Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulla-myrsky 4.7.2025 OFFICIAL

Vierailija
03.07.2025 |

Kerro miten myrsky etenee lähelläsi ja missä asut. Lentääkö trampoliinit, katkeaako sähköt, näkyykö tornadoja, tulviiko asuinkadut, iskikö salama taloosi. Lähes hirmumyrskymäisen Ulla-myrskyn virallinen seuranta täällä (valitettavasti kiinni ihan yöllä, jolloin myrsky on parhaimmillaan). 

Itse asun Pk-seudulla, nyt juuri on 3.7 klo 15:41, vielä ei näy myrskyn merkkiäkään. Mutta fikkareihin on vaihdettu paristot ja ruokaa kaapit täynnä!

Kommentit (167)

Vierailija
61/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin just hakemassa vessapaperia, hernekeittoa ja kaljaa. Nyt sitten odotellaan. 

jätikö muille vessapaperia? Meillä on vessapaperiliiterissä yhden säkin vaje. Pelottaa että joutuu murtamaan varaliiterin sinetin.

Jouduin kyllä tyhjentämään hyllyn. Sen verran on pakki sekaisin jännityksestä ja kaljan juonnista. En varmaan uskalla syödä hernekeittoa. Sitä jäi vielä kauppaan useampi purkki.

Vierailija
62/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin just hakemassa vessapaperia, hernekeittoa ja kaljaa. Nyt sitten odotellaan. 

jätikö muille vessapaperia? Meillä on vessapaperiliiterissä yhden säkin vaje. Pelottaa että joutuu murtamaan varaliiterin sinetin.

Mutta jäähän teille vielä varavaraliiteri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna alkaisin jo murtamaan sinettiä ennen kuin Ulla pääsee kunnolla vauhtiin.

Vierailija
64/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli lennätti äsken tyhjän kaljatölkin kumoon. Se on menoa nyt.

Vierailija
65/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouduin kyllä tyhjentämään hyllyn. Sen verran on pakki sekaisin jännityksestä ja kaljan juonnista. En varmaan uskalla syödä hernekeittoa. Sitä jäi vielä kauppaan useampi purkki.

Kiitti kuule hirveesti, viimeinen rulla menossa eikä nyt tiedä onko huomenna edes kauppoja olemassa kun maailman lopun myrsky tulee ja vie mennessään 

Vierailija
66/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki myrskyt kuolee ennen kuin Suomeen ehtii, Suomi on myrskyjen hautausmaa 

Vierailija
67/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo klo 17:08 taivas ohuessa pilvessä, äsken vähän ripotteli vettä, tuuli noin 3 metriä sekunnissa, lämpötila 20.1 astetta, ilmankosteus 78 prosenttia. Linnut laulaa normaalisti, myös koirat haukkuu normaalisti, ampiaisia ei näy.

Vierailija
68/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä Hankasalmella taloyhtiön väestönsuojassa. Tilanne on hälyttävä, joditabletit on loppumaisillan ja vessapaperia jäljellä enää kymmenisen rullaa. Meitä on täällä noin 12 ihmistä, neljä koiraa, kanoja ja minipossu.

Törkeää, että jätitte lehmät ulos.

Vierailija
69/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla, Ulla, alahan jo tulla.

Vierailija
70/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naulasin ikkunoihin laudat päälle.

Vierailija
71/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä Hankasalmella taloyhtiön väestönsuojassa. Tilanne on hälyttävä, joditabletit on loppumaisillan ja vessapaperia jäljellä enää kymmenisen rullaa. Meitä on täällä noin 12 ihmistä, neljä koiraa, kanoja ja minipossu.

Törkeää, että jätitte lehmät ulos.

Etkö ole lukenut ketjua? Ne lensi sen yhden aiemman kirjoittajan yli jo aiemmin.

Vierailija
72/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista tuulta täällä saaristossa, säätiedotuksen mukaan Ulla-myrsky iskee kello kolmelta aamuyöllä. Voin silloin raportoida. 

Vierailija
73/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuulisin vaihe osuu pääkaupunkiseudulle aamulla ja maan itäosaan iltapäivällä."

Joten palataan asiaan huomenna.

Vierailija
74/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naulasin ikkunoihin laudat päälle.

Miten lasiin voi naulata?

Vierailija
75/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun, Porin ja Rauman pitää kyllä varoa. Sanokaa minun sanoneen.

Ehkä se ranskisten rakentama ydinvoimala lähtee lentoon.

Vierailija
76/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimaan rannalla vettä vähän satelee, tyyntä ja linnut laulelee metsikössä. Illaksi ennustettu poutaa ja huomiselle puuskittaista tuulta. Saa nähdä kuinka käy. 

Vierailija
77/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin juuri joditabletin ja laitoin kasvomaskin päähän. Kuuntelen uutisia patteriradiosta. Pelottaa.

Onhan Raamattu tai edes virsikirja käden ulottuvilla?

Vierailija
78/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun, Porin ja Rauman pitää kyllä varoa. Sanokaa minun sanoneen.

Ehkä se ranskisten rakentama ydinvoimala lähtee lentoon.

Jos se lentää rysssälään asti niin meillähän on sitten oma ydinase ja mainilan laukaukset vol 2.

Vierailija
79/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
80/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-suomi. Vähän on satanut. Ei tuule mutta tuulet saapuu perässä vasta huomenna. En kuitenkaan ole varautunut mitenkään. En usko että kovin suureksi myrrsky yltyy tällä kylällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi