MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arin kannattaa suunnata katse ulkomaille. Sieltä löytää nuoremman, kauniimman ja fiksumman naisen kuin Suomesta.
Sinä ja nämä Arit ette saa naista edes Suonesta, niin miten kuvittelette saavanne naisen jostain Suomen rajojen ulkopuolelta? Pohjoismaissa suomalainen mies on kaikkein vähiten haluttava. Länsimaissa pitää olla käytöstapoja ja maksaa siellä deiteillä. Itä-Euroopassa nainen pitää hemmotella pilalle, olla täydellinen herrasmies ja maksaa kaikki. Ja Thsimaassa pitää hyväksyä se, että nainen on yh ja elättää koko suku. Kun mikään noista ei sinulta ja muilta palstalla suominaisia haulluvilta useilta onnistu.
Et tiedä mitä minä saan ja mistä. Olen ollut naimisissa jo melkein 20 vuotta.
Et ole.
Omat isovanhempani ja vanhempani olivat tuossa iässä reippaita mummoja ja ukkeja. Esikoiseni on 24, kuopuskin 20, kun itse olen 47, saatamme siis olla myös mummo ja ukki tuossa iässä. Eikä yksikään isä tässä sukupolvien ketjussa ole ollut mikään keskenkasvuinen huntalo vaikka ikäkin isäksi tullessa 20-25.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä asiat ole niin selkeitä. Oma mieheni on tullut ensimmäisen kerran isäksi 20-vuotiaana ja meidän kuopuksen syntyessä oli 48. Kummalle on parempi isä? No, nuoremmalle tietysti. Jaksaminen heikompaa nyt, mutta nuorena piti päästä joka paikkaan, kiikutettiin vauvasta hoitoon mummuille, kärsivällisyys lyhyt jne. Tämän nuorimmaisen kanssa on ollut se superisä. Se, joka leikkii lattialla loputtomiin, nyt reilu kuusikymppisenä teinin isänä kuskaa harrastukseen, osallistuu myyjäisiin, on aina kaikessa mukana ja toimitsijana. Kaikki matkat ja reissut suunnitellaan lasten ehdoilla tai yksihän meillä enää on kotona. Mies ei hermostu koskaan ja teinipojan ja isän välit on todella hyvät. Nytkin lähtevät taas "poikien reissulle" kaksin Espanjaan. Tehdään perhematkoja paljon, mutta nyt isä ja poika vaan ilmoitti, että ei kelpaa naiset mukaan ja he menevät shoppailuvapaalle matkalle kahdestaan. Minust
Ja tästä syystä kiinassa on yhden lapsen politiikassa valittu sen poikalapsi, tytöt on abortpitu pois, tai köyhemmät vain jättäneet sen syntyneen tyttövauvan ulos kuolemaan. Nyt sitten on tilanne, että todella monelle kiinalaismiehelle ei löydy vaimoa. Varsinkaan köyhille, pienessä kylässä, maaseudulla asuville miehille. Nämähän sitten käyvät miesporukalla hakemassa Pohjois-Koreasta yhteisvaimon kaikkien miesten käyttöön.
Tämähän taas kertoo sen, että suurimmalle osalle miehistä naiset eivät ole edes ihmisiä, vain hyötyesineitä, jotka otetaan käyttöön. Näinhän on myös tarinan miehelle- nuori, luultavasti myös kaunis nainen pitäisi saada lapsentekokoneeksi ja lapsenhoitajaksi, mutta Arille pitää naisen antaa omaa aikaa, jotta Ari saa urheilla. Millä tavalla tuo on erilaista kuin olla noiden Kiinalasiten miesten yhteiskäyttövaimo?
Vierailija kirjoitti:
Niin no useimmat vaan hakee ensisijaisesti kumppania itselleen, ja moni nuorempi nainen ei koe kovin paljon itseään vanhempaa kumppania hyväksi valinnaksi. Joskus toki poikkeuksellinen rakastuminen tai tunne sielunkumppaanuudesta, tai toisen kuuluisuus, varakkuus, komeus, voi ohittaa näitä esteitä. Mutta pääasiassa ihmiset ei halua itseään merkittävästi vanhempaa kumppania koska erilainen elämäntilanne, ja sitten sitä miettii sitäkin, että kun tästä vielä vanhetaan niin mitä sitten kun itse olen vielä suht nuori ja hyväkuntoinen ja toinen alkaa olla hoidettava vanhus -osastoa.
Näinpä. Keski-iän ruuhkavuosissa pitää sitten teinin lisäksi huolehtia vanhuksesta jos et ole jo leski ja jäänyt niiden lasten kanssa yksin. Yritäppä siinä sitten etsiä uutta parisuhdetta viidenkympin korvilla. Aria se ei haittaa, Ari on saanut mitä halusi eikä muulla ole väliä.
Kokoomuslainen sairaanhoitaja varmaan löytää kumppanin itselleen jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arin kannattaa suunnata katse ulkomaille. Sieltä löytää nuoremman, kauniimman ja fiksumman naisen kuin Suomesta.
Sama pätee miehiin, suominaisten kannataa etsiä kumppani muualta,kuin Suomesta. Lisäksi ovat vähemmän naisvihamielisiä ja on käytöstavat. Suosittelen Britanniaa. Oma mieheni on sieltä..
Varmaan kannattaa sen ulkomaalaisen kauniin ja fiksun naisenkin etsiä puoliso sieltä ulkomailta eikä suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslainen sairaanhoitaja varmaan löytää kumppanin itselleen jossain vaiheessa.
Suurin osa sairssnhoitsjista ei kannata Kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee miehiin, suominaisten kannataa etsiä kumppani muualta,kuin Suomesta. Lisäksi ovat vähemmän naisvihamielisiä ja on käytöstavat. Suosittelen Britanniaa. Oma mieheni on sieltä..
Varmaan kannattaa sen ulkomaalaisen kauniin ja fiksun naisenkin etsiä puoliso sieltä ulkomailta eikä suomesta.
Näin. Uskomaton taas näitten palstan incelmiesten luulo itsestään. Kuvittelevat saavansa ulkomailta jonkun nuoren kauniin naisen, kun eivät saa Suomesta ketään, edes itseään huomattavasti alempitasoista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Uskomaton taas näitten palstan incelmiesten luulo itsestään. Kuvittelevat saavansa ulkomailta jonkun nuoren kauniin naisen, kun eivät saa Suomesta ketään, edes itseään huomattavasti alempitasoista naista.
Ei taida onnistua edes sen pubiruusun iskeminen näiltä.
Arin juna meni jo 20-vuotta sitten.
Jos oikeasti haluaisi olla se iso, niin keskittyisi omanikäiseen yh:n jolla on lapsia. Kyllä niitä bonuslapsia oppii rakastamaan, kuin omiaan, jos vain on tahtoa.
Mutta luulen, että se lapsensaaminen ei ole se ainoa syy. Ari oikeasti on sitä mieltä ( kuten lähes kaikki miehet), että omaa taoa oikeasti on se 20-vuotta nuorempi nainen, koska sellainen miellyttää omaa silmää. En edes usko, että Ari haluaa edes sitä 40-vuotiasta naista. Se yläikäraja on laitettu vain hämäykseksi. Oikeasti Ari varmaan haluaisi laittaa alaikärajaksi 20- vuotta, mutta ajattelee, että se on liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
47 pyöristyy auttamatta lähempään lukemaan eli < 50 ja samanikäinen nainen ei ole yhtään Aria itseään vanhempi.
Ari ei pysty yli-ikänsä puolesta enää luovuttamaan spermaakaan (= mihinkään kunnialliseen ja luotettavaan klinikkaan, jossa tajutaan ja myönnetään biologiset faktat!), joten lisääntymisensä = RISKI + naisten 'hyväntekeväisyyden' varassa.
Kuka nuorikaan nainen olisi nykymaailmassa niin yksinkertainen, tyhmä ja välinpitämätön, että poikisi ärille isifantasian?
Isäni oli 43v kun synnyin. Itse kirjoitin 6 laudaturia. Miehen ikä ei tarkoita että lapsesta tulisi keskimääräistä sairaampin tai tyhmempi.
M47
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa
ensinnäkin jos tässä lähdetään pyöristämään, kannattaisi puhua mieluummin 50-vuotiaasta kuin nelikymppisestä. Toisekseen kolmekymppisen ei kuulu enää olla epäkypsä. Jos sinä tai tuntemasi miehet olette olleet silloin liian lapsellisia ja vastuuttomia niin se teille sallittakoon, mutta normaalia se ei ole.
Jännä että Suomessa tuo ikä on niin suuri asia. Itse seurustelen 22v filippiiniläisen naisen kanssa eikä meillä eikä hänelle ikä ikinä ole ollut ongelma. Olen siis Arin ikäinen mies. Tuollainen 25v ero mutta ei se juuri näy missään. Kannattaisi Arinkin katsella sinne suunnalle joskus netissä olen maininnutkin hänelle. Tunnen siis häntä hieman.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että Suomessa tuo ikä on niin suuri asia. Itse seurustelen 22v filippiiniläisen naisen kanssa eikä meillä eikä hänelle ikä ikinä ole ollut ongelma. Olen siis Arin ikäinen mies. Tuollainen 25v ero mutta ei se juuri näy missään. Kannattaisi Arinkin katsella sinne suunnalle joskus netissä olen maininnutkin hänelle. Tunnen siis häntä hieman.
Suomessa haetaan elämänkumppania. 25 vuoden ikäerolla sellaista ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa haetaan elämänkumppania. 25 vuoden ikäerolla sellaista ei saa.
Mistä sinä sen tiedät miten onnellisia toiset ovat? Ylimielisyytesi ja kapeakatseinen ajattelusi huokuu kauas.
Entisellä koulututulla näkyy olevan nykyään aasialainen vaimo. Saanut tämän kanssa ensimmäisen lapsensa 49-vuotiaana. Oli koulukiusattu poika, joten mukava että elämä hymyilee 50-vuotiaana.
Entinen luokkakaverini on saanut viime vuosina lapsia, yli 50-vuotiaana. Löysi työpaikaltaan itseään melkein 20 vuotta nuoremman vaimon. Uskonto yhdisti heitä.
Ari kuvastaa hyvin sitä ongelmaa mikä monella miehellä on edelleen. Todellisuudentajun ja sivistyksen puute. Ovat jämähtäneet siihen uskomukseen että naisia riittää pitkälle ikään ja miehet voivat lisääntyä vanhanakin. Jälkimmäinen voikin osalla pitää paikkansa, mutta vaikka biologisesti lapsia saisi, ei naisen saaminen olekaan helppoa. Jäljellä ovat ne naiset jotka eivät syystä tai toisesta ole suhteessa ja sellaisen kenties haluaisivat. Eli aika pieni otanta. Puhumattakaan jos Ari ja kumppanit näyttää ulkoisesti sörnäisten metrojannulta ja etureppua on kertynyt. Nekin nuoret lisääntymisikäiset naiset jotka isäongelmiensa takia tuommoisen reppanan ottaisivat, yleensä kaipaavat miehen jolla on kykyä elättää. Eli mission impossible suurimman osan Areista kohdalla 😂
Vierailija kirjoitti:
Ari kuvastaa hyvin sitä ongelmaa mikä monella miehellä on edelleen. Todellisuudentajun ja sivistyksen puute. Ovat jämähtäneet siihen uskomukseen että naisia riittää pitkälle ikään ja miehet voivat lisääntyä vanhanakin. Jälkimmäinen voikin osalla pitää paikkansa, mutta vaikka biologisesti lapsia saisi, ei naisen saaminen olekaan helppoa. Jäljellä ovat ne naiset jotka eivät syystä tai toisesta ole suhteessa ja sellaisen kenties haluaisivat. Eli aika pieni otanta. Puhumattakaan jos Ari ja kumppanit näyttää ulkoisesti sörnäisten metrojannulta ja etureppua on kertynyt. Nekin nuoret lisääntymisikäiset naiset jotka isäongelmiensa takia tuommoisen reppanan ottaisivat, yleensä kaipaavat miehen jolla on kykyä elättää. Eli mission impossible suurimman osan Areista kohdalla 😂
Venäjältä ja Aasiasta onneksi saa helposti nuoria naisia.
Mun mies ja oman lapsen isä on 8 v nuorempi kuin minä, oli 29 kun lapsi syntyi. On jaksanut viedä pulkkamäkeen, huvipuistoihin, hoploppiin, luistelemaan ja pyöräilemään jne. Touhunnut lapsen kanssa. Monet yli 40 v lapsen isät ovat isomahaisia ja huonossa kunnossa. Kyllä isän iällä on merkitystä siihen miten jaksaa lapsen kanssa touhuta. Toki poikkeuksia on mutta näin pääsääntöisesti. Jos on joku 60 v kun lapsi on 8v,jaksatko opettaa hiihtämään,luistelemaan, uimaan jne? Ei se vauvan hoito pelkästään riitä.