Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatko olla ulkona ukkosella?

Vierailija
03.07.2025 |

Miten on?

Kommentit (7)

1/7 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiätysti! Oon ollu ukkosella yli 30-metriä korkean maailmanpyörän vieressä 🎡😎

Vierailija
2/7 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus terassin katoksen alla seuraillut alkavaa ukkosta, mutta lopulta siirryin silloinkin sisätiloihin. Eli en oikeastaan halua olla ulkona ukkosella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona oleskelu ukkosella on parhaita asioita.

Vierailija
4/7 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kotona makaan sängyn alla imen peukkua ja itken vuolaasti. Välillä huudan äitiä apuun.

Vierailija
5/7 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan ja minä pidän ukkosilmasta. Haluan toki mieluiten jonkin katoksen tms. alle kovimman sadekuuron ajaksi. Hätätilassa kelpaa vaikka suuri kuusi (tiedän että on häviävän pieni mahdollisuus että salama iskee juuri nyt juuri siihen puuhun, mutta todennäköisyys on pienempi kuin 10 peräkkäistä eurojackpottia yhden rivin panoksella).

Vierailija
6/7 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos on syy näihin Hirviöukkosiin.

Vierailija
7/7 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallan ja minä pidän ukkosilmasta. Haluan toki mieluiten jonkin katoksen tms. alle kovimman sadekuuron ajaksi. Hätätilassa kelpaa vaikka suuri kuusi (tiedän että on häviävän pieni mahdollisuus että salama iskee juuri nyt juuri siihen puuhun, mutta todennäköisyys on pienempi kuin 10 peräkkäistä eurojackpottia yhden rivin panoksella).

Nämä todennäköisyydet eivät voi pitää paikkaansa koska on useita maamerkkejä joihin on salama iskenyt monta kertaa. Jos menet ukonilmalla pellolle seisomaan sateenvarjo kädessä niin se on jo oikeasti vaarallista kuten myös ukonilmalla uiminen.