* * * JOULUNIHMEET * * * loppuviikko ke-su
Ei kai haittaa, jos aloitan uuden pinon? Edellinen niin pitkä.
En olekaan kirjoitellut pitkään aikaan.
Kiertopäiviä on 32/34-35. Mitään oireita ei oo, mut menin sitten silti tekemään Acon 10 mikälie -testin ja nega tuli. Tein kyllä keskellä päivää, niin että pissa oli ehtinyt olla rakossa vain n. 2, 5 tuntia ja olin sinä aikana juonut 0,5 l vishyn ja 4 dl vettä.
Ovis oli kai sunnuntaina 18 pvä. En ole kyllä varma, kun niitä limoja tuli varmaan sen greippimehun takia jotenkin tosi monena päivänä. Mutta tuolloin sunnuntaina oli rinnat kipeät, joten arvelen oviksen olleen silloin.
Kuten huomaatte, yritän kuitenkin vielä elätellä toivoa plussasta :)
Mites se nipukka juttu meni, millainen se on kun menkat on luvassa ja millainen silloin kun plussaa on ehkä luvassa?
Mulla on korkealla ja kovalta tuntuu tässä vaiheessa.
Tsemppiä kaikille!
Sara-Fiina 32/34-35
Kommentit (54)
Poikkesin tuolta marrasvauvoista kurkkaamaan mitä tänne kuuluu. Tuttuja jännää taas paljon! Toivon paljon plussatuulia kaikille jouluvauvaa toivoville!!! Oma odotus on ollut yhtä vuoristorataa- on ollut hematoomaa ja verenvuotoa, virtsatietulehduksia, pahoinvointia niin paljon että joutui jo tiputukseen jne. Mutta vaavi jakselee hyvin. Eli toivon että vastoinkäymisistä huolimatta kaikilla on lippu korkealla!! Älkää luopuko toivosta =)
Ihanaa kevättä ja plussatuulia kaikille! Nähdään odotuspuolella!
T: Eppuliina
Toivotaan että Lastwishin nännikipu olisi oire pikkuisesta, lupaavalta ainakin kuulostaa. Täällä myös erittäin omituinen lämpökäyrä tässä kierrossa...Eli liekö kevät saanut hormoonit entisetään enemmän sekaisin=)
Sara-Fiinalle negapahoitelut mutta josko testailit liian aikaisin, toivoa on niin kauan kun täti pysyy poissa;)
Odottelen siis ovista , tänään viiva vahvistumaan päin ovistestissä joten tuloillaan kai on. Lämmöt on pysytelly alhaalla ja toivitaan et oviksen merkiksi sieltä sitten nousisivat. Ukkoa täytyy taasen vikitellä illalla;)
Hyvää päivänjatkoa!!
Hobbie: Kyselit, mikä olisi sellainen ovistesti, josta ei tarttisi arvuutella, onko plussa vai ei. (Liuska)ovistestit on tässä mielessä helpommin tulkittavia kuin raskaustestit, sillä ovistesti näyttää plussaa vain jos testiviiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva. Kontrolliviivaa haaleampi testiviiva tarkoittaa siis aina negatiivista testitulosta. Itselläni ovistestiin tulee aina myös testiviivaa - silloin kun ei ole ovista, se on tosi haalea. Tämä johtuu siitä, että LH-hormonia on naisella aina elimistössään jonkin verran. Oviksen aikaan hormonia erittyy enemmän, ja testi paljastaa huipun tummalla testiviivalla. Taisin jo aiemmin suositella Aconin ja Advancedin testejä, niitä saa ainakin netistä Kotitesteiltä. Lämmöistä vielä sen verran, että ne saattavat laskea jokusen kymmenyksen peruslämpöön verrattuna ennen ovista ja nousevat sitten oviksen jälkeen taas jokusen kymmenyksen, edelleen peruslämpöön verrattuna. Lämpöjä kantsii mitata aina samaan aikaan päivästä, mieluiten aamulla. Itselläni esimerkiksi rauhattomasti nukuttu yö saattaa vaikuttaa aamun lämpöihin. Tulipa taas pitkä sepustus, mutta toivottavasti siitä saa selon ja siitä olisi apua!
Lastwish ja p02p06: Teilläpä on kummallakin kippuraiset lämpökäyrät! Itsellänikin on ovis kateissa, mutta ihan noin kippuraiselta eivät mun käyrät näytä. Pidän kuitenkin peukkuja, eiköhän se vielä irtoa, tai ehkä on jo salaa irronnut! Tsemppiä myös muille ovisbongareille!
Kaikille oikein paljon plussasäteitä! Nyt pitää saada lisää plussia tähän pinoon, paljon, mieluiten jokaiselle!
ON: Just tein ovistestin ja negaa vielä näytti, mutta oli sentään viiva jo vahvempi. Ehkä se huomenna olisi jo kunnon viiva, toivon. Vähäsen jo huolettaa, että tuleeko ovista ollenkaan, vaikka ei se harmittelulla ainakaan irtoa.
Minni-Maija
Eilen kun kirjoittelin tuohon alkuviikon listaan, niin jälkeenpäin googletin tuota lh:n nousua ja sieltä löysin sivun tuosta lämpökäyrästä, millainen sen tulisi olla ja mikä taas kertoo ovuloimattomasta kierrosta ja niinhän sielläkin sanottiin samaa mitä täälläkin on viisaammat kertoneet, että ovis-Oilin saapumisen jälkeen käyrään tulee selkeä nousu ja pysyy tasaisena ylhäällä (johtuu keltarauhashormonista) , joten siis tässä kierrossa mulla Oili eksy matkalle, ellei sitten vuorokauden sisällä saavu..lämmöt sahaa meinaan ees taas, joten p02p06 ja lastwish, oiskohan teillä Oili vasta saapumassa..?
Ja sitten niistä testeistä..mun kokemus..ekalla yrityskierrolla aloitin marketin RFSU:n testeillä, joihin mulla palo käpy kun ovisplussa päivänä tein ilmeisesti virheellisen testin jossa molemmat viivat olivat mitä sattuu ja miten sattuu, no sitten törsäsin clearbluen digitaaliseen, joka näyttikin heti plussan. Nyt toisessa kierrossa käytin alussa aconin testejä (just kp 10 ja 12), jotka siis kertoivat että ovis olis ovella ja pah, otin clearbluet käyttöön ja negaa pukkas ja nyt ne digitaaliset on sitten tuhlattu ja noita aconin advanceja on jäljellä, joiden laatua hieman epäilen, olivat tarjouserä ja ohjeissa sanotaan että upotetaan 10 sekunnisksi virtsaa, mutta jouduin pitämään tikkua about 30 sek. ennen kuin testi kastui tarpeeksi.. Joten seuraavassa kierrossa ostan taas digitaalisia, joilla sitten mittailen tarkasti samaan vrk:n aikaan ja pidätän kupla otsassa sen neljä tuntia ; )
Ja sitten noista oviskivuistakin vielä, kahdella aiemmalla raskautumiskerralla ainoa mitä oviksesta hyvin muistan, oli että kun mulla se ovis " kunnolla" oli niin pupuilu oli tuskaa jo paria päivää aiemmin ja molemmilla kerroilla muistan ajatelleeni ettei varmaan nyt oo munasarjoissa kaikki kohdallaan, enkä varmaan raskaudu, vaan toisin kävi, joten vielä se kaamean ihana kipu on jäänyt tulematta, joten samoin varmaan turha odottaa plussaakaan. Mulla alavatsa on ajoittain ollut menkkamaisen kipeä jo muutaman päivän, mutta kun käytössä clomit, niin nehän nyt voi aiheuttaa melkeinmitä vaan ;)
Tulipas sepustusta taas, kun kerrankin on aikaa ja rauhaa kirjoitella ;)
Mutta, toivon että Oili löytää paikalle pikaisesti sitä kaipaaville ja plussatuulia puhallellen poistun aurinkoon..
-poco kp 18/32 yk2-
Kyllähän menee jännäksi et ketkä pääsee finaaliin, mä niin toivoisin et Ari ja Anna.
Hitto, mulla pukkas hiivatulehduksen kaiken muun hyvän lisäksi eli eipä kauheesti seksi kiehdo tän kutinan keskellä mut päätin et eiköhän sitä edes pikaisesti...Eli kyllä nainen on todistetusti hullu vauvakuumeessa=D
Huomiseen, kanssasisaret!!
Kirjoittelen nyt tähän pinoon, näköjään tuohon alkuviikon pinoonkin on vielä osa kirjoitellut.
Sara-Fiina ja Lastfish: toivotaan että teillä oireet tietäisikin nyt plussaa. Pidän peukkuja!
Tuossa oli juttua (Poco?) oviksen aikaisesta kivusta. Mulla on tässä kierrossa ekää kertaa ollut aika selvää kipua munasarjan paikkeilla, vaikka oviksen luulin olleen jo muutama päivä sitten. En siis tiedä mikä mulla nyt on. Oliskohan ovis kuitenkin vasta nyt? Vai kuinka kauan teillä yleensä noi vihlailut kestää? Mulla ei ole yleensä mitään tunnistettavia tuntemuksia enkä siksi osaa sanoa.
Tänään lisäksi tuli aavistuksen aavistuksen häivähdys verta!! Aloin pelätä kaikista muistakin oireista päätellen että mulla on varmaan joko syöpä, endometrioosi tai sitten olen raskaana! :o Ja noista siis endometrioosia epäilen ihan vakavasti. Osaako kukaan sanoa että liittyykö endometrioosiin vuotoa muina aikoina kuin kuukautisten aikaan? Ja minkälaista se silloin lähinnä olisi? Silloinhan ne pesäkkeet vuotavat kai kun kuukautisetkin ovat?
Nyt kun ajattelen, niin mulla on aina ollut kauheat kuukautiskivut, lantiokipuja, vatsakipuja ja raskaaksikaan en näköjään ihan helposti tule. Tämän kierron jälkeen aion vihdoin varata gyne-ajan.
Sori tämä ON-tilitys... Olen vaan märehtinyt tätä äkillistä verenvuotoa koko iltapäivän ja saanut itseni vakuuttuneeksi kaikenlaisista sairauksista ja ongelmista...
Sara-Fiinalle pahoittelut negasta. Mutta toivoa ei kannata vielä menettää! Napukkajutut on kyllä niin yksilöllisiä, että siitä on vaikee mitään päätellä. Mulla on yleensä kipee ja kova just ennenkun menkat alkaa.
lastwish! Onpa sulla tosiaan melko outo käyrä, sitä oli kiva pähkäillä. Mietin tuossa, että jos oisit ovuloinu kp12 niin tuo kp 19 pudotus ois voinu olla kiinnittymisdippi. Se sopis kyllä sun oireisiinkin! =) Mutta jos ovuloit tuosa kp18-19 niin sitten tuo kp23 vois olla vasta kiinnittymisdippi. Mä kyllä suna jo testaisin oli sitten kummin päin vaan!
Eppuliinalla onkin ollu melkonen alkutaival odotuksessa. Toivotaan, että loppuodotus sujuu ilman mitään ylimääräsiä vaivoja!
p02p06. omituinen käyrä on joo sullakin. Mut jospa se oili oiskin vasta tuloillaan! Tai sitten lämmöt on vaan lähteny laiskasti nousemaan.
poco! Toivottavasti se oili ilmaantuu sinnekkin nopsasti!
Oviskivuista! Mä jo aiemmin kirjotinkin, kun oon aina tähän asti olettanu, että silloin kun kivut on pahimmat niin mulla on ovis just meneillään. Mut tää kierto näyttikin, että olin väärässä ja mun kivut on joko kystan puhkemaiskipuja ja/tai kasvukipuja, koska ovis oli satavarmasti myöhemmin.
Tää on kyllä muutenkin omituinen kierto. Valkkaria ja ihmeellisiä vatsakipuja on riittäny oviksesta asti. Vaikee uskoo, että se mitään hyvää ainakaan tietäs.
Mut huomenna taidan kuitenkin aloittaa jo testailun, tikkujen tihrustelu kun on niin kivaa! Ja kun kerran sain noita ylimääräsiä testejä niin testaan nyt sitten kp7,9,11 ja 13 ja siihen lopetan luget, jos ei mitään viivoja näy.
Kiva tehdä aina toimintasuunnitelmat valmiiks! =)
Mut nyt on pakko lopettaa! Oikein hyvää ja plussarikasta viikonlopppua kaikille!
piipaa kp 19/28 dpo6 yk20
http://www.fertilityfriend.com/home/kpsy
Täältä onkin saanut varsinaisen tietopaketin ovikseen ym. liittyen. Meillä kun esikoinen tärppäsi aikoinaan heti ensi yrittämältä, niin en ehtinyt näihin lämpö- ja muihin asioihin tutstua lainkaan. Ovulaation kyllä luulisin yleensä tuntevani, joten täytyypä yrittää siihen tähdätä sitten seuraavassa kierrossa. Päätimme siis vauvan toivomisen aloittamisesta niin myöhään tässä kierrossa, että taisimme kyllä missata otollisimmat päivät. Toivo elää silti tietysti kuukautisten alkamiseen asti :).
Tuntuu jotenkin niin hyvältä, kun nyt päätimme tästä ehkäisyn poisjättämisestä, pähkäilin sen asian kanssa aika kauan, ja tuntui, että oli monta syytä, miksi juuri nyt ei olisi hyvä aika (työtilanne, lainat ym). Kuitenkin jatkuvasti mielessä oli pieni pelko, että mitä jos myöhemmin sitten kaduttaa kovasti, jos vuosia kuluu, eikä sitten enää raskautuminen onnistukaan. Nyt se onnistuu tai sitten ei onnistu, mutta eipä ole asia enää omissa käsissä. Ja kun se kunnon vauvakuume iskee, eipä siinä enää mietitä järjellä näitä asioita :).
Iloista perjantain jatkoa kaikille, ja PALJON PLUSSAONNEA!
Liisuliini
Sara-Fiina, sinullahan on todella jännät paikat, oletko jo testaillut uudelleen?
Liisuliini kp 17/26 yk1
.. mun kroppa nyt temppuilee..???
Tein just äsken ovistestin ihan piruuttani ja se näyttää plussaa? =O
http://piipaa.page.tl/
Oikeesti, mä en siis usko, että se nyt ainakaan tarkottas mitään raskautta. Eihän näillä päivillä pitäs vielä r-testinkään mitään näyttää, saati sitten ovistestin. Mutta mitä se sit tarkottaa.. ?
Aurinko vaan paistelee! Tulee itelleenkin oikein mukava fiilis :) Ehkä tästä tämä vauvakuumeen tuoma ahistuskin kaikkoaisi, kun kesämieli alkaa vallata siltä alaa! Onkohan täällä palstalla muuten kesäisin kovin suurta kirjoittelijajoukkoa vai kaikkoavatkohan monet mökeille ja muuhun lomanviettoon?
Jotkut elelevät piinapäiviä! Tulkaahan kaikki tikuttelijat sitten heti kertomaan, mitä tikut sanovat! Täällä odotellaan jo malttamattomana! Tähän pinoon pitäisi niitä plussia jo ruveta tulemaan oikein joka mammalle!
Minttu_10: En osaa kommentoida ollenkaan, mikä olisi " vialla" , mutta kuulostaa kuitenkin hyvältä idealta varata se gyneaika, koska vaikka kaikki olisikin hyvin, saisit ainakin oman mielen rauhalliseksi eikä tarttisi itekseen pohtia kaiken maailman vaihtoehtoja. Mä ainakin olen sellainen pohtityyppi, että tulee mietittyä kaikki mahdolliset ja joskus mahdottomatkin vaihtoehdot... Tsemppiä!
piipaa00: Merkillistä... Toivotaan, että se ei kuitenkaan näyttäisi nyt ovisplussaa vaan r-plussaa! bd bd bd
ON: Tänään tuli ovisplussa ja mieli on parempi kuin hyvä! Osaisiko joku kertoa, kuinka pitkä luteaalivaiheen pitäisi olla, jotta kiinnittymiseen jäisi riittävästi aikaa? Ajattelin vain, kun mulla on tämä ovis nyt aika myöhäinen...
Minni kp 17 / n. 28 yk 6
Moi vaan täältäkin taas, käyrä on kyllä oudoin ever ja outona vielä jatkuukin :D http://www.fertilityfriend.com/home/18c670 Samat oireet kun on ollut jo viikon verran. Mitään kummallista ei ole ollut paitsi iltaisin kun lämpö on yli 37 max 38 jopa x_X
Kattellaan ja kuunnellaan tätä outoa kiertoa ens viikolla kyllä testaan ;)
Lastwish kp26/31-?
en ookkaan vähään aikaan kirjotellu tänne päin...
Täällä elellään kp 11/25-27 ja ovis alkaa olla hollilla. Tosi lupaavia oireita siitä, ja limoja riittää vaikka muille jakais, thank you greippimehu:)) tässä kierrossa alotin myös ne vitamiinit (raskaus) joten nyt kun on näin " kovat piipussa" odotan sitä plussaa aika kovasti.
Mä oon tehnyt kropalleni sellasen uhkavaatimuksen, että jos ei nyt tärähdä plussaa, niin ei sitten. Sit lähen opiskelemaan mun personal trainerin tutkinnon loppuun ja otan siitä vauvan itselleni!
Joten saa kattoo kuin käy!
Viikonloppuja kaikille, plussatkaa piinailijat ja pupuilkaa ovislaiset:))
priscilla
Ensiksi tsemppiä piinailijoille! Toivottavasti tulee plussia joulunihmeisiin, ja monta! :)
Minttu_10: Endoon kuuluu erilaisia oireita ja joillakin ne ovat hyvinkin lieviä, joillakin tosi pahoja. Välivuodot ovat yksi yleinen oire. Mutta toisaalta ei välivuodot suora merkki endometrioosistakaan ole. Itselläni epäiltiin endoa, mulla oli todella kamalia menkkakipuja, särkylääkkeet eivät auttaneet ollenkaan ja huojuin vain paikallani, kun en voinut esim. yöllä nukkua. Tuntui jopa supisteluja! Samoin monenmoista vihlontaa tuntui munasarjoissa pitkin kiertoa, aika kivuliaastikin (ihan kuin puukolla vedettäisiin), ja sitten rupesi tulemaan välivuotoja ihan milloin sattuu.
Kannattaa varata aika gyneltä ja tarkistuttaa tilanne. Itse varasin ajan yksityiseltä, siellä tehtiin sisätutkimus ja otettiin ultra. Kaikki näytti hyvältä, eikä ultrassakaan näkynyt väärässä paikassa kasvavia kudoksia. Sain kuitenkin primolut-keltarauhastabletit, joilla välivuodot saatiin hyvin kuriin - aluksi. N. 4 kk:n päästä välivuodot alkoivat taas ja menin uudestaan lääkärille. Nyt tosin vaihdoin lääkäriä, sillä en oikein pitänyt edellisestä. Uusi lääkäri oli sitä mieltä, että oireeni ovat niin lievät, ettei endoa kannata ensimmäisenä epäillä ja tutkia, se kun voidaan virallisesti todeta vasta laparoskopiassa. Lisäksi jos endo on paha, voi jo ultrassa näkyä kudosta esim. munasarjoissa ja -johtimissa, lisäksi jo pelkkä sisätutkimus tekee kuulemma niin kipeää, että potilas hyppää metrin ilmaan tutkimuspöydällä. Niinpä lääkäri käski lopettaa primolut-kuurin, ja sen jälkeen tässä ekassa kuurittomassa kierrossa ei (ainakaan vielä) ole ollut välivuotoja.
Nyt tikuttelen ovista ja selvitän, tapahtuuko sitä ollenkaan. Jos en muutamaan kuukauteen saa bongattua ovista, käski lääkäri aloittaa tutkimukset, että löytyykö minusta tai miehestä vikaa ja tarvitseeko aloittaa hoidot. Mutta tämä oli nyt vaan minun tilanteeni, lisätietoa endosta saa esim. http://www.endometrioosiyhdistys.fi/
Itselleni tuli vain ahdistus, kun lueskelin asiasta yksin, suosittelen tosiaan gynellä käymistä saman tien, niin asia selviää. Välivuodot ja kivut eivät välttämättä ole endoa, toivottavasti ei myöskään sinulla!
Tulipas pitkä sepustus :)
Ovisbongareille hyviä bongauksia ja peiton pöllyttelyjä! Itse en toistaiseksi ole ovista bongannut, mutta jospa se vielä on tuloillaan Olen positiivisella fiiliksellä :) Itse ostin ihan prismasta saatavia ovistikkuja, liekö ne mitenkä hyviä vai ei.
Hyvää ja hedelmällistä viikonloppua kaikille! :))
Gaiole kp 14/27-30 ja yk on 8 tai 9..
Piipaa: Eikös se ovistesti näytä plussaa jo ennen kuin herkimmät r-testitkään, muistan surffailleeni jollain jenkkisivustolla, jos oli just näistä ovistesteistä, jotka oli tosi varhasessa vaiheessa näyttänyt plussaa, joka myöhemmin vielä r-testillä varmistui..ootkos ite lukenut vastaavaa? Peukut ja varpaat täällä pydessä, jännää :)
Lastwish: Sori, katsoin taas käyräasi tarkemmin ja eilen en huomioinut ollenkaan sun kp:ä eli siis kallistun myös siihen että sulla ois ovis vasta ollut tai mahd. kaksi lh-nousua? En muuten tiedä onko se yleistä ja tarkoittaako kahden muniksen irtoamista yhdessä kierrossa..ei kai...eiks kaks irtoo kerralla jos on tarpeeksi " kypsiä" irtoomaan =kaksoset..mä en kyllä ihan oo perillä näistä..mutta kaksi selvää nousuahan sun käyrässä kuitenkin on, ei oo sellasta täysin eestaas sahaavaa, joten millos testailet :)? Peukut ja varpaat sullekkin pydessä.
p02p06: Jeps, eiks oo kummaa mihin sitä halutessaan pystyy ja raskautumisen takiahan me noustas vaikka vuorelle tunnissa jos plussa ois sillä taattu ;) Nimimerkillä: " viime kierrossa saman kokenut ja " iloisia" pupuiluhetkiä kokenut" . Plussatuulia sinne...puuuhhhh..
Ja ON: Lämmöt sitten yrittävät nousta, nyt 0.4 astetta, mutta huominen aamu kertoo enemmän, ovatko pudonneet, nyt oiskin pitäneet käsittääkseni nousta viimeistään, mutta jotenkin en jaksa uskoa tohon ovikseen tässä kierrossa kun testiin en plussaa saanut eikä niitä pupuilu-kipujakaan ollut, menkkamaisia kyllä oli useempanakin päivänä. No, eipäs auta kun ootella, terot aloitan su-ma:na, ehkäpä huomenna jo jos lämmöt laskee. Muuten onko kukaan täältä poistunut aloittanut tammihaaveita? Ei sattunut listaa silmiin osumaan, vaikka kukaanhan meistä ei enää tältä listalta putoo, vai mitä?!
Ja plussatuulia kaikille ja peukut pystyssä että nyt alkaa niitä plussia piinailijoille sadella, aurinkoista viikonloppua kaikille!
-poco kp19/32 yk2-
Kiitoksia Gaiole selventävästä vastauksesta! Mä katselen tämän kierron loppuun ja sitten kyllä suuntaan lääkäriin.
Piipaa! Tosi jännät paikat! Mä katsoin sun linkin ja luin, että sulla oli siis varmuudella (?) ovis jo ollut tässä kierrossa. Toivotaan ja pidetään peukkuja että tuo tietäisi vaikka raskautta! En halua olla pessimisti, mutta täältä palstoilta kyllä olen lukenut niitäkin kokemuksia joissa Lh-taso jää korkeaksi muuten vaan. Mutta mene ja tiedä. Jännä kuulla miten käy.
Mainitsit myös että sulla on ollut oviksesta lähtien vatsakipuja. Mulla on myös nyt (dpo 4-5) jatkuvaa valkkarivuotoa ja viilteleviä kipuja. Mielestäni tälläistä ei ole ollut koskaan aiemmin, tai sitten olen vaan herkistynyt entisestään suurennuslasin kanssa tarkkailemaan näitä merkkejä.
Pääsiäisenä tulee taukoa palstailusta ja ehkäpä jää tämä oireiden ihmettelykin vaihteeksi taka-alalle.
Hauskaa viikonlopun alkua kaikille!
Sara-Fiina, lastwish ja piipaa, teilläpä jännät paikat, kovasti plussaonnea!!!!!! Toivottavsti se piipaan ovisplussa tosiaan tarkoittaa juuri sitä r-plussaa!
Kiitos kaikille ovistesti-infosta, pian ryhdyn tilailemaan. Nyt kuitenkin muuttopuuhiin. Uudessa kämpässä ois hyvin tilaa vauvallekin:)
Hobbie kp3/28
Meidän jouluvauvahaaveet kariutui tiistaina kiitos tädin ja punaisen ferrarin. Ja seuraava mahdollinen laskettu aika oiskin jo 1.1.2008. Täytyy käydä lukemassa alkuviikon pinoa, josko siellä olisi niitä onnellisia tärppejä :)
Onnea vaan onnistuneille! :)
H-M kp4/28-41
Täällä keikutaan kera omituisn lämpökäyrän, on kyllä omituisin kierto aikoihin. Rinnat ei ole nyt niin kipeät kun nännit!!! Pelkkä puserokin sattuu :( Olen alkanut epäilemään että munasarjoissa on jotain pielessä kun sivuttaisliikkeet ja nopeat liikkeet sattuu niin saaa**' ' ' **
' öälkgjhlkfhj..sti* ei uskalla kovasti liikkua ei kun imurointikin oli eilen vähän vaivalloista. Lämmöt jotenki koholla kuitenkin tänään, mutta kun käyrä on ollu tommonen outo niin en tiedä että ovuloinko edes tässä kuussa :E http://www.fertilityfriend.com/home/18c670 mies kyllä tossa jo mulle mainitsi että kato vaan niin kohta oot pää pöntössä. Mä olen nimittäin nukkunut koko ajan pitkin päivää ja aamulla myöhään koko tämän päivän. Olo on tosi omituinen, noh jospa se TÄTI kurvaa meillekin pian että pääsis kunnolla ovista bongailemaan, tämä kierto kun menee näin häneksi :(
Lastwish kp25/31-? yk 3