Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa myytyä moottoripyörää.

Vierailija
03.07.2025 |

Harmittaa kun kukaan ei osta..ennen meni pyörät helposti kaupaksi..on kyllä ihme aika 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen pyörä ....oon itse etsinyt kauan pyörää kun sitä mitä haluan ei ole lähellä. Myynnissä..

Haussa on allroad tyyppinen moottoripyörä 600-700 kuutioinen jolla pääsee pienellä vakuutusmaksuja ja pyörä joka kelpaa MS hiekkateeille..

BMW f, Honda transplant yms...

Katupyörät ei kiinnosta..näitä kai on suurin osa joita ei meinaa saada myydyksi

Mulla on ollut tosi huono päivä, tai oikeastaan viikko, tai ehkä ennemmin kaksi viikkoa, mutta tuo Honda Transplant toi kyllä hymyn huulille.

Oiskohan kuitenkin Transplan 🧐🤨

Vierailija
22/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen pyörä ....oon itse etsinyt kauan pyörää kun sitä mitä haluan ei ole lähellä. Myynnissä..

Haussa on allroad tyyppinen moottoripyörä 600-700 kuutioinen jolla pääsee pienellä vakuutusmaksuja ja pyörä joka kelpaa MS hiekkateeille..

Mulla on ollut tosi huono päivä, tai oikeastaan viikko, tai ehkä ennemmin kaksi viikkoa, mutta tuo Honda Transplant toi kyllä hymyn huulille.

Sori  liroitusvirheestä  mutta kännykän teksti korjaus  muuttaa välillä höpölauseiksi

Älä turhaan anteeksi pyydä, juttu oli hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä viitsi ostaa kun ei sillä kuitenkaan jaksaisi ajella.

Vierailija
24/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potentiaaliset ostajat ovat lukkojen takana

Vierailija
25/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Honda Transformer on ketterä maastossa.

Vierailija
26/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä sää on myrkkyä motskareille ja veneille

Yhden kerran olen ehtinyt ja viitsinyt käydä ajamassa lenkin tänä kesänä. Ei ehdoin tahdoin viitsi itseään kastella.

Vierailija
27/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Transalp.

Vierailija
28/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TransAM

Se on Transalp.

Vierailija
29/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään myynti-ilmoitus on ollut esillä? Onko hyvät kuvat, selkeä ilmoitusteksti, kohtuullinen hintapyyntö? Itse hankin juuri moottoripyörän, ei ollut mitään tiettyä mallia tai merkkiäkään mielessä vaan kolusin Nettimoton tarkasti läpi.

Monen oikeasti varmaan ihan hyvän moottoripyörän kohdalla riitti ilmoituksen kertakatselu, koska ilmoitus oli suoraan sanottuna pska.

- Olematon myyntiteksti, luokkaa "öljyt vaihdettu keväällä". Tai "soita omistajalle 040123456", ja ilmoituksen jättäjä on joku aivan muu. Tai tämän vastakohtana jaarittelijat: jotkut kirjoittavat hervottoman pitkän tarinan, kuinka kivoja reissuja tämän moottoripyörän selässä on tehty, vaikka ostajaa kiinnostaa pyörän kunto, tehdyt huollot jne.

- "Myynnissä kaverin puolesta" mistä minä tiedän, onko oikeasti kaverin vai pöllitty pyörä?

- Huonolaatuiset myyntikuvat, ei kuvaa renkaista tai mittaristosta

- Ylihinnoittelu 

- "Pienellä fiksauksella kovaan ajoon" onko oikeasti ihan pieni korjaus, jos myyjä ei itse sitä ole viitsinyt tehdä?

Vierailija
30/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
31/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää laittaa ensviikolla auto myyntiin. Oma joutu korjaamolle päivää ennen reissua. Ostin toisen ja se kesti päivän. Nyt on siis kolmas auto alla ja se pitäis saada myydyksi kovaan hintaan. Muuten tulee turhan kallis reissu...

Vierailija
32/32 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Mun pitää laittaa ensviikolla auto myyntiin. Oma joutu korjaamolle päivää ennen reissua. Ostin toisen ja se kesti päivän. Nyt on siis kolmas auto alla ja se pitäis saada myydyksi kovaan hintaan. Muuten tulee turhan kallis reissu...

Huono säkä auton kanssa ..näissä tosiaan kun käytettyä ostaa katsoa mallit ja moottori vaihtoehdot tarkkaan läpi kun näitä susia suunnittelun ja keston suhteen on paljon monilla merkeillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi