Tuomiopäivä lähellä?
Oletteko aistineet sen ilmassa? Minä kuulin eilen lenkillä vaimeat torvet horisontissa 📯
Ketjun tarkoitus ei pelotella. Vaan valmistaa.
Kommentit (24)
Se meni jo
Tuomiopäivä on Keinosen nimipäivä.
Se on ollut lähellä jo aika pitkään
Rennosti tuomiopäivään. Heinäkuussa on ilmasto vähän parmpi.
Ai nytkö täällä saa keskustella tästä? Olen tehnyt muutaman aloituksen, mutta ne on kaikki poistettu. No, nyt on sopiva hetki, tän myrskyn jälkeen on poutasää ja ameriikassa alkaa myllerrys...
Tuomiopäivänä perseet tervataan, peljätkää!
Vanhasta sarjakuvasta löytyi ennustus ensi viikon lauantaille Japanin turistimäärät romahtivat
Tarkaksi ajankohdaksi kerrottiin 5. heinäkuuta kello 4.18 eli ensi viikon lauantai.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011331604.html
Mielenkiintoista, ap. Millainen ääni oli? Mua on aina nuo torviäänihavainnot kiinnostaneet.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, ap. Millainen ääni oli? Mua on aina nuo torviäänihavainnot kiinnostaneet.
Sellainen pitkä ja kimakka ns. Sodoman torvi joka jätti vähän paskanmaun suuhun ja nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vanhasta sarjakuvasta löytyi ennustus ensi viikon lauantaille Japanin turistimäärät romahtivat
Tarkaksi ajankohdaksi kerrottiin 5. heinäkuuta kello 4.18 eli ensi viikon lauantai.
Kyllä. Kirjan edellinen ennustus vuodelle 2011 toteutui.
Nyt kannattaa panostaa kunnolla ilmastonmuutoksen toteutumiseen, ei sitten ole ihan niin kylmä ydintalvena. Nuclear winter is coming...
Vierailija kirjoitti:
Tällainen
Se on se tuomiopäivän Trumpetti joka töräyttelee vähän väliä mitä sylki suuhun tuo maga lippis päässä
Vierailija kirjoitti:
Japanin aika on meitä 6 tuntia edellä.
Last time in 2011, the tsunami damaged in the San Diego bay Included several docks and boats. I think I'll stay home in San Diego, CA, for several days. Japan is looking bad again
Vierailija kirjoitti:
Missä päin torvet kuuluivat?
LänsiSomi
In 2011, two weeks before the Japanese tsunami, I had a eerily similar dream to yours. I remember riding my scooter along a coast in an asian country and saw a 100 meter wave coming at me. I rode as fast as I could to save my grandma. When I got the the second floor of her building and got to my grandma, I knew it was too late. It was so close so I held onto her tight and braced for death. I woke up from that dream crying which I almost never do and immediately called my mom to tell her the dream. Less than two weeks later, the Japan tsunami hit. Some videos I saw online was almost identical to my dream. I believe we all have the ability to tap into a collective consciousness.
Kyllä varmasti on lähellä, mutta miten lähellä, sitä ei voi sanoa.