Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulla-myrsky 4.7.2025 OFFICIAL

Vierailija
03.07.2025 |

Kerro miten myrsky etenee lähelläsi ja missä asut. Lentääkö trampoliinit, katkeaako sähköt, näkyykö tornadoja, tulviiko asuinkadut, iskikö salama taloosi. Lähes hirmumyrskymäisen Ulla-myrskyn virallinen seuranta täällä (valitettavasti kiinni ihan yöllä, jolloin myrsky on parhaimmillaan). 

Itse asun Pk-seudulla, nyt juuri on 3.7 klo 15:41, vielä ei näy myrskyn merkkiäkään. Mutta fikkareihin on vaihdettu paristot ja ruokaa kaapit täynnä!

Kommentit (167)

Vierailija
41/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Vaasassa juuri äsken tuuli vei pari tyhjää tölkkiä terassin pöydältä. Olen juuri soittamassa hätäkeskukseen.

Hätäkeskus on väärä paikka, lisää olutta kotiinkuljetuksella saa ruokakaupasta.

Vierailija
42/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Äänekoskella on voimistuvaa viinan hajua ja puuskittaista ölinää.

Normipäivä siis.

Vierailija
44/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun, Porin ja Rauman pitää kyllä varoa. Sanokaa minun sanoneen.

Kyllä. Kuolonuhreja tulee kymmeniä tuhansia, ja jälleenrakennus kestää vuosia. En ehdi enää karkuun itse, äsken tuuli lennätti lehmälauman ja paikallisliikenteen bussin tästä yli. 

Vierailija
45/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden seurantakartan mukaan täällä Turun suunnalla on 24m/s ja Forecan tuntisäässä todellisuus 4 metriä sekunnissa ja puuskissa 5 metriä sekunnissa. Oikeasti ei sada. Ihan tavallinen kesäkeli.

Vierailija
46/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkostutkan mukaan tällä hetkellä menee ukkosrintama jossakin keskisuomessa ja Ruotsin puolella näkyy pitkä ukkosrintama pohjoisesta noin keskiosaan eli se saavuttanee Suomen jossakin vaiheessa EuroBlitz Live! 

Vierailija
47/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon melua tyhjästä. TAAS!

Vierailija
48/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boring. Ei sitä voi enää mikään peitota kun olin kerran ison petäjän juurella ja siihen iski sitten salama. KABOOM! Säleet ja kävyt vaan lensi ja pelkäsin tosissani että sain kuulovaurion, sen jälkeen kun tajusin että jes, vielä se henki pihisee. 😃

Vierailija
49/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin juuri joditabletin ja laitoin kasvomaskin päähän. Kuuntelen uutisia patteriradiosta. Pelottaa.

Onko vessanpytty vuorattu jo varuiksi muovipussilla? Kannattaa tehdä nyt, taskulampun valossa on vaikeampaa. 

Vierailija
50/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt alkoi Espoossa satamaan vettä, kohtuu reippaasti muttei mikään älytön kaatosade.

Vierailija
51/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei taas tiedä onko turhaa pelottelua vai ei. Ei viitsisi turhaan pihakatosta purkaa, vaikka on sellainen pop up malli, on se kyllä maassa kiinni. Ja piha suojaisa muutenkin. Ja onko parempi ottaa siitä ne seinät irti vai jättää ne. Kyllä täällä on tuullut kesän aikana ja ei ongelmia. Lappeenrannassa siis, meneekö ylempää ohi? 

Vierailija
52/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Caruna ilmoitti, että Espooseen ennakoidaan sähkökatkoja myrskytuhojen vuoksi.

kiva..mulla on perjantaille kampaamoon aika..iskeekö sähkökatko juuri silloin ja ollaan pimeässä shampoo päässä vai pitääkö aika siirtää..

Vierailija
53/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin just hakemassa vessapaperia, hernekeittoa ja kaljaa. Nyt sitten odotellaan. 

Vierailija
54/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hki Vuosaari, pieni sade juuri alkanut 

Vierailija
55/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään myrskyä. Liian vähän tuulee, purjeet lepattelee. Tulin jo takaisin jos vaikka illemmalla tulis voimakkaampaa ilmavirtausta. Huomiseksikaan ei ole luvattu kuin ehkä 10m/s joten ihan sama. Meen la mökille niin enpä usko että on puita poikki.

Vierailija
56/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin just hakemassa vessapaperia, hernekeittoa ja kaljaa. Nyt sitten odotellaan. 

jätikö muille vessapaperia? Meillä on vessapaperiliiterissä yhden säkin vaje. Pelottaa että joutuu murtamaan varaliiterin sinetin.

Vierailija
57/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa ole kunnon myrskyjä. Pari muovista puutarhatuolia kaatuu, se on siinä. 

Oulussa trampat lentää säännöllisesti

Vierailija
58/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meteorologien mukaan odotettavissa oleva voimakas myrskymatalapaine on seurausta tämänhetkisistä poikkeuksellisen suurista lämpötilaeroista pohjoisimman ja hieman eteläisemmän Euroopan välillä. Tänne Suomeen näin heinäkuun alun kunniaksi olemme siis saamassa kaikki useamman viikon aikana kerääntyneet paskat muun Euroopan nauttimista upeista kesäsäistä. On lottovoitto syntyä Suomeen.

Vierailija
59/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä varmasti Ullan virallinen ketju?

Vierailija
60/167 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naantalin aurinko paistaa. Ei tuule kovaa, linnut laulaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi