ikinä? Siis ei mitään pakotusta eikä kipua, vaan jatkuvaa kihelmöintiä. Ihan uusi tunne mulle.. Tai sitten on vaan kevättä rinnoissa :)

Sunnuntai-illan jatkoja tänne ja lisää ihania plussauutisia :)

Gaiole

Vierailija
48/54 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seuraillut taustalla jonkin aikaa ja tulen nyt itsekin mukaan joukkoon :)

Yritystä on ollut joulukuusta lähtien. Kierto on heitellyt miten sattuu, joten ensin pitäisi saada hormonit toimimaan e-pillereiden jäljiltä. Mutta raskautta voi silti toivoa (voihan?), koska ihmeitähän voi tapahtua epämääräisestä hormonitoiminnasta huolimatta :) No, en siltikään pane kaikkea yhden kortin varaan, vaan valmennaudun henkisesti siihen, että tässä ollaan mukana vielä monessa kuukausipinossa.

Plussaonnitteluja vielä tähän loppuun :)

Vierailija
49/54 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ayumille tervetulotoivotukset!

Gaiole, eilen eli kp 19 luulin saavani posotiivisen tuloksen ovistestiin mut se tulikin tänään. Eli toiveita on sinullakin=)

Taitaakin olla oikein megaovis kun heti pissan kulkeuduttua testiviiva pläjähti näkyviin ja kontrolliviiva kalpeni sen rinnalla;) Ja nyt reilun puolen tunnin ajan ollut sellaiset kivut muniksissa et huh. Iltapäivästä saakka menkkakipujen tyylistä ja nyt sit vielä voimakkaampaa. Eli olen nyt hyötynyt ovistikuista sen mitä halusinkin eli olen oppinut tunnistamaan ovikseni=)

Minä myös kuulun tähän porukkaan jotka harrastaa testailua;)

Toivottavasti meistä moni pääsee Terpparin imussa odotuspuolelle, ehkä ReetaE menee jo huomenna=)

Plussatuulia meille kaikille++++++++++++++

p02p06 kp 20/26-31 ja nyt taitaa tulla 28 tai 29päivän kierto oviksen mukaan yk 4

Vierailija
50/54 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin on monenlaisia oviksen jälkeisiä oireita, mutta tuollaista " vesipallo mahassa" -oireyhtymää en ole itseltäni vielä toistaiseksi bongannut. Toivotaan, että se on hyvä oire eli vauvaoire ja pääset tikkupissaamaan positiivisesti! bd & +++

Vierailija
51/54 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tervetuloa Ayumille!

Ja p02p06 onnittelut oviksen löytymisestä! Löytyyhän se sieltä, kun tarpeeksi kauan tikuttaa. Nimimerkillä kokemusta on ;)

M.-M.

Vierailija
52/54 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut aas niin vauhdikas pv että vasta nyt ehdin pinon silmäillä ja aivan ihanaa että oli plussauutinen, oikein oikein paljon onnea! ja samoin sinulle joka olit jalat ristissä(ku en muista nimeä) peukutuksia että plussan saat.

tottakai kerron heti mitä ne siellä klinikalla kyselee ja tutkii, mutta aika on vasta loppukuusta. kunnalliselle en todellakaan tiedä mimmoset jonot on, me päätettiin ainakin ottaa varman päälle ja mennä yksityiselle, mu ikä on niin suuri hidaste että ei oo aikaa tuhlattavaksi. ja sikäli hyvässä asemassa olen että meidän osastolla on gyne töissä joten piipahtelen siellä aina silloin tällöin, mutta se ei oo erikoistunut lapsettomuuteen niin ei oikein sata varmasti osaa meitä auttaa.

ja osaako meitä kukaan auttaa, ku oon itekkin niin pölmistynyt että miten tämä kierto nyt menee, oviskipuja on ollu eilen ja tänään ihan normaalisti, haalea viiva tänään testiin enää tuli. aj eilen oli lämmölasku piikki, tänää jo hieman koholla. viime kierross aoli vastaavia oireita myös näin alkukierrosta mutta kp 12 nähtiin 19mm follikkeli joten sillon ainakin se puolivälin kierron ovisplussa oli oikea. mutta entäs nyt sitten ku pitäs ne luget alottaa 3vrk oviksen jälkeen ja mistä hitosta nyt tiedän että oliko tämä ovis vai ei?????ja arvatkaa vaan onko se meidän gyne lomalla just nyt ku oisin sen ultraa eniten tarvinnu...voi kökkökakkakasa sanon minä, mutta jos en olis kalenteria aktsonu niin ihan varma oviksesta olen.

onko muuten kellään tietoa kuinka yleistä on että ovis vaihetelis noinki paljon ja onko edes mahdollista että se oikee ovis olis voinu olla kp8 tai siinä hujakoilla.

ja mun piti jättää nämä kuumeilut niin sitä hullummaksi tämä elämä menee....

plussarikasta tulevaa viikkoa

tamatu kp 9

Vierailija
53/54 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista!

MINNI-MAIJA: Mullahan ei ole edelleenkään mitään oireita, ei kyllä tainnut esikossakaan tässä vaiheessa vielä olla. Oviskivun tunsin n. kp 12 paikkeilla, mutta mies oli silloin reissussa ja pupuiltiin n. kp 11 ja 14. Samalla lailla taisi käydä esikon alkuunsaannin kanssa. Kyselinkin aikaisemmin täällä, että milloinkahan ovis mahtaa olla, jos kipuja on tiettynä päivänä... Tiedän, että simpat voi elää pidempään, mutta silti kummassakaan ei ole ajoitus ollut kuin sinne päin. Mutta näköjään osunut oikeaan silti.

Tsempitän siis kaikkia muitakin oireettomia! Edellisessä kierrossahan mulla oli kaikki oireet, mutta täti tuli.

Toivoa siis on kaikilla, tsemppiä!

-Terppari

Vierailija
54/54 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainkaan tänä aamuna tapahtunu tikussa mitään muutosta. Ehkä joku varjo katsojan silmässä, mutta ei sen kummempaa. En kyllä kuitenkaan vielä luovuta, mutta jos ei ylihuomenna näy mitään niin sitten alkaa olla aika heittää pyyhe kehään taas kerran.

Tein muuten huvikseni taas ovistestinkin. ei nyt sentään plussaa tullu, mutta ihmeen paksu viiva. Tuli mieleen, että voiskohan nuo joten kin reagoida lugejen kanssa, muutakaan en keksi.

Niiloakseli! Ei sentään olla unohdettu suakaan! =) Hienolta kyllä sun oireet kuulostaa, samoin kuin Reetankin! Hurjat peukutukset molemmille!

Terpparille sylin täydeltä onnea!

Minni! Heh, voi sua! =D Toivotaan tosiaan, että mekin tuo kahden viivan pissaustaito opitaan! =D

Toivottavasti Gaiolen ovistikkuun tuli kunnon viiva?!

Ayumille tervetuloa mukaan!

p02p06! Onnittelut megaoviksesta!

Tamatu! Hankala tilanne. Mut jos sun lämmöt edelleen nousee ja pysyy ylhäällä niin ehkä se ovis toisaan jo oli. Mulla on kyllä monessa kierrossa tuntunu siltä, että ovis pamahtaa tosi aikasin, melko paksut viivat tikuissa, limat ja kivut, mutta silti itse ovis on ollu vasta ajallaan noin puolivälissä.

Mut nyt jäi jutut kesken, kun joku tuli haisemaan kakalta tuohon viereen..

piipaa kp22/28 dpo9 yk20

http://piipaa.page.tl/

http://www.fertilityfriend.com/home/kpsy