* * * JOULUNIHMEET * * * loppuviikko ke-su
Ei kai haittaa, jos aloitan uuden pinon? Edellinen niin pitkä.
En olekaan kirjoitellut pitkään aikaan.
Kiertopäiviä on 32/34-35. Mitään oireita ei oo, mut menin sitten silti tekemään Acon 10 mikälie -testin ja nega tuli. Tein kyllä keskellä päivää, niin että pissa oli ehtinyt olla rakossa vain n. 2, 5 tuntia ja olin sinä aikana juonut 0,5 l vishyn ja 4 dl vettä.
Ovis oli kai sunnuntaina 18 pvä. En ole kyllä varma, kun niitä limoja tuli varmaan sen greippimehun takia jotenkin tosi monena päivänä. Mutta tuolloin sunnuntaina oli rinnat kipeät, joten arvelen oviksen olleen silloin.
Kuten huomaatte, yritän kuitenkin vielä elätellä toivoa plussasta :)
Mites se nipukka juttu meni, millainen se on kun menkat on luvassa ja millainen silloin kun plussaa on ehkä luvassa?
Mulla on korkealla ja kovalta tuntuu tässä vaiheessa.
Tsemppiä kaikille!
Sara-Fiina 32/34-35
Kommentit (54)
Piipaalla jännät paikat, toivotaan et tosiaan sinulla viivat tikussa olisi merkki tosiaankin raskaudesta;)
Hanna-Marialle ja Hobbielle parempaa onnea uuteen kiertoon, ajakaahan täti niin pitkälle ettei hetkeen takaisin löydä!!
Minni-Maijalle pupuiluintoa kovasti niin tulee oili hyödynnettyä;) Muistaakseni luteaalivaihe pitäisi olla vähintään 10 vrk niin kiinnittyminen onnistuisi. Mulla viime kierroissa ollut vaan 8 ja 9 vrk=(
Täällä ei vieläkään ovistestiin kunnon viivoja mut lämmöt oli vähän nousussa, katotaan nyt mihin suuntaan ne huomenaamulla sit menee. Mut se on selvää et sillon kp 12 saatu ovisplussa ei mulla ainakaan tarkottanu ovista lähipäivinä tulevaksi.
Nyt herkuttelemaan ukon kanssa kun lapsetkin jo nukkuu=)
kp 18/26-31 yk 4
http://www.fertilityfriend.com/home/187736
Mun lämpökäyrä sen kun hyppelee, nyt oli sitten 37,2. Tuntemuksina nuo munasarjojen ja molemmin puolin kohtua olevat repimiskivut ei juuri muuta :D Onneksi on niin kaunis ilma voi lähteä lasten kanssa puistoon piknikille, saa vähän jotain muuta ajateltavaa kun toi oma napa ;)
Aurinkoista lauantaita kaikille! Ja plussatuulia +++++++
http://www.fertilityfriend.com/home/18c670
Lastwish kp27/31-? yk 3
Mun lämmöt näyttäis olevan noususuunnassa eli niiden mukaan ovis olisi saattanut olla kp 17 mutta mitäs ihmettä kun tänään sain ovisplussan?!?
Vai antaako noi ovistikut mulle joka viikko lauantaisin ovisplussan siksi et mies saa ainakin saunapuhdasta kerran viikossa=D
No pupuiltu on ja pupuillaan jatkossakin kun se on vieläpä ihan mukavaa eli nähtäväksi jää miten käy;)
Mites Piipaa, teitkö tänään ovis- tai raskaustestiä??
Minkäslaisia viikonloppusuunnitelmia muilla on? Kaveri tulee käymään tänään ja pitäisi vähän pihalla kuopsutella. Illalla sit saunotaan, herkutellaan ja katotaan töllöä eli perinteinen lauantai tulossa=)
Minni! Eikös tuommoinen vähintään 9-10 päivää pitäisi olla luteaalivaihe, että kiinnittyminen ehtis onnistua. Näin oon ainakin ymmärtänyt. Eiköhän tuo riitä sulle, jos eilen sait ovisplussan. Toivotaan parasta!
Gaiole! Musta nuo prisman tikut on ihan yhtä hyviä kuin muutkin. Tai parempia vielä, koska ne saa tehdä aamupissasta eikä tarvi päivällä kärvistellä! =)
Poco! Joo, mä kaivoin tuon linkkivinkkisivunkin esiin, kun siellä on yks linkki missä ovistikku näyttää raskauden. Mut ei kylläkään kovin aikasin.
Toivottavasti sun lämmöt on tänään hienosti ylhäällä?!
Minttu! Joo, mäkin oon näitä juttuja täällä lukenu. Mutta on niitä hyviäkin esimerkkejä, esim Pepsi lokakuussa plussasi vaikka ovisplussa jäi päälle.
Toisaalta mä en saanu silloin itse ovispäivänä plussaa lainkaan ja oletinkin, että se plussa ois tullu sillon edellisenä päivänä jolloin mulla ei ollu vielä tikkuja. Eli se ei ainakaan oo jääny päälle. Ja kyllä mä varma oon siitä, että ovis oli ja meni, eihän nuo lämmötkään ois nousseet muuten. On tää niin ihmeellistä touhua! ;)
Toivottavasti sun tuntemukset tietää hyvää! =)
Hobbielle mukavaa ja sujuvaa muuttoa!
Hanna-Marialle pahoitteluni. :' (
p02p06 ja lastwish. Teidän merkillisiä käyriä on kyllä mukava seurata! =D Jospa ne tarkottas molemmilla sitä parhainta mahdollista lopputulosta!
p02p06! Heh, kiitos aamun nauruista! Vai meinaat, että saunapuhtaana ovistikutkin riehaantus! =D
Mä en kyllä osaa sanoa mitään, tuo omakin ovisplussa ihmetyttää. Mut jospa sä oisit ovuloinu jo aiemmin ja tuo merkkais ihan jotain muuta!
Jospa munkin ovisplussa tuli siitä, että ukon laiva ois taas huomenna satamassa ja se ois joku vihjaus, että pitäs mennä päiväkaffelle! =)
Joo, tein mä testin tänään. Ja negahan se tai toisaalta ehkä joku varjo erottu kääntelemällä.. Tää on just niin kivaa, kun saa miettiä näkeekö jotain vai hallusinoiko! =D No parin päivän päästä teen seuraavan, siihen asti pitää vaan ootella ja vaikka ajankuluks kuvitella oireita! ;)
Me ollaan menossa kummilikan synttäreille ja nyt pitää ruveta valmistautumaan!
Plussarikasta viikonloppua!
piipaa kp20/28 dpo7
onpahan taas liian nopeasti menny tämä aika, en oo edes päässyt lukemaan kuulumisia, kihan nytkinv aan nopsaan silmäilin tämän pinon. Halituksia tädin yllättämille :( ja piipaa nythän vasta aletaankin jännäämään, mulla on ainakin ovistestit näyttäneet ne kemiallisetkin aikaisemmin ku rtesti, joten nyt on kaikki varpaat ja peukut pystyssä teille!!!
me mennään felicitakseen 25.4, saadaanpa kunnon selvitys että missä mennään ja onko mitään toiveita, samalla jätetään simpat tutkittavaksi. Tähän kiertoon en kyllä anna mitään toiveita itselleni, ne luget tais kuitenkin pistää mun kropan sekasin koska lämmöt ei oo laskeneet laisinkaan, ihan samoissa tököttää ku ennen tädin tuloa :(
pääsiäisenä mennään 2 vuorokaudeksi Haikon kartanoon vähän nautiskelemaan elämästä ja olosta, tosin laps mukana mut onpahan erilaista(jos ois normikierto niin ovis osus just sinne, mutta katsellaan)
tamatu kp 8
multa otettiin myös ne tukostaipumus verikokeet torstaina, että hyvällä mallilla alkaa olla nämä tutkimukset ja sitten tulosten kanssa pääsee spesialistille niin kyllä jotain tietoa pitäs tulla.
Kiitoksia piipaalle ja p02p06:lle luteaalivastauksista. Toivotaan tosiaan, että aika riittäisi kiinnittymiseen. Tosin testi näyttää tänäänkin ovisplussaa eli tuskinpa se vielä eilenkään irtosi.
Ja piipaa, ehkä sä näitkin haamun etkä varjoa! Eli ehkäpä siellä se vauvaviiva kummittelee! bd
Hanna-Maria: Hiivatin täti! Plussatoivotukset kuitenkin uuteen kiertoon!
Teille omituiset lämpökäyrät omaaville toivotan käyrien oikeamista ja nousuja kohti huimia lämpöjä!
ON: Vitsin vitsi, kun nyt vitsittää, kun tuo ovistesti näyttää vieläkin plussaa ja vieläpä näin myöhäisillä päivillä. Voi kettu ja vattu ja karvahattu. Taitaa hukkaan mennä tämäkin kierto. Mullahan on ollut sitä, että plussa viihtyy tikussa niin kauan, kunnes tikut loppuvat. Viime kierrossa näkyi mallikkaasti vain yhden päivän. Voi vellihousu, kun sappea sapettaa.
Joku kyseli viikonloppusuunnitelmia. Meillä on myös tiedossa saunomista, ja lisäksi aion ovismurheista huolimatta avata punkkupullon. Kaupoissa voisi käydä kohta kiertelemässä, jos vaikka jotain keväistä tarttuisi mukaan. Töitä olisi vaikka kuinka, mutta tänä viikonloppuna aion vain velttoilla, vaikka se on omiaan edesauttamaan pähkäilyä näistä oman kropan kummallisuuksista...
Pöhkö pähkäilijä M i n n i kp 18 / n. 28 yk 6 dpo:sta ei tietoakaan
sen verran tuossa ehdin lukea että onpas monella erikoinen kierto menossa. nimiä ne muista mutta jollain oli edelleen voistestisä vahvat viivat, ihan samaa oli mulla viime kierrossa yli viikon piti viivoja ja loppuivat vasta ihan kuin ovisoireisiin, enpä tiiä puhkesko joku kysta vai mitä.
mutta omituisuudet jatkuu täälläkin, olen nyt muutamassa kierrossa havainnoinu kp7-9 ovisoireita limoineen, ja sitten kp14-15 ollut normi lh-piikki ja muut kivut muttei limoja. eilen havaitsin limat ja parina päivänä on ollut pientä nipistelyä oikean munasarjan seudussa, ja menipä sit äsken tekemään ovistestin joka näyttää 2 melkein yhtä vahvaa viivaa ja mulla ku ei näy viivan viivaa yleensä muuta kuin oviksen aikaan. paitsi etten ikinä ole näin aikaisin testannu. että joopa joo mitähän mun kroppa sekoilee vai onko mulla hitsi vieköön alkanutkin olemaan ovis näin aikaisin..kummallisia ovat hormoonien tiet
Oonkohan vähän turhankin aktiivinen kirjoittelija (?). No, aattelin tulla kirjoittamaan sellaista asiaa, että jostakin kummasta tupsahti tänään kello 15 ajatus, että mun pitää ruveta neulomaan vauvan villatakkia. Siis osaan mä neuloa, mutta viime neulomisista taitaa olla jo vuosia. Pengoin lankalaatikkoa ja sieltä löytyi vain poikavärejä (onkohan enne?). Nyt mä oon tässä kello kolmen jälkeen saanut jo melkein koko toisen etukappaleen valmiiksi! Tää tuntuu nyt ihan elämäntehtävältä ;) Ja kaiken kukkuraksi tuolloin kello kolme tuli myös vasen tissi helläksi kuin hellan koukku.
Tällaisia tulin tällä kertaa kirjoittelemaan. Onko muita vauvalle neulojia, virkkaajia, ristipistaajia tai mpelijoita? Jatkan puikkojen kilkattelua!
Minetsku
Piipaa: Kyllähän se nyt siitä vahvistuu, usko mua vaan!! Mua naurattaa toi sun testailuharrastus, kunnioitan sun harrastusta, itse taipuvainen aivan samaan, vaikka negat kyllä mua otti viime kierrossa pattiin rankasti, mut silti testailin..tyhmä?? Ehei, sehän käy harrastuksesta vai mitä oot mieltä :) ? Minä päivinä sä käytät noita lugeja? Mietin et milloinkahan uskaltaisin aloittaa terot, ajattelin kuitenkin tässä kierrossa niitä käyttää..?
Lastwish, sulla on kyllä metka käyrä, onko aivan ainutlaatuinen sun mittailuhistoriassa? Peukut pydessä parhaimman tuloksen puolesta bdbd
p02p06: Jeps, sun miehes on varmaan tuunannu ne testit ;) Eiku oikeesti, mulla on mennyt luotto koko testeihin, en osaa niitä käyttää, lopetin tässä kierrossa koko leikin kesken :/
Ja ON: Oili was here?? No, lämmöt on puol astetta koholla tasasesti, saa nähdä sit pysyykö, mutta tosiaan terot ajattelin aloittaa, mietin että maanantaina sitten, jos lämmöt edelleen ylhäällä.Eilen illalla oli tooosii inhottava kipukohtaus n. 30min-1h, tiedä sitten mitä sekin tarkotti, koska lämmöt oli jo noussu..??
Nyt jos/kun oili tuli niin mietin noita meidän pupuiluja, meno hiipui loppuviikkoa kohti, ihan töidenkin takia, viimesimmät pupuilut oli ti ja to ja jos ovis oli eilen, riittääkös se vai mitä mieltä ootte? Äh on tää vaikeeta..Oili sais tulla ja mennä vähän selkeemmin merkein että pysyttäs kaikki mukana sen teillä!!
Mun on pakko muuten kysyy idolsista, kumpaa äänestäisitte?
Mä oo seurannut sitä ajoittain, mutta kun en pitänyt siitä että Kristiina pysyi mukana, pudottaen (mun mielestä) paremmat laulajat, niin jätin katsomatta viime jaksot, kun ajattelin että se äänestetään voittoon, nyt on pikkasen sitten ulalla että miten toi Anna on laulanut?
Leppoisaa lauantainjatkoa kaikille! Plussatuulia..puuhh..
-poco kp20/32 yk2-
Juu tämmöstä ei ole tullut vastaan kyllä koskaan, toisaalta aikaisemmat 3 raskautta ovat alkaneet ensimmäisestä kierrosta joten en kyllä voi sanoa onko ollut silloin moista. No kunhan jaksetaan odotella niin selviäähän se ;)
Lastwish ja lämmöt 37,2 taas ja palelee :(
Piipaan tikut taitaa tosiaan päiväkahvien vuoksi viivoja vilautella ja alan epäillä et poco on oikeessa ja mun miehellä on sormensa pelissä mun tikkujen suhteen=D Pitääpä ottaa ja kysäistä et onkos se saunapuhdas jotenkin parempaa, hih=)
Toivottavasti Minni-Maijan neule olisi enne ja tän vuoden lopuilla teille syntyisi pikkuinen poika jolle olisi ihana nuttu odottamassa;)
Hitsi, kaveri sai yllytettyä lähtemään bilettämään, toisaalta kivaa mut niin mielellään olisin pysynyt alkuperäisessä lauantaisuunnitelmassa...Ja pakkohan se on mieskin kellistää kun ei yöllä sit enää jaksa;)
No mutta mukavaa lauantaita kaikille omituisille oviksille ja plussatuulia!!
Kyllähän te olette ihan ahkeria olette olleet petipuuhissa ja pitäisi kyllä riittämän mutta voittehan vielä väähän varmistella tänään;)
Idolsia olen seurannut ja mä tykkään molemmista finaaliin päässeistä. Ari on ihan oma lukunsa ja tällä pienellä Anna-tytöllä on iso ja mahtava ääni. Mä en just tän takia äänestä kumpaakaan kun en osaa valita=)
Muistatteko vielä mua? :) Täällä näkyy olleen niin hektistä keskustelua viime päivinä, että mut on taatusti unohdettu. Huomasin muuten vasta että mun selaimessa oli fontti aika pieneksi laitettu ja kun se nyt oikaisin niin tuo joulukuun listahan näytti aika sekavalta. Pitää sitä nyt tuunata, vähän jo alotin, mutta ei jaksanut miettiä tarpeeks. Ne fonttikoot siis, no kaipa sieltä selvän saa. Mutta siis eikö yhtään plussaa ole vielä? Joku taisi plussata mut hän ei ollut tuonne listalle ilmottautunut, niin se taisi mennä. Toivottavast nyt joku listalainenki pian plussais!!!
Niin monta viestiä oli, etten kyllä kykene kaikkiin vastaamaan,mutta ne omituiset lämpökäyrät kyllä täältä bongailin, toivottavasti käyrät taittusivat kohta oikealle tolalle, vähän näyttivät hassuilta, mut toisaalta eihän ne lämmöt välttämättä kaikkea kerro.
Piipaalle tsemppiä että plussa tulisi raskaustestiinki, hauska se ovistestin plussa, ihan kyllä yhtä ällikällä oon ku sinäkin että miten se voi plussaa nyt näyttää.
Tamatulle tsemppiä tutkimusten kanssa!
Minä oon pitänyt palstataukoa nyt muutaman päivän. Se työmokajuttu on nyt ok ja kaikki on unohdettu ja nyt perjantaina sain viimesenki henkilön kans keskusteltua ja työfiilis ja työilmapiiri oli hyvä. Ihanaa, se työilmapiiri merkkaa niin kauhean paljo työssä viihtymisen kannalta.
Tänään käytiin kummitytön synttäreillä, suloinen 1-vuotias oli. Hohhoi, kun sellaisen tytön itellekin saisi vielä joskus.
Idols-galluppin. En osaa sanoa mutta mielenkiinnolla seuraan viimeisen finaalin. Mä taidan olla ihan yhtä tyytyväinen siihen kumpi tahansa voittaakin. Selkeää voittajatoivetta mulla ei ainakaan ole.
Nyt väsyttää jo armottomasti pitkän reissun jäljiltä. Hyvää viikonlopun jatkoa!! Plussasäteitä!
Koralli73 kp 6/24-30 yk 9
Täällä mahan vihlonta jatkuu ja tätiä ei näy eikä kuulu! Mä niin toivon, että noi oudot vihlonnat olis merkki uudesta raskaudesta eikä mistään muusta! Loppuviikosta täytyy tehdä uusi testi, jos täti ei vieläkään tule! Tämän viikon keskiviikkonahan tuli puhdas nega, kun hätähousuna oli pakko testata jo...
Essi78 (38/40-50)
p02p06: Joo, toivotaan tosiaan, että tämä olisi enne. Villatakkiahan sitä jouluvauva tarttisikin! Voi tosin olla, että neulomisen alkuinnostus lässähtää ja vauva saa ylleen hihattoman takin. Tai siis sehän olisi slipoveri sitten ;)
Koralli73: Terve sinullekin pitkästä aikaa! Hieno juttu, että sun työhuolesi ovat järjestyneet! Kävin katsomassa sitä joulukuisten esittelylistaa, ja minusta oli ihan sopiva fontti. Kiva ja kiitos kun jaksat aina päivitellä sitä!
Essi78: Täältä lähtee nyt valtaisa plussatuulenhenkäys sinne ~~~++++++
poco: Ihan hyvältä nuo pupuilut kuulostavat, eihän ne simpat onneksi mitään päiväperhosia ole! Pidän peukkuja!
Idols-gallupiin voisin vastata, että toivon Arin voittavan. En tosin tykkää hevistä enkä raskaasta rokista enkä (niin kuin Turunenkin huomautti) siitä, että Ari käyttää kurkunpäätä liian tiheään. Annakin on musta hyvä, mutta ehkäpä se yrittää vähän liikaa ja monet eleet ja äänet vaikuttavat siksi ennemminkin opituilta kuin omilta. Kansa päättää, mutta mä en aio tällä kertaa Idols-numeroihin soitella. Puhelinlasku on muutenkin huima...
ON: Tänään sais tulla ovistestiin nega, niin olisin tyytyväinen. Lämmöt ehkä nousussa. Joka tapauksessa tuo orastava tissikipu paljastaa sen, että oviksen jälkeisiä päiviä elellään. Se alkaa aina päivä pari oviksen jälkeen. Napukkakin taitaa olla sulkeutumaisillaan. Se onkin ollut avoin nyt viime tädin vierailusta lähtien! Tais pitää kevätsiivouksen ja tuuletella röörit kevätkuntoon ;) Eilen hörpin punkkua. Ei sille mitään voi, mutta mä en siitä tykkää (ja juotava on ;) ).
Minni kp 19 / n. 28, po (= past ovulation ;) )
Koralli. Ihan varmasti sua ei oo unohdettu! =) Kiva kuulla, että sun työasiat on selvitetty!
Minni! Heh, hyvä nimi tuo omituisten ovisten kerho! =D Ehkäpä se onkin tää kevät joka pukkaa yhdelle sun toiselle ovista kerta viikkoon..! ;)
Ja hyvä juttu, että ovis oli ja meni! Nyt toivotaan sulle tärppionnea ja riittävän pitkää luteaalivaihetta!
Poco! Juu, harrastushan se tämä testailu on! =D Kuluu aika paljon nopeemmin, kun voi testata joka toinen päivä! Se on niin tylsä aika ootella tuo viiminen viikko muuten. Ja eihän se sitä lopputulosta kuitenkaan muuta näky sitten tikuissa jotain tai ei. Mä oon jo niin tottunu noihin pettymyksiin, etten kai enää osaa kohta muuta lopputulosta oottaakaan.
Mä oon alottanu luget viimestään 3vrk oviksen jälkeen, joskus aiemminkin, kun oon ihan varma, etä ovis on ollu ja menny.
Idolsseista! Ari on mun ehdoton ykkössuosiki ollut ihan alusta asti! Ja Kristian ja Anna sitten kakkossijalla!
Mä oon suorastaan kiehunu raivosta, kun ihmiset joka puolella kirjottelee miten Ari ei muka laula muuta kuin heviä ja sen sanomisia vääristellään. Mut eiköhän se homman vie kotiin, näin ainakin toivon! Ei tuollaisia ääniä synny kovin usein ja varmasti kun tulee saamaan hyvää opetusta niin se vielä tuosta kehittyy!
Tänään oli ihan tylsä aamu, kun en testannu. Mut huomenna onneks on sit seuraava testiaamu! ;) Mut alotinpa sit jo oireiden kehittelyn kuitenkin, mulla on nimittäin ollu tänään hiukan huono olo aamukaffen jälkeen.. Hmm.. Suuremman luokan hallusinointia! =)
Nyt lähetään ipanoiden kanssa virpomaan Fammua jotenka toivottelen kaikille oikein hyvää sunnuntaipäivää!
piipaa kp 21/28 dpo8
http://www.fertilityfriend.com/home/kpsy
täällä tuskailen kummallisten oireiden kanssa. Mulla on varmaan kummallisten oireiden syndrooma :o)
Pari päivää on maha ollut herkillä istuminen tekee kipeää ja kuten eilen huomasin pupuilu ei ollutkaan niin mukavaa vaan kävi alamahaan kipeää...
yököttää koko ajan yritän pysyä liikkeessä jotta oksetusolo pysyy taustalla ja tänään nukutti ihan sikana ja hiukan huimaa. Toinen tissi nännistä kipeä ja huomattavasti suurempi kuin toinen :o/ Nämä kaikki kun voi olla vain oviksen jälkeisiä oireita mutta arvatkaa onko vaikea pysyä pois apteekista huomenna?? mää ku harrastan kans tikkuihin pissaamista :o) Mahdollistahan kaikki on varsinki nyt kun pupuilimme oviksen kanssa ihan nappi ajoituksella ja nyt olisi siitä n.10pv eli voisi vaikka näkyä eikö??
Nythän se tietty tärppää kun luovutin ja hain kouluun ja pääsin pääsykokeisiin ja sanoin miehelleni että ainoa mikä estää kouluun menon on uusi raskaus! olisi se nii ihanaa!!
Plussa tuulia++++++++++++++++
kovin toiveikas Niiloakseli kp 20
Tein perhesuunnittelun sivuilla, linkkivinkki ohessa, ovulaatiolaskelmia kuukausi sitten. Sen antamia " ohjepäiviä" koitettiin noudattaa ja tänään olisi sen linkin mukaan tarkoitus alkaa menkat...vaan eipä ole vielä alkanut *istuu täällä jalat ristissä ja toivoo etteivät alakaan*. Normaalisti ovat alkaneet aina aamusta.
http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php
Koko viikon on ollut jatkuva äglötysolo, joten kaapissa oleva raskaustesti polttelee ihan mielettömästi! Neljät ei-toivotut menkat takana ja nyt toiveet korkealla!!!
Voi jos vaan malttaisin iltaan asti ja saisin aprillipäivän kunniaksi totta olevan plussan!
Hyvää pääsiäisenodotusta kaikille ja kovasti tärppejä vauva-projekteihin :)
Jotenkin tuntuu etten edes ovuloinut tässä kuussa, kuivaa on ku beduiinin sandaalissa ja seksi ei maistu sitten alkuunkaan kun normaalisti mä olen se joka ruinaa ;)
Noh menen nyt kuitenkin käymään kaverin bileissä vaikken mitään joisikaan...ensi viikolla testaan niin sitten päästään piinasta.
Lastwish