Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i

Vierailija
04.07.2025 |

47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.

Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.

Kommentit (1525)

Vierailija
1441/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytpä onkin kyse vauvatuotannosta (verukkeena ja tekosyynä nuoremman naisen vauva-ansoittamiselle), johon Arin juna meni jo auttamattomasti. Realistisemmin syytä Arinkin olla sinut ikänsä kanssa ja hyväksyä samanikäinen, samassa elämäntilanteessa oleva kumppani, jos tositarkoitus, koska vain noilla realistisilla spekseillä mitään mahkuja, muuten ei.

Näin. Luulen, että Ari myös ilman tuota vauvahaavetta preferoisi nuoria naisia ( kuten miehet yleensä), mutta tuo vauva on hyvä veruke, niin ei vaikuta sialta. Huomaa kyllä, että ei ole ihan realiteeteisså, kun tv-ohjelmissa ja lehtijutuissa ja podcasteissa revittelee tätä asiaansa. Luuleeko saavansa hyvää mainosta itselleen, ja julkkisststuksen  jolloin joku nuori nainen "retkahtaisi" häneen? Lähinnä noloahan tuo minusta on. 

Vierailija
1442/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arista saa joku 20+ nuori nainen kunnon isän lapsilleen. Luulis halukkaita olevan.

Yhtä hyvin se kolmekymppinenkin voi kuolla ja jäädä heti auton alle. Ja vaikka lapset kehityshäiriön riski tuplaantus niin jos se nuorella on yksi tuhannesta niin vanhalla kaksi tuhannesta. Eli ei mitään.

20+ nuoret naiset eivät etsi isiä lapsineen vaan kumppaneita itselleen. Arin juna meni jo viimeistään 15 v sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kokonaisuuden pitää mennä positiivisen puolelle. Parisuhteessa on enemmän positiivista kuin negatiivista. Joillekin naisille ilmeisesti pitää kaikkien asioiden miellyttää, jotta mies on sopiva?"

No totta vtussa pitää, koska parisuhde on naiselle rasite ja miehelle hyötysuhde. 

Tämä on varmaan tärkein syy miksi sinkkuja on niin paljon. Monet eivät kestä mitään negatiivista asiaa kumppanissa. Sellaista kumppania, jossa kaikki ominaisuudet miellyttää, on melkein mahdoton löytää.

Vierailija
1444/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arista saa joku 20+ nuori nainen kunnon isän lapsilleen. Luulis halukkaita olevan.

Yhtä hyvin se kolmekymppinenkin voi kuolla ja jäädä heti auton alle. Ja vaikka lapset kehityshäiriön riski tuplaantus niin jos se nuorella on yksi tuhannesta niin vanhalla kaksi tuhannesta. Eli ei mitään.

20+ nuoret naiset eivät etsi isiä lapsineen vaan kumppaneita itselleen. Arin juna meni jo viimeistään 15 v sitten.

Eikä saa edes sitä hyvää isää, vanha kääkkä  isäksi ja huono sperma,  ja vaatii että hänen pitää saada saada sitä omaa aikaa urheiluun, eli todennäköisesti monta tuntia päivässä. Nainen on kiinni vauvassa 24/7 ja mies vaatii, että työpäivän jälkeen hänen täytyy vielä saada urheilla monta tuntia. Ja nainen hoitaa taatusti ne yösyötöt, joten nainen on käytännössä yh. Mies leikki jännäiskää, eli on lapsen kanssa pari tuntia päivittäin, kun lapsi on nukkunut, syönyt, vaipat vaihdettu ja känkkäränkät hoidettu.

Vierailija
1445/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000011361877.html

Brad Pittin lapset luopuvat isänsä sukunimestä yksi kerrallaan nyt hän haluaa epätoivoisesti korjata välinsä

Brad Pitt toivoo yhä välien hänen etääntyneisiin lapsiinsa korjautuvan.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011294884.html

Lehtiväite: Brad Pittin suhde lapsiin on lopullisesti pilalla

Lehtien mukaan Brad Pittin suhde lapsiinsa on mennyttä.

= Pitt itse miesperinteisesti/omaa tyhmyyttään/laiskuuttaan vältellyt kasvatustaakkaa ja -vastuuta: "Jolien syy YHYY".

Eikös herra Pitti ollut väkivaltainen vaimoaan ja lapsiaan kohtaan? Nyt ollaan sitten hätää kärsimässä, kun yhyy yhhyy en oo tehny mittään, äitiänne heittelin seinille vähän mutta mä oon sentään teidän isi :((( Isille tulee paha mieli omien tekojensa seurauksista, ettäkö te teini-ikäiset lapset nyt ymmärrä isin pahaa mieltä ja halua parantaa isin oloa? :((((

Vierailija
1446/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä saa edes sitä hyvää isää, vanha kääkkä  isäksi ja huono sperma,  ja vaatii että hänen pitää saada saada sitä omaa aikaa urheiluun, eli todennäköisesti monta tuntia päivässä. Nainen on kiinni vauvassa 24/7 ja mies vaatii, että työpäivän jälkeen hänen täytyy vielä saada urheilla monta tuntia. Ja nainen hoitaa taatusti ne yösyötöt, joten nainen on käytännössä yh. Mies

Osa miehistä pakenee sitä lapsen huutoa ja itkua lenkille,kauppaan tai sen salarakkaan luo. Vaimo ja lapset ovat rekvisiittaa, koska muillakin on perhe niin pakko myös mulla olla, viis naisesta kunhan on suht hyvännäköinen ulkonäkö edellä....sitten ollaan äimistyneitä ja tunnetaan inhoa kun "nainen lihoo" ( raskaus plus kehonmuutos esim arvet jää synnytyksestä). Moni mies ei tunnu kestävän sitä että nainen muuttuu raskauden ja synnytyksen jälkeen, seksiäkin pitäis olla Harva se päivä ja suututaan ettei voi synnytyksen jälkeen "saada". Ja nämäkään eivät valitettavasti ole fiktiota vaan totisinta totta. Suurimmasta osasta miehistä ei ole isäksi ( eikö välttämättä kaikista naisista äideiksi).

Vierailija
1447/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsetta vaan itäeurooppaan niin alkaa 47.v.miehelle vientiä riittämään nuorempienkin naisten kanssa. Ei tarvitse edes kaukoitään asti lähteä. Itselläni on 25 nainen Filippiineiltä ja 2 vuotta olen ollut hänen kanssa suhteessa. Itse olen 46.

Vierailija
1448/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on tuleva kehitysmaa ja muutenkaan nykytilanteessa suomalaisilla ei ole varaa olla liian ronkeleita eli vaativia. Kyllä kehitys menee Suomessakin siihen suuntaan yhä nuoremmat naiset lähtevät suhteeseen vanhempien miesten kanssa. Meillä on hyvää pioneerityötä näyttään ex pressa Sauli ja myös laulaja Danny.

Vierailija
1449/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse montaa sivua taaksepäin lukea, niin aika karua luettavaa tämä ketju on.

Se, että Ari kertoo etsivänsä nuorempaa puolisoa, tuntuu olevan aika punainen vaate. Palstalaisten kommentit menevät välillä aika rajusti itse asiasta suoraa Ariin henkilönä. Tuntematta henkilöä ollenkaan, on hänet määritelty mm. narsistiksi, sovinistiksi, mieslapseksi, rumaksi, lyhyeksi, tihrusilmäksi ja hinteläksi. On toivottu, että Arilla olisi edes pientä miehekästä vatsaa ja seuraavaksi on taas haukuttu keskivartalolihavaksi.

Toivottavasti Arilla vielä natsaa, mitä hän nyt etsiikään. Tästä ketjusta poiketen, on niitä hyviäkin naisia olemassa. Osa jopa sinkkuina.

T. M44, 26 vuotta parisuhteessa.

Vierailija
1450/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse montaa sivua taaksepäin lukea, niin aika karua luettavaa tämä ketju on.

Se, että Ari kertoo etsivänsä nuorempaa puolisoa, tuntuu olevan aika punainen vaate. Palstalaisten kommentit menevät välillä aika rajusti itse asiasta suoraa Ariin henkilönä. Tuntematta henkilöä ollenkaan, on hänet määritelty mm. narsistiksi, sovinistiksi, mieslapseksi, rumaksi, lyhyeksi, tihrusilmäksi ja hinteläksi. On toivottu, että Arilla olisi edes pientä miehekästä vatsaa ja seuraavaksi on taas haukuttu keskivartalolihavaksi.

Toivottavasti Arilla vielä natsaa, mitä hän nyt etsiikään. Tästä ketjusta poiketen, on niitä hyviäkin naisia olemassa. Osa jopa sinkkuina.

Sä olet ollut 18-vuotiaasta lähtien parisuhteessa. Ja sun mielestä tämä Ari on joku todellinen löytö naiselle, kun ei ole 47 vuoteen onnistunut luomaan hyvää parisuhdetta? Ok. 

T. N40, 24 vuotta parisuhteessa

Vierailija
1451/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on tuleva kehitysmaa ja muutenkaan nykytilanteessa suomalaisilla ei ole varaa olla liian ronkeleita eli vaativia. Kyllä kehitys menee Suomessakin siihen suuntaan yhä nuoremmat naiset lähtevät suhteeseen vanhempien miesten kanssa. Meillä on hyvää pioneerityötä näyttään ex pressa Sauli ja myös laulaja Danny.

Ei todellakaan lähde. Danny ja Sauli ovat poikkeuksia  jotka vahvistavat säännön.

Tilastojen mukaan Suomessa pariskuntien välinen ikäero on vain muutama vuosi. Suurten iköerojen pariskunnat ovat todella harvinaisia, niitä on vain alle 0.5% kaikista pariskunnista. 

Vierailija
1452/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kokonaisuuden pitää mennä positiivisen puolelle. Parisuhteessa on enemmän positiivista kuin negatiivista. Joillekin naisille ilmeisesti pitää kaikkien asioiden miellyttää, jotta mies on sopiva?"

No totta vtussa pitää, koska parisuhde on naiselle rasite ja miehelle hyötysuhde. 

Tämä on varmaan tärkein syy miksi sinkkuja on niin paljon. Monet eivät kestä mitään negatiivista asiaa kumppanissa. Sellaista kumppania, jossa kaikki ominaisuudet miellyttää, on melkein mahdoton löytää.

Siis naiset eivät halua perunasäkkiä peräänvederttäväkseen. Vaivaa ja taakkaa.

Vierailija
1453/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ari taitaa vain unohtaa, että ei se nuori nainen ole vain etsimässä tulevaa isää lapselleen, vaan myös sitä kumppania. Kumppanuusvanhemmuus on sitten eri asia, eikä sitä taideta etsiä seuranhakupalveluista.

Itse olin nuorempana toisen kanssa just, kun oli niin In love, ei nuoret oikeasti halua olla 47v. Kanssa jos nuorempia on tarjolla. Itekin oisin välttynyt rahahuolilta, jos olisin parikymppisenä, älynny etsiä jonkun ikälopun ukon, yli 30v,oli mun mielestä sitä. Mutta ei se elämä vaan meee niin. 

Vierailija
1454/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsetta vaan itäeurooppaan niin alkaa 47.v.miehelle vientiä riittämään nuorempienkin naisten kanssa. Ei tarvitse edes kaukoitään asti lähteä. Itselläni on 25 nainen Filippiineiltä ja 2 vuotta olen ollut hänen kanssa suhteessa. Itse olen 46.

Keulimista keski-ikäiseltä papalta naisesta, joka voisi olla tytär. Tiedätkö, millainen naurunaihe olet teidänkin kylillä?

Vierailija
1455/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ollut 18-vuotiaasta lähtien parisuhteessa. Ja sun mielestä tämä Ari on joku todellinen löytö naiselle, kun ei ole 47 vuoteen onnistunut luomaan hyvää p

Enhän mä niin ole sanonut. Mun oikeustajuun ei vaan mene tämä henkilöön menevä arvostelu.

Vierailija
1456/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on epätoivisia naisia suomalaisten mielestä, tai sitten vaan oikeesti järkeviä. 

Vierailija
1457/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tajua naista/välitä naisessa muun kuin ulkonäön päälle, koska on aivoton tyhmeliini, jolla silmät silti näkevät.

Vain miehen tarpeiden yksipuolinen tyydyttäminen ei kuitenkaan riitä pysyvän onnen parisuhteeseen = Ari47 itkevät.

Naisten kannattaa laihduttaa Ozempicilla ihrat pois, käydä aktiivisesti kuntosalilla, pyöräillä tai jotain vastaavaa aerobista liikuntaa. Botoxilla rypyt pois. Takaan, että silloin käy parempi flaksi miesten kanssa.

Todellisuuskatsaus: Ari47 (yksin, ei naiset!) itkee kun ei saa koijattua nuorempaa naista vauva-ansaan, saadakseen pääsyn etuihin, hyväksikäytettyä ja imettyä naisraukan kuiviin. Miten tähän liittyy tuo sinulle ja muillekin uliprinsseille toteutumaton ja saavuttamaton yksipuolisista himoista väkisin kootun naishaaremin vapaaherraorjanomistajaisäntä. Naiset, jotka joko saavat ja ottavat ykköskumppanivalintansa tai pärjäävät/viihtyvät rutisematta yhtä hyvin tai tod.näk. paremminkin yksinkin eivät ole se (ongelma)taho, jonka pitää skarpata, kehittää ja työstää itseään tai tahtomattaan kohdata karu fakta yksinäisen inkkelin kurjimuksesta. 

Oletko sinä se sama nainen, joka oli hyvällä päällä, ja tarjosit persutrollille rämemajavaa :)

Vierailija
1458/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ollut 18-vuotiaasta lähtien parisuhteessa. Ja sun mielestä tämä Ari on joku todellinen löytö naiselle

Silloin kun halut ja toiveet eivät kohtaa elämän realismin kanssa, niin tekee itsensä vain naurunalaiseksi.

Jos hakee nuorta naista, niin se kompensaatio on oltava. Oli se sitten ulkonäkö tai varallisuus. Mutta Arilla ei ole kumpaakaan. 

Vierailija
1459/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu halukkaita olevan, kun sama tyyppi vuodesta toiseen pyörii eri medioissa asiaansa selittämässä. Vuosi vuodelta on vanhempi. Just ja just saattaisi löytää jonkun 35+ vuotiaan, joka kovasti haluaa lapsen, sanoisinko hinnalla millä hyvänsä.

Vierailija
1460/1525 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuunnelleet tätä? 🤔

Huomasin, että Ari on tehnyt aiemmin podcasteja toisen isukin, Laurin, kanssa.

Kuuntelin muutaman jakson ja täytyy sanoa, että oli yllättävän viihdyttävää ja helposti kuunneltavaa. 👍🏼

Aika rehellisiä ovat kyllä vähän pihalla ehkä välillä naisiin liittyvissä jutuissa, mutta myöntävät sen itsekin ihan suoraan.

Podin nimi on Herkkien miesten saunavuoro. Löytyy ainakin Spotifysta.

https://open.spotify.com/show/1ZZqfjJYklmmajGFQPcEPI?si=0EU4G7m0Qla-DHO…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi