Uskallatko olla ulkona ukkosella?
Kommentit (7)
Joskus terassin katoksen alla seuraillut alkavaa ukkosta, mutta lopulta siirryin silloinkin sisätiloihin. Eli en oikeastaan halua olla ulkona ukkosella.
Ulkona oleskelu ukkosella on parhaita asioita.
En, kotona makaan sängyn alla imen peukkua ja itken vuolaasti. Välillä huudan äitiä apuun.
Uskallan ja minä pidän ukkosilmasta. Haluan toki mieluiten jonkin katoksen tms. alle kovimman sadekuuron ajaksi. Hätätilassa kelpaa vaikka suuri kuusi (tiedän että on häviävän pieni mahdollisuus että salama iskee juuri nyt juuri siihen puuhun, mutta todennäköisyys on pienempi kuin 10 peräkkäistä eurojackpottia yhden rivin panoksella).
Ilmastonmuutos on syy näihin Hirviöukkosiin.
Vierailija kirjoitti:
Uskallan ja minä pidän ukkosilmasta. Haluan toki mieluiten jonkin katoksen tms. alle kovimman sadekuuron ajaksi. Hätätilassa kelpaa vaikka suuri kuusi (tiedän että on häviävän pieni mahdollisuus että salama iskee juuri nyt juuri siihen puuhun, mutta todennäköisyys on pienempi kuin 10 peräkkäistä eurojackpottia yhden rivin panoksella).
Nämä todennäköisyydet eivät voi pitää paikkaansa koska on useita maamerkkejä joihin on salama iskenyt monta kertaa. Jos menet ukonilmalla pellolle seisomaan sateenvarjo kädessä niin se on jo oikeasti vaarallista kuten myös ukonilmalla uiminen.
Tiätysti! Oon ollu ukkosella yli 30-metriä korkean maailmanpyörän vieressä 🎡😎