Sheivaaminen: Miten onnistuu ilman näppylöitä?
Onko käytännössä pakko käyttää jotain rauhoittavaa ainetta? Saako joku posliinin sheivattua ilman?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Sokerointi
Mut jos nyt sheivaamisesta puhutaan
Olemme erilaisia. Multa on onnistunut aina ilman näppylöitä, jopa kuiviltaan ilman vaahtoa tai vettä.
Vierailija kirjoitti:
Olemme erilaisia. Multa on onnistunut aina ilman näppylöitä, jopa kuiviltaan ilman vaahtoa tai vettä.
Huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Sokerointi
Minulle tuli sokeroinnistakin sisäänkasvaneita karvoja. Sitä paitsi se alapään ihon kynitty kana-tuntu on yllättävän epäseksikäs :D Höyläposliini on vielä kamalampi vaihtoehto, muutaman päivän jälkeen alapää täynnä näppylöitä.
Nykyään ajelen trimmerillä lyhyeksi.
Lopeta se sheivaaminen. Tulehtunut alapää ei ole kovinkaan houkutteleva. Miksi kiusaat itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se sheivaaminen. Tulehtunut alapää ei ole kovinkaan houkutteleva. Miksi kiusaat itseäsi?
Liha on pilalla jos siinä on karvaa.
t. Ap
riippuu ihotyypistä. Minulla herkkä iho ja oikeastaan vain runsaan vaahdon kanssa onnistuu ilman näppyjä. Muutamia tulee, jos itse sheivaa, ei yhtään, jos kumppani. johtunee siitä, että kumppanin on helpompi sheivata oikeaan suuntaan kuin itse tehde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liha on pilalla jos siinä on karvaa.
t. Ap
En kyllä ollut minä. Olen sitäpaitsi kasvissyöjä.
Lopeta sheivaaminen ja hommaa hyvä epilaattori. Tai käytä Veet-voidetta.
Mulla ainakin näppyjen ladkeutuminen kestää niin kauan että karvat on jo pitkät eikä iho koskaan totu sillä tahdilla.
Ei se ainekaan aina auta. Kokeilla voi mutta iho käyttäytyy kuten käyttäytyy. Ei siis välttämättä auta mikään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se itse alapää siitä tulehdu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin näppyjen ladkeutuminen kestää niin kauan että karvat on jo pitkät eikä iho koskaan totu sillä tahdilla.
Ei se totukaan, ei siihen totu, se ei ole syy.
Sheivaaminen toimii minulla ihan OK, kunhan sen tekee joka päivä. Ja tietty terävällä ja puhtaalla miesten terällä, eikä millään kuukausia vanhalla ladyshaverillä.
Miesten shaving geelit myös minusta parempia.
Jos laiskottelen ja päästän sängelle, silloin tulee näppylöitä.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta sheivaaminen ja hommaa hyvä epilaattori. Tai käytä Veet-voidetta.
Onko veet-voide jokin karvanpoistovaha vai jokin ihoa rauhoittava voide?
Vierailija kirjoitti:
Sheivaaminen toimii minulla ihan OK, kunhan sen tekee joka päivä. Ja tietty terävällä ja puhtaalla miesten terällä, eikä millään kuukausia vanhalla ladyshaverillä.
Miesten shaving geelit myös minusta parempia.
Jos laiskottelen ja päästän sängelle, silloin tulee näppylöitä.
Sheivaa siis jo ennen kun näpyt ehtis tulla päivässä parissa?
Ennen aloitusta pesen ihon huolellisesti vedellä ja saippualla. Samoin käteni. Sitten pyyhin ihon desinfiointiaineella ja vaihdan puhtaan terän. Käytän aloeveeraa sisältävää partavaahtoa ja sheivaan sen kanssa. Lopuksi huuhtelen ihon pelkällä vedellä ja pesen sheivausvälineet hyvin sekä desinfioin ne. Ei yhtään näppylää.
Multa ei ainakaan onnistu